12. Spí vedle mě.

965 55 132
                                    

V: ,,Teď už to je v pohodě."

V: ,,Když jsi přišla ty."

Klárka sklopila pohled, její mokré vlasy jí spadly do obličeje a trochu se začervenala.

______________________________________

Potom nastalo dlouhé ticho. To dlouhé ticho nakonec přerušil Sam.

S: ,,Mám dostříháno."

Zařval z jeho pokoje. 

K: ,,Super."

Zařvala na něj jen Klárka zpátky. Sam přiběhl po schodech dolů k nám a zeptal se.

S: ,,Neviete kde je Amy? Teda. Amy a Maty?"

Klárka jen pokrčila rameny.

S: ,,Hmm. To je zvláštne, že si tú prvú ty Vito. Pretože Amy a Maty to od nás nemajú zas tak ďaleko a tie docela jo."

V: ,,Hm."

S: ,,Čo keď sa jej ... ehh im niečo stalo? Čo ak je napadol ten sami človek čo napadol Domina? Čo budeme robiť??!!!!"

K: ,,Same klud. Určite budú v poriadku."

Řekla Klárka i když bylo poznat, že si tím není zas tak jistá.

S: ,,Ako to môžeš tak isto vedieť ?! Určite sa im niečo stalo! Inak by tu už dávno boli!!"

K: ,,Same..."

S: ,,Čo!"

Já jsem došel k nim a řekl.

V: ,,Same Klárka má pravdu. Uklidni se. Pokud se neuklidníš tak jim nijak nepomůžeš!"

Najednou se ozval zvonek. Sam se okamžitě podíval na dveře a vyrazil k nim rychlostí světla. My s Klárkou jsme pomalu přišli za ním jenže to už se Sam objímal s Amy.

S: ,,Ako to, že ste prišli tak neskoro? Mal som o vás taký strach."

A: ,,Já ještě musela rychle ke kamarádce zapomněla jsem si tam mikinu. A jindy neměla čas."

S: ,,A to si nemohla ani napísať? alebo čokoľvek?"

A: ,,Já..."

M: ,,No dobrý no. Tak už pojďte. Navíc myslím si, že skoro nikoho tady nezajímá Amyin příběh o tom jak si u kamarádky zapomněla mikinu."

Sam se na Matyho jen zamračil, ale pak poslušně došel dovnitř.

M: ,,Aa kde budeme spát?"

Zeptal se Maty když jsme vešli dovnitř.

Pohled Klárky

Chcela som sa spýtať Sama ako to bude pretože o tomto sme sa ešte nebavili, ale on si to už najskôr naplánoval bezo mňa pretože hneď odpovedal.

S: ,,Noo u mňa v izbe bude spať Amy a tie s Vitou budete spať u Klárky."

K: ,,Čože?!"

S: ,,Čo cože myslím si že Amy súhlasí. "

A: ,,Jasně že jo."

Vitrisa or Dejrisa?Kde žijí příběhy. Začni objevovat