Ostatní začali přikyvovat a mě div nejprve čelist nespadla až k zemi. No naštěstí jak už umínili bylo to nejspíše jen kvůli Myshel. Doslova mu teď zachránila život. Kdo ví co by se totiž stalo, kdyby se potkali jako dospělí, že? Nebo zkrátka kdykoli jindy, než teď? Nad tím jsem teď však nehodlal přemýšlet.
Niel byl pryč. Jako kdyby se vypařil. Zkrátka odešel a už se neukázal. Já chodím s Myshel a seznámil jsme se s tím černovlasím klukem. Neboli Dominikem. Všechno bylo konečně fajn.
A teď tady máte ještě to co bylo předtím aby jste si vzpomněli :3
Bál jsem se. Co když její rodiče doopravdy zabil? Ne na tohle jsem nesměl myslet. Určitě museli být v pořádku. Přeci by nedovolili aby je jen tak zabil. I když po tom co udělal Dominikovi...jeden nikdy neví...
N: ,,Teď se ti pomstím tím nejhorším způsobem. Zabiju tvé přátele, ale tebe nechám žít. Zmizím tu všem z dohledu a ty budeš zatčen za vraždu svých přátel."
M: ,,Ne. Nedělej to.. prosím!"
______________________________________Pohled jménem Matyáš
A co mám jako teď asi dělat? Help me pls! To se radši taky zastřelim, kdyby se něco takového stalo. Najednou se však odněkud ozval výstřel. Nehybně jsem sledoval vše co se dělo. Po hlasitém výstřelu padl Niel k zemi. Já na nic nečekal a okamžitě si svou Myshel přitáhl k sobě. Obejmul jsem jí a začal ji utěšovat, že všechno je už ok.
Pohled Klárky
Len som sledovala ako ten hnusák padá k zemi. V zápätí sa však ozvali ďalšie svoje rany a k zemi padli ďalšie dve telá. Tá mladá blondínka a ten ďalší týpeček. Všetci boli mŕtvi.
Pohled jménem Vitaa
Okamžitě jsem se otočil na místo odkud se výstřely ozývaly. Stál tam další neznámej týpek. No jakože super no.
(Tt: ten týpek)
Tt: ,,Konečně je po něm."
Zamračil se a odflusnul si na zem.
Najednou jsem uslyšel sirény, neboli policii. Cápek okamžitě vystřelil pryč, ale to už mu cestu zatarasily policejní auta.
(P: jeden z poldů)
P: ,,Policie České republiky odhoďte zbraň a vzdejte se."
No a zachvililililililililinku už byl v poutech a policejní auto si ho odváželo bůh ví kam. K nám mezi tím přišel další polda a začal se nás vyptávat na různé zbytečné otázky. Já však nevnímal a jen se zadíval na Klárku. Díky bohu, že to všichni přežili.
A ptáte se jak to bylo dál? No zjistilo se, že ten cápek byl nějakej nájemnej vrah či co a šel jak jinak sedět za zabití tří lidí. No alespoň že nezabil nás ne? Zjistilo se, že Nielova matka je po smrti a jeho otec ve vězení. Co se týče těch jeho dvou spolupachatelů, tak to byli dva sourozenci, kteří kdysi dávno utekli z domova. Já s Klárkou jsme to ostatním nakonec řekli a i když to Domino bral ze začátku trochu špatně, nakonec se s tím smířil. A to poslední asi nejdůležitější.. všichni jsme se domluvili na tom, že to co se stalo se nikdo z našich fanoušků nikdy nedozví..
ČTEŠ
Vitrisa or Dejrisa?
RomanceKlárka sestra Sama se stěhuje společně s rodinou do Česka. Její starý domov se jí opouštět vůbec nechce. Ale i tak musí. Jednou se však díky tomu sbíží s Vitou. Bude to jenom kamarádství, nebo i něco víc? Co na to řekne Dejzr, který je do Klarisy už...