Počula som ako niekde blízko udrel blesk, ale nevnímala som to. Až teraz som si uvedomila aké nám naozaj hrozí nebezpečenstvo. Ten niekto kto zabil Dominika. Ešte ho nechytili a nemajú žiadne naozaj žiadne informácie o tom kto mu chcel ublížiť alebo ešte horšie zabiť. A to isté teraz môže úplne bez problémov urobiť aj im.
______________________________________Já si myslím že dokonalejší název než je tohle tak k této kapitole už nikdo nevymyslí xd
Pohled Dominika
Viděl jsem sám sebe jak se procházím po ulici, když v tom mě někdo vzal za ruku a vzal mě do nějaké uličky. Podíval jsem se na toho kdo mě sem vzal. Jeho obličej byl rozmazaný a jeho hlas znetvořený. Jako kdyby pořád unikala ta hlavní myšlenka.
D: ,,Co po mě ty chceš?!"
Viděl jsem jak se ho ptám. Muž mlčel.
D: ,,Ptám se! Co po mě chceš?!"
(M- ten muž)
M: ,,Ále. Můj plán ti neřeknu. I když jsi jeho součástí."
Řekl tím znetvořeným hlasem a já si všiml jak v jedné ruce drží ostrý nůž.
D: ,,Jak jsem jeho součástí?"
Řekl už se strachem Dominik, protože si všiml stříbrného nože. Ten muž se odmlčel a pak tím zvláštním hlasem zašeptal.
M: ,,Ty jsi jen oběť."
Řekl a nožem mu rozříznul ruku. Chtěl jsem nějak zabránit tomu co se právě stalo ale byl jsem jako přikovaný na místě. Dominik se mu vyvlekl ze sevření chytl se za ruku a okamžitě běžel pryč. Muž ho nechal na pokoji otočil se a někam odcházel. Chtěl jsem se za ním rozběhnout a něco mu udělat, ale nemohl jsem se pohnout z místa. Najednou se všechno rozmazalo a proměnilo do bíla.
Otevřel jsem otevřel oči. Stále jsem ležel na bílé posteli v nemocnici. Před očima se mi promítal můj sen. ,,Moment. To nebyl sen. To byla... Vzpomínka! Vzpomínka na to co se stalo!" Měl jsem sto chutí vyběhnout z nemocnice a jít to všem oznámit, ale nemohl jsem.
Pohled Klárky
Znovu se ozval ten zvuk, Vita posvítil baterkou od telefonu na roh od kud se ten zvuk ozýval. A v tom ... Se z poza rohu místnosti vynořila ...
K: ,,Jackie?"
Povedala som s úľavou a rýchlo ju vzala do náručia.
(Čekal někdo z vás tohle? Xd)
V: ,,No vidíte nakonec to byla jen kočka."
Ja som prikývla, ale asi to nikto v tej tme nevidel.
S: ,,No a čo budeme robiť teraz?"
K: ,,ja neviem."
V tom začali blikať svetla, potom sa rozsvietila a dokonca sa zapla aj televízia.
S: ,,Yes! Tak sa tu majte idem točiť video."
K: ,,A to nás tu zase necháš samotný?"
Povedala som a mačku Jackie položila na zem.
S: ,,Jaaaj. Tak keby ste niečo chceli tak príďte."
ČTEŠ
Vitrisa or Dejrisa?
RomanceKlárka sestra Sama se stěhuje společně s rodinou do Česka. Její starý domov se jí opouštět vůbec nechce. Ale i tak musí. Jednou se však díky tomu sbíží s Vitou. Bude to jenom kamarádství, nebo i něco víc? Co na to řekne Dejzr, který je do Klarisy už...