Harry POV
Ik werd wakker. En was op mijn rug helemaal bezweet. Ik had gedroomt over mij en Louis. Het was een aparte droom.. We hadden een 'echte relatie' ik was in de war. Ik nam een lange douche en ging daarna naar beneden. Ik had geen honger, al sinds gisteravond niet. Ik bleef lang denken. Mijn plan was om met Louis te gaan praten.
Ik ging naar de voetbalclub om te wachten daar op Louis tot hij klaar was met trainen. Hij is zo geconcentreerd aan het voetballen. Ik ging bij de lijn staan. Louis was klaar en zag me. Hij liep naar me toe en vroeg wat ik kwam doen. Ik vertelde hem dat ik met hem wilde praten. Hij vond het goed en we gingen samen naar een bankje buiten in het park.
Ik nam een diepe zucht en begon over dat ik hem leuk vond. Ik keek me aan maar ik zag in ze ogen dat het hem niks interreseerde. Alsnog vertelde ik hem dat ik ging proberen hem steeds minder leuk te gaan vinden. Ik blijf uit zijn buurt zodat ik hem minder lastig kan vallen. Hij knikte kort en zei geen woord. We stonden op en liepen naar huis. Hij ging eerst naar de club want hij was zijn tas vergeten. Ik liep alleen naar huis en deed mijn muts op.
Louis POV
Fijn dat Harry zo denkt en het graag een einde aan zijn verliefdheid wil maken. Ik was er stil van. Ik rende naar huis want het begon te regenen en te onweren. Ik kwam binnen en ging meteen douchen. Na het douchen ging ik naar Annebelle om het gesprek wat ik em Harry hadden te vertellen. Ze was samen met Niall aan het opruimen. Like wtf?! Dat doen ze nooit.. Ik lokte Annebelle mee met een grote lolly. We gingen samen op bed zitten en ik vertelde het haar. Haar reactie was zo typisch haar. Ze zei '' Das maar beter voor hem! Beter zoekt hij gewoon een jongen die echt voor hem is. '' Ik moest lachen en was het met haar eens. Ze was ineens niet meer zo stil als gisteren. Maar beter ook want zo herkende ik haar echt niet.
Niall POV
"Ja joh. Annebelle is praten met Louis en nu moet ik alles in me eentje schoonmaken." Zei ik in mezelf. Ik maakte de kasten op onze slaapkamer schoon en zuchte. Ik deed net alsof ik moe was, wamt ik zag Liam aankomem lopen. Moet een hijgende vermoeiemde stem zei ik "L liam? Kun jij het even overnemen?" Gelukkig zei hij ja en vluchte ik naar beneden. Ik ging naar buiten met onze hond Ted en we liepen naar het park. Ik ging op eem bankje zitten en zakte een beetje onderuit. Ik keek hoe Ted met andere honden speelde. Er werd een bal naar me toe getrapt door eem klein jongetje. Ik keek op en hij keek mij aan en vroeg of ik mee kwam voetballen. Ik had zo geen zin dus bleef zitten. Hij liep kwaad weg en ik grijnsde gemeen. Wat ben ik lullig dacht ik.
JE LEEST
Life with boys ( one direction fanfic )
FantasyHoi, eigenlijk heb ik een heel speciaal leven, nou ja vind ik zelf.. Ik leef met 5 jongens in 1 huis, dus ik ben het enigste meisje..ja daar heb ik je soms gewoon moeite mee..maarja! Mijn broers heten; Niall, Louis, Harry, Liam en Zayn. Ohja natuurl...