Hoofdstuk 10

61 2 0
                                    


Jill POV
Toen ik meike wilde zoeken kon ik haar nergens vinden dus ik had besloten om naar Louis te lopen en het maar te vragen. Met tegen zin liep ik naar Louis toe en tike hem aan ' Louis? ' hij draaide zich om en keek me met eem vragende blik aan ' ja wat is er? ' ' waar is Meike? ' vroeg ik, ' die is naar huis en uit het team gezet ' zei hij alsof het de normaalste zaak van de wereld was, ' uit het team gezet !?!? ' zei ik iets te hard ' ja en je hebt geluk dat we jou niet dr uit hebben gezet jill ' het leek alsof hij heel boos op me was, maarja ik snap wel waarom.., ik zucht en loop naar me kamer.

Annebelle POV
Ik kon nog steeds niet geloven dat jill had geblowt met die bitch, ik was boos en verdrietig tegelijk, ik lag op me bed na te denken tot dat Jill binnen kwam het leek alsof ze me niet zag, ik negeerde haar en keek om me heen. ' ben je boos? ' vroeg jill, ' uhm beetje..' ' ik wilde het gewoon proberen....het spijt me' zei jill het leek alsof ze op het punt stond om te huilen. Het was even stil. ' ik snap het ' zei ik en liep naar jill toe ' niall haat me vast verschrikkelijk ' zei jill snikend , ' vast niet als je het gewoon uitlegt komt het goed ' zei ik en legde me arm op jill haar schouder. Het is weer even stil.. ' denk je? ' ik knik, ik ga voor jill staan en zie dat ze aan het huilen is, ' niet huilen jill het komt goed echt waar ' ik geef jill een knuffel en ze veegt haar tranen weg.

Jill POV
Ik haalde de uitgelopen mascara weg en pakte me mobiel. ' zal ik Niall bellen?' Vroeg ik aan annebelle, ' nee ik zou wachten tot morgen dan gaan we naar huis ' ' okee ' antwoordde ik en legde me mobiel weer weg. ' bedankt annebelle, dat je in me gelooft ' ' daar zijn we zussen voor ' antwoordde annebelle, ik glimlachte. ' hoelaat moesten we verzamelen voor het eten? ' vroeg annebelle ' uh 5uur volgens mij over 5 minuten ' ' oh laten we dan maar naar beneden gaan voordat we gezeik krijgen ' annebelle stond op en ik liep achter haar aan.

Louis POV
De eerste paar mensen kwamen al aan tafel voor het eten, ook annebelle en jill zaten aan tafel. Zal ik annebelle vragen over jill? Vroeg ik aan mezelf, ik besloot om het niet te doen en deed alsof er niks aan de hand was. Ik pakte de borden en zetten ze op tafel, er kwamen steeds meer mensen, toen we eenmaal aan het eten waren zat het hele huisje weer vol, ik keek naar annebelle maar het leek wel alsof ze me negeerde. Toen iedereen bijna klaar was met eten besloot ik om annebelle aan te spreken, ik tikte annebelle aan en ze draaide zich om ' ow hey lou ' ' heey waarom heb ik het gevoel dat je me de hele dag al ontloopt en negeert? ' ' uhm geen flauw idee... ' antwoordde annebelle, ik kijk haar vragend aan ' echt niet? ' vroeg ik voor de zekerheid nog een keer ' jaa waarom zou ik je ontlopen?? ' ' dat weet ik ook niet daarom vroeg ik het aan jou ' ' ow ahaha nou ik weet het niet, ik had het vandaag ook een beetje druk met die laatste training dusja ' ' oww okee maarjaa ' ' ik ga douche zie ik je zo nog? ' ' ja is goed ' annebelle liep richting de meisjes badkamer en ik ging de tafel afruimen.

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu