S: ,,Hele mohol by som ísť dnes za Amy a nechať vás tu?"
K: ,,Ako chceš. Mňa je to jedno."
V: ,,Mě taky."
S: ,,Tak fajn. Ale nebudete spolu spať ani nič podobné a žiadny alkohol pretože Kláre ešte nebolo osemnásť."
K: ,,Braček ja sa o seba dokážem postarať narozdiel od niekoho."
Řekla a podívala se na Sama.
S: ,,Ha ha ha."
______________________________________Pohled Sama
(Kk teď píšu já jakože já jsem ta Terezounecek24 a pls sleduj mě čti příběhy někdo tam píše i jakože ta Eldydyy já píšu a je to best prostě tam běž a čti více btw teď ležím na Eldydy)
Ešte chvíľu som bol u seba v izbe, ale po som sa rozhodol že pôjdem za Amy. ÁLE! Ešte predtým jej to musím povedať! Alebo nie? Prostě jej napíšem jestli je doma a nič nebudem hovoriť .
Zobral som si svých 5 švestek, neboli kluče, mobil, a já neviem čo viac. Vyšel som z domu a nasedl som do svojej audini A7 čiernej farbe a naštartoval svojimi kľúčmi. Chvíľu som jej, až som narazil na Amyin dom. Zaparkoval som niekde a vystúpil z auta. Zavrel som dvere a kľúčmi som zamkol. Vošiel som dovnútra, a na mňa zo dverí z obývačky vykukla Amy, pozrela sa mňa a usmála sa, tak som jej ten úsmev oplatil. Sundal som si topánky a došiel som k Amy.
,, Ahoj." Povedala mi Amy s ešte väčším úsmevom na tvári, než nikdy predtým.
,,Ahojky."
,,Nedáš si něco?"
,,Ani nie."
,,Banán?"
,,Vieš čo, tak jo."
,,Oki."Amy mi podala banán, a ja ho pomaly otvoril a pomaly sa do neho zahryzol. Tak som si tak žral banán, Amy mňa čapla za ruku a táhla do svojej izby.
,,Je Maty doma?"
,,Jo."
,,A nebude počuť nás?"
,,Ne.. Jo.. Nevím.. Pokud jo tak má noční můry. Chudák."
,,Ooooookeejjj???"Vošli sme do zby a Amy ma pustila, ja som zatiaľ dožral banán a Amy zamkla dvere. Pristiskla mňa k stene a veľmi zúrivo mňa bozkala. Nemôžem uveriť že sa bozkávam s nejakou dievčinou ako je Amy. Vonku začalo pršať a hromy blesky bum bum. Najednou sa ozval hrom jak... Dejzrův prd! Zľakol som sa tak ako Terka sa zľakla keď sa pustila voda z kohutka
(Ta Terka jsem já, cuz ona dneska netekla voda do 13:00 a když mi mamka psala jestli už teče voda, tak jsme se já Terezounecek24 s Eldydy jsme to šli ozkoušet a když jsem to pustila tak to vyprsklo a já se mega lekla Dydy chcipala smíchy a já si urvla nohu.)
Amy má zhodila na posteľ a já som sa začial cítiť ako keby som ja bol ta holka v tom vztahu a Amy bola ten chalan v tom vztahu. Furt sme sa bozkávali a nejakým spôsobom sme si svlékali oblečenie navzájom.Pohled Amy cuz jsem líná to psát ve slovenštině. Btw část 13 + takže kidíci vyčůrat, pomodlit a spát :)
Sam si mě převrátil pod sebe a akorát mi sundal poslední kus oblečení, teď už jsem byla celá nahá. Najednou byl nahej i Sam a na nic jsme nečekali. Sam ho do mě silně vrazil a já vyjekla bolestí, ale zároveň i velkou slastí, která byla mnohokrát větší než byla ta bolest. Už jsem si užívala jen tu slast, a bolest jsem se snažila ignorovat, ale sem tam to někdy zabolelo trošku víc a já vydala zvuk, podobající se umírající žábě. Sam neustále zrychloval, až jel na max. Já jsem vydechovala pravidelně do jeho přírazů. Strašně jsem si to užívala, a věřím že Sam taky.
Po pokoji se začali ozývat hlasitější vzdechy a častokrát se tady ozvalo Samovo jméno. Nehýbali jsme se jen my dva, totiž ona se s námi hýbala i postel. A to jste ještě neviděli, protože to byl masakr, a to tepr nebylo všechno.
Takhle nějak to pokračovalo až do té osudné chvíle. Došlo až k našemu vyvrcholení, kdy se ozval VELMI hlasitý vzdych. V tu ránu do pokoje vrthl Maty, který se hned klidil, protože nejspíš nechtěl strpět to, co jsme tu vytvářeli. Dalo by se říci, že jsme vytvářeli jakési dítě, které kdyby se stalo skutečností, nebylo by normální. Chytilo by totiž tercovid.
(Neptejte se mě...)Jak hádám, jsme u konce. Sam si lehl vedle mě. Bylo ticho.10 minut později. Btw kidíci už můžete vstávat :)
A: ,,Mám chuť na bábovku."
S: ,,Tak jdeme objednat pizzu."
A: ,,Proč pizzu?"
S: ,,Ok fajn, ale len pokud chceš mať zhorenú troubu tak kľudne."
A: ,,Já to umím."
S: ,,Ok jak myslíš."
A: ,,Tak mi podej to oblečení. Prosím."Bolela mě prdel. Z toho jak byl Sam drsnej. Pochybuju, že vstanu.
Sam mi podal oblečení a já se v leže oblýkla. Samo byl už z nějakého důvodu oblečený, a stál u dveří, a čekal až půjdeme. Já si sedla na okraj postele, že už vstanu, ale jakmile jsem vstala, hned jsem si zase sedla, protože mě bolí prdel.
S: ,,Čo ti je?"
A: ,,Bolí mě z toho prdel. Můžeš bejt příště trošku jemnější prosím?"
S: ,,Budu se snažit."
A: ,,Díky. A teď.. Jak se tam dostanu?"
S: ,,Kam?"
A: ,,Do kuchyně."
S: ,,Tak ja ťa vezmem."
A: ,,Děkuju."Přišel ke mě a vyzvedl mě do náruče. Já jsem se mu chytila za krkem a šli jsme do kuchyně, mě posadil na židli, a jelikož se nemůžu hejbat, navigovala jsem Sama co má udělat.
Několik minut později.
A: ,,Ale né takhle! Musíš si vyndat misku a nasypat to tam!"
S: ,,A kde máte misky?!"
A: ,,Támhle v tý skříni."
Několik dalších minut později.
A: ,,Teď si nastav troubu na 250°C a dej tu formu do tý trouby."
S: ,,Ok."Dlouhou chvíli později.
A: ,,Tak, a teď vypni troubu, vyndej si rukavice, nasaď si je na ruce a vyndej tu formu s tou bábovkou."
S: ,,Ok."Jedna minuta později.
S: ,,Au to pálí."
A: ,,Ale prosimtě."Třicet vteřin později.
S: ,,Ha. Mam to."
A: ,,Super, teď z toho sundej tu formu."
S: ,,A to mám urobiť ako?"5 minut později.
A: ,,Same udělal jsi to skvěle, za to tě chválím. Je to mega dobrý."
S: ,,Ďakujem."
A: ,,Mám zavolať i Matyáše?"
S: ,,Jo kľudne."
A: ,,Ok."Jedna vteřina později.
*Silný nádech*
A: ,,Maty!!!!"
M: ,,No?"
A: ,,Jídlo."Hned vykoukl ze dveří nějakej dvou metrovej týpeček, kterej si říká můj bratr.
Hned přiběhl ke stolu, kde si hned sedl na židli, a vzal si jeden kousek, kterej hned kladně pochválil.
M: ,,A co jste vlastně dělali v tom pokoji?"
Cs, celou tuhle kapitolu psala Terezounecek24 takže děkuju sama sobě cuz tohle furt píšu já ale to je jedno. Počkejte si na druhou kapitolu, bude lepší cuz ji bude psát Eldydyy. Tak se mějte hezky cs!
ČTEŠ
Vitrisa or Dejrisa?
RomansaKlárka sestra Sama se stěhuje společně s rodinou do Česka. Její starý domov se jí opouštět vůbec nechce. Ale i tak musí. Jednou se však díky tomu sbíží s Vitou. Bude to jenom kamarádství, nebo i něco víc? Co na to řekne Dejzr, který je do Klarisy už...