V: ,,Takže. Víme .... víme .... Co vlastně víme?"
K: ,,Vlastně nevíme nic ... "
V: ,,To znamená, že potřebujeme Dominika. A do té doby co je v nemocnici s tím nic neuděláme."
______________________________________TERY ROVNOU ZAPOMEŇ NA NĚJAKÝ KOMENTY U TÉTO KAPITOLY JASNÝ? OK.
Spolu s Vitou sme to už vzdali a išli sme sa pozrieť na film. Bola to nejaká komédia, ale mi sme rovnako nedávali pozor a radšej sme po sebe celú tú dobu hádzali popcorn, ktorý som urobila v mojej moc hodné mikrovlnke. No proste sme nakoniec ani jeden nevedeli o čom tá komédia bola alebo kedy vlastne skončila. Nakoniec sme sa rozhodli, že už si pôjdeme ľahnúť. Samozrejme do jednej izby a do jednej postele.
(A ne nedělali to. Takže na nějaký úchylárny zapomeň terush0 ok? Thx)
Ešte dlho sme sa rozprávali o všetkom možnom, ale nakoniec ma premohla únava a zaspala som.
Pohled Domina
Ráno mě probudilo slunce svítící do okna mého dočasného pokoje. S radostí jsem si uvědomil, že teď už konečně budu moct vypadnout z té noční můry jménem nemocnice. Vstal jsem a pomalu jsem se obléknul. Pak jsem jen tak seděl na posteli a pozoroval hodiny. Měli by mě pustit v devět. A je teprv půl devátý. No super. Ještě celých půl hodiny tady budu jen tak koukat od zdi na hodiny a nic nedělat.
Pohled Klárky
Prebudila som sa vo Vitovom objatie. Pozrela som sa na hodinky, ktoré boli položené na mojom fialovo bielom stolíku. Bolo štvrť na desať. Povedala som si, že budem ešte spať lenže, to by som si nesmela hneď na to spomenúť, že v deväť sme mali ísť pre Dominika do nemocnice. Okamžite som vystrelila z postele a zobudila Vitu. Ten mi neodpovedal, ale nakoniec sa mi ho zobudiť predsa len podarilo.
K: ,,Zabudli sme na Dominika! Rýchlo vstávaj musíme pre neho jet!"
Povedala som poplašne a rýle sme si išla do kúpeľne urobiť nejakú tú hygienu.
Keď som bola hotová Vita už čakal pri aute s kľučkami v ruke. Len som si sedla na miesto spoluridiče a čakala až Vita naštartuje auto a okamžite sme vyšli za DOMINO do nemocnice. Lenže keď sme došli pred nemocnicou Vita sa na mňa pozrel tými jeho hnedými očami.
(Ok už vím, že je nemá hnědý, ale tady je prostě hnědý má tak se s tím smiřte xd a pokud jste se s tím nesmířili, tak to je váš problém jdu psát ta csky)
A potom sme sa samozrejme začali bozkávať. A ja samozrejme spolupracovala, ale mala sme rúž, takže som to musela bohužiaľ ukončiť.
K: ,,No teraz sa na seba pozri."
Povedala som a ukázala som mu na zrkadlo, ktoré bolo v predu u vodiča, aby vždy mohol kontrolovať či sa do neho náhodou nějakej debílek nechystá nabúrať.
V: ,,To nevadí."
Povedal Vita, a ja mu hneď na to podala obrúsok.
K: ,,Na, toto ti musí stačiť."
Vita si poslušne obrúsok vzal a utrel si pusu. Potom sa na mňa pozrel a spýtal sa ma.
ČTEŠ
Vitrisa or Dejrisa?
RomanceKlárka sestra Sama se stěhuje společně s rodinou do Česka. Její starý domov se jí opouštět vůbec nechce. Ale i tak musí. Jednou se však díky tomu sbíží s Vitou. Bude to jenom kamarádství, nebo i něco víc? Co na to řekne Dejzr, který je do Klarisy už...