Hoofdstuk 27

28 1 0
                                    

Annebelle POV
Ik wil naar huis. Voetballen. Afleiding zodat ik niet aan Zayn hoef te denken. Weg uit dit klote ziekenhuis. We lijken wel vaste klanten. Ik stond op en liep Zayns kamer uit. Op naar de uitgang. Even frisse lucht.
Ik stond buiten en de wind raasde door me haar. Ik deed me ogen dicht en haalde diep adem. Ik ging weer naar binnen. Ik liep naar een automaat en haalde me favoriete Haribo snoep, ik liep weer naar boven en zocht Zayns kamer weer op. Toen ik aankwam waren Jill, Niall, Lou en Perrie al naar binnen, ik liep naar binnen en ging dood normaal op een stoel zitten. " waar kom jij vandaan ? " Lachte Louis " ben even buiten geweest, hoezo ? " Vroeg ik " nee gewoon " zei Louis, hij lachte en schudde zn hoofd.
Even later besefte ik me dat we vandaag voetbal training hadden, snel keek ik op me mobiel, gelukkig was het pas 4 uur " Jill we hebben training vandaag he ?! " Zei ik en gaf dr een klein duwtje " owja shit goed dat je het zegt " lachte Jill " zulle we zo gaan dan ? " Vroeg ik, Jill knikte. " Lou mag ik de auto dan mee ? Dan kunnen jullie met Perrie meerijden :) " vroeg Jill smeekend, ze heeft dan nog geen rijbewijs, maar ja ze kan goed rijden en is dus nog nooit aangehouden. Louis dacht na maar knikte, we bleven nog een kwartiertje en tikte Jill me aan dat we moesten gaan, ik gaf Lou een kus, en Niall, Zayn en Perrie een knuffel, en daarna liepen we naar beneden richting de uitgang.. eindelijk even weg uit het ziekenhuis.

We zaten in de auto, onderweg naar onze voetbaltraining. '' Shit onze voetbalkleding ligt nog thuis! '' zei ik snel. " Op naar huis dan maar..! " zei jill. Toen we thuis waren rende we allebei naar boven en kleedde we ons snel om. Ik deed me voetbalschoenen beneden aan en deed me haar in een hoge losse staart. Ik deed de deur open en wachtte op jill. Ze kwam aan gelopen en liep op de sokken naar de club want anders kwamen we te laat.

Jill POV

Ik liep op me sokken naar de club met Annebelle, schoenen doe ik daar wel aan anders krijgen we weer een preek dat we te laat zijn. We rende richting het veld en we zagen net het team naar het veld lopen, we liepen achter het team aan en deden alsof dr niks aan de hand was..
Toen we eenmaal aan het trainen waren, begon het opeens te spetteren, en ja 5 minuten later begon keihard te regenen, hebben wij weer, gelukkig mochten we even onder het afdakje staan, de training was toch al over 10 minuten voorbij. Na de training liep ik samen met Annebelle naar huis, gelukkig was de regen al wat minder.
Toen we thuis waren plofte ik op de bank, schopte me voetbalschoenen uit en ging op de bank liggen, Annebelle ging even met Ted lopen en ik zette de TV aan, ik keek 10 minuten tv en toen viel ik langzaam inslaap.

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu