Hoofdstuk 6

85 3 1
                                    

Louis POV

Ik zat in onze gamekamer fifa 2014 te spelen. Tot ik opeens gebeld werd 'tringg tringg' ik nam op en zei 'met louis?' Het was Annebelle en Jill hun coach. Ze gaan volgende week op voetbalkamp. Leuk, want ik ben de begeleider, dus hoef ik Annebelle niet te missen! Ik glimlachte kort en ging naar Jill en Annebelle om het te vertellen. Ze hebben dr nu al zin in zeiden ze. Ik glimlachte en zei ' ja ik ook!' en ging weer naar de gamekamer. Maar ineens zat zijn mijn game af te maken.. 'Zayn wat doe je?' Zei ik geschrokken. 'Gamen dat zie je toch..' Ik pakte de controler af en duwde hem de kant op naar de deur. Hij ging weg en ik ging verder gamen. Maar toen zag ik dat ik 4-2 achter stond.. 'Kut Zayn' zei ik zacht. En zuchte en speelde maar gwn verder.

Jill POV

'Yes voetbalkamp' zei ik zacht. Ik pakte mijn grote voetbaltas en pakte alvast mijn spullen in. Ik propte gewoon me kleding erin en liep naar beneden en legde mijn tas in de gang. Ik ging naast Niall zitten en vertelde het hem dat ik op voetbal kamp ga. Hij keek niet blij.. ' ik ga je missen' zei hij. Ik keek naar de grond en zei ' ik jou ook babe!' En gaf hem een knuffel. Ik stond weer op en ging naar boven om te laptoppen.

Annebelle POV

'Yes eindelijk voetbalkamp!' Riep ik hard. Ik pakte ook mijn voetbaltas en graaide in mijn kast naar kleding enzo. Toen ik klaar was gooide ik me tas van de trap naar beneden.

Het was avond. Ik wilde gaan douchen maar Louis was me al voor. Ik klopte op de deur en vroeg of ik binnen mog komen. 'Jahoor kom maar' zei hij. Ik liep de badkamer binnen en rook mannen shampoo. 'Wat ruikt dat lekker' dacht ik. Ik stond voor de spiegel en haalde mijn make-up weg. Opeens deed Louis het douchegordijn opzij. Ik kon dat in de spiegel zien en draaide me om. Iedereen was beneden en hij deed de badkamer deur op slot. Ik schrok ff maar snapte wel wat hij wilde. Hij duwde me tegen de deur en begon me te zoenen. Ik werd rood. En liet even los voor lucht. Hij kleedde me langzaam uit todat we samen naakt waren. Hij duwde me onder douche en stonden samen te douchen. Ik zoende hem en sloeg mijn armen om hem heen. Ik, merkte aan hem dat hij geil werd en hij pakte ineens mijn hand. En legte die op zijn kruis. Ik kreeg het warm en hij keek me aan. Ik keek hem ook aan en hij vroeg zachtjes ' als je het wilt, wil je me dan aftrekken?' Ik was even stil en ging er maar voor. Ik klmde mijn hand om zijn kruis en bewoog langzaam heen en weer. Hij kreunde en ik trok hem sneller af. Hij kwam klaar in mijn hand en kreunde daarna. Hij kuste me en deed de douche uit. We droogte ons af en kleedde ons aan. Ik had een Vans shirt van Louis aan gedaan.

Louis POV

Ik zei zacht ' je was goed' en knipoogte naar haar. We gingen samen naar boven en merkte toen pas dat ze een shirt van mij aan had. Ik knipoogte naar haar en ging in bed liggen en zag dat Niall en Jill al sliepen. En beneden was het ook stil dus derest ook. Ik viel al snel in slaap en Annebelle ook.

Heyy lezertjes :)

Hoe was hoofdstuk 6 ?!

Lots of love annebelle en daisy xxx

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu