Annebelle POV
Toen ik wakker werd lag ik bijna op de grond door die koekwous Louis, ik duwde hem aan de kant zodat ik niet meer op de rand lag, gelukkig sliep hij gewoon door anders had ik bonje met die gozer. Maargoed aangezien ik niet meer kon slapen omdat volgens mij al sinds gister middag heb geslapen besloot ik om uit bed te gaan, ik pakte een sweater uit de kast en trok die aan ik had geen zin om een spijkerbroek aan te doen dus ik hield me jogging broek aan, het was al 10 uur dus ik ging Ted uitlaten, niemand was al wakker dus ik had het huis een soort van voor mezelf, ik deed de kooi van Ted open en pakte de riem ik riep ted bij me, maakte hem vast en liep de deur uit.
Niall POV
Ik werd wakker en zag dat Jill nog naast me lag en annebelle en Louis lagen niet meer in bed. Waarschijnlijk was annebelle met ted lopen, dat doet ze altijd in de ochtend. Ik zag dat Jill wakker werd en gaf dr een kus op haar wang ' ook goedemorgen Nialler ' zei jill slaperig ' goedemorgen babe ' zei ik en stapte uit bed, ik pakte een jogging broek en een shirt en kleedde me om, Jill bleef nog even liggen en ik liep al naar beneden. Ik had honger, zoals altijd en maakte een tosti voor mezelf met wat te drinken.
Louis POV
Ik werd wakker en keek op mijn wekker. 'Kwart voor 11?!' Ik hou nooit echt van uitslapen. Ik bedoel, dan is je dag al bijna voorbij. Maarja, ik deed me vans shirt aan en een jogginsbroek en ging naar beneden. Ik liep naar de keuken en begroette niall. Ik ging naast hem zitten en at mijn broodje die ik had gemaakt op.
Annebelle kwam binnen. 'Hey babe' zei ik. Ze antwoordde lief terug en legde de riem van ted weg en kwam bij ons zitten. Niall had ondertussen de tv aan gezet en was helemaal in zijn wereldje. Toen ik mijn eten op had ging ik me al snel omkleden voor mijn training die ik om half 1 had.
Zachtjes kwam ik in onze kamer aan. Jill sliep nog dus alles deed ik doodstil. Ik kleedde me om en deed nog een paar andere dingen en ging weer naar beneden. Deed een vest aan en mijn voetbalschoenen aan en ging er meteen vandoor en Niall ging gezellig mee. Meestal komt hij altijd. Beetje kijken als ik aan het trainen ben. Soms doet hij ook wel is mee. Niall is gewoon een toffe gozer, klaar!
Hey lieve lezers!
Wat vonden jullie van h13?
Vertel het in de reactie aub! Of wat je graag in ons verhaal wil lezen!Liefs Daisy & Annebelle
JE LEEST
Life with boys ( one direction fanfic )
FantasyHoi, eigenlijk heb ik een heel speciaal leven, nou ja vind ik zelf.. Ik leef met 5 jongens in 1 huis, dus ik ben het enigste meisje..ja daar heb ik je soms gewoon moeite mee..maarja! Mijn broers heten; Niall, Louis, Harry, Liam en Zayn. Ohja natuurl...