Pohled anonymní dívky
Čas neznámýUž zase... Už zase jsem uslyšela prasknutí dveří. Do místnosti, ve které jsem ležela na zemi přišel on. Opět s jeho šíleným výrazem na tváři. Chtěla jsem se zvednou... Utéct co nejdál by to jen šlo. Ale nemohla jsem. Neměla jsme sílu. Nechápala jsem proč to dělá. Proč mi tak ubližuje. Když přišel opět blíž, já si zakrila mojemi zakrvácenými rukami obličej a čekala co bude dál. Avšak zdálo se mi, že nic nedělal. Proto jsem ruce pomalu sundala z mého obličeje a podívala se na to co se děje.
On: ,,Copak? Snad se mě nebojíš?"
Řekl tím jeho chraplavým hlasem a škodolibě se zasmál. Já mu na to nic neodpověděla. Neměla jsem ani moc co odpovědět. Jen jsem stále nechápala co se to vlastně teď děje.
On: ,,Dnes máš významný den."
Pousmál se.
On: ,,Dnes konečně přijde tvoje smrt. Ale neboj se. Tohle celé jsem neplánoval jen proto abych tě pak prostě zabil. Ne. Jde jen o pomstu. A ty. Ty mi v té pomstě pomáháš mnohem víc, než si toho jseš vědoma."
Znovu se pronikavě zasmál a vzal mě za jednu mou ruku. Do jeho špinavých rukou vzal černý šátek a obmotala mi ho kolem hlavy a mých očích.
On: ,,To je jen aby jsi nevěděla kam s tebou pojedeme holka."
Zasmál se a posadil mě kamsi nejspíše do auta. Smrdělo to tam spoustou kouře a navíc jsem slyšela ještě něčí neznámé hlasy. Strašně jsme se bála. Tak teď je to nejspíše tady... Konečně se ukončí má trápení... Přes šátek jsem začla potichu plakat.
______________________________________
T: ,,nehněte se. Jinak je mrtvá."
Povedal ten týpek chladným hlasom a ja ako inak samozrejme začala panikáriť.
______________________________________Pohled Vity
Tajemný muž v černém držel nůž přímo před Kláčiným krkem. Společně z Dominem jsme měli na tváři výraz, že by jsme se teď s ním okamžitě začali prát. No naštěstí jsme to ani jeden nezkusili.
Hele teď mě něco napadlo a vím, že bych to nakonci kapitoly zapomněla soooo mě napadlo, že bych udělala (asi na konci knihy) takové menší best scénky z VORD snad chápete xd but kdo by to při mém dramaticky příšerném vysvětlování chápal že? Mno napište do kom váš názor na toto thx (hey guys fakt tím potěšíte tak plsky)
(Týpek - T)
T: ,,Kde je Matyáš."
Řekl chladně. Tomu týpkovi nebylo ani vidět do obličeje, měl na sobě jakousi černou kapucu.
D: ,,A to si jako myslíš, že ti to řeknem?!"
Týpeček nůž přitlačil ještě víc na Klárčin krk.
T: ,,Myslím si, že ano."
Mluvil na nás ještě chladnějším tónem až z toho šel mráz po zádech.
V: ,,Ne! Nech ji na pokoji!"
D: ,,Vůbec kdo jsi, co tady hledáš a.... Počkat...."
Zmateně jsme se podíval na Dominika.
Pohled Dominika
ČTEŠ
Vitrisa or Dejrisa?
RomanceKlárka sestra Sama se stěhuje společně s rodinou do Česka. Její starý domov se jí opouštět vůbec nechce. Ale i tak musí. Jednou se však díky tomu sbíží s Vitou. Bude to jenom kamarádství, nebo i něco víc? Co na to řekne Dejzr, který je do Klarisy už...