Pohled Klárky
Ráno som sa zobudila a uvedomila si, že dnes je ten deň. Dneska sa sťahujeme do Česka. ,,Prečo sa len musíme sťahovať? " Pozrela som sa na môj skoro zabalený kufor a potom ešte na ďalšie tri. Do Čiech sa sťahujeme kvôli rodičom, ale čiastočne aj kvôli Samovi. Sam sa tam teší, pretože tam bude môcť natáčať s ostatnými, ale Ja tam nechcem. Opúšťam všetko čo som poznala, všetky moje priatelia a školu. Zrazu mi niekto zaklopal na dvere. Ja som ani nestihla povedať ďalej a už mi do izby vtrhol Samo.
Klárka: ,,Čo sa deje? To už ani nevieš počkať až ti poviem ďalej? "
Povedala som otrávene, pretože sa sťahujeme.
Sam: ,,Hahaha. Mama mi povedala že už máš vstávať a ísť na raňajky."
ospalé som sa na neho pozrela.
Klárka: ,,Dobre dobre už vstávam. "
Sam Odišiel a ja išla pomaly na raňajky.
Pohled Vityy
Dneska přijede do Čech Sam a zítra budeme s Matyášem a Dominikem natáčet video, je docela super že se stěhují, budeme víc natáčet společná videa. Zrovna jsem dosnídal a pak se šel projít ven a najednou mi zabzučel mobil. Psal mi Sam, že prý pojedou za dvě hodiny a zítra bude už moct natáčet. Jen jsem mu odepsal že to je super a dál se procházel.
Pohled Klárky
Keď som dosnídala išla som si ešte dobalit pár vecí. Ale skoro všetko už som mala v kufroch. Keď som dobalila tie posledné maličkosti tak som sa pozrela na mobil. Za hodinu pôjdeme. mala som Ešte čas rozlúčiť sa s Mimi kamarátmi.
Klárka: ,,Mami idem von za chvíľku som späť. "
Mamka: ,,Dobre, ale vráť sa skoro, za hodinu odchádzame. "
Klárka: ,,Jasné. "
Vzala som si telefón a išla.
Keď som sa vrátila domov mamka, taťka a Sam už sedeli v aute aj s Mimi kufre. Sadla som si dozadu Vedľa môjho brata a vyrazili sme.
Sedela som v aute a pozerala sa do mobilu. Tá cesta bola snáď nekonečná a to ideme ešte len dve hodiny, nakoniec som si povedala že by som mohla zaspať. Vypla som mobil a zavrela oči. Nakoniec som vďaka bohu usla.
Otvorila som oči. Predo mnou stál obrovský barák, ale nevyzeral veľmi útulne. Všade okolo neho boli pavučiny, prach a občas tam niekde zapišťala krysa. Vošla som do domu. Dvere zaškrípali a otvorili sa. Len čo som sa pozrela dovnútra dvere som znova zatvorila. Počula som nieči kroky a potom sa ozvalo hlasno búchanie na dvere. Dvere praskli a z nich vystúpil muž s čiernou kapucňou.
Klárka: ,,D .... dobrý deň .... "
Vykoktala som zo seba. Muž s čiernou kapucňou prehovoril.
Muž: ,, Klárka .... Klárka .... "
Klárka: ,,Ako poznáte moje meno? "
Muž: ,, Klárka .... Klárka .... "
Muž: ,, Klárka vzbuť sa! "
Otvorila som oči. Sedela som v aute, Sam sa na mňa pozeral a hovoril na mňa aby som sa zobudila.
Sam: ,,Už sme tu. "
Klárka: ,,Dobrý tak na mňa nekrič. "
Vystúpila som z auta a išla si pre kufre. Mama si tam ešte s niekým rozprávala a potom jej ten niekto dal kľúče od toho domu. Dom sa ani trošku nepodobal tomu, ktorý bol v mojom snov. Bol celkom veľký a mal aj nejakú tú malú záhradu. Keď sme prišli bolo niečo po piatej hodine a ja sa rozhodla, že sa pozriem do mojej izby a vybalím si veci. Keď už som konečne mohla vstúpiť do svojej izby, hneď som si začala vybaľovať veci z mojich štyroch kufrov. Keď som mala tak nejako vybalené bolo už pol deviaty. Unavene som si ľahla na moju novú posteľ a v tom mi do izby vtrhol brat. Pozrela som sa na neho nechápavým pohľadom.
Sam: ,, Je večera. "
Klárka: ,,Jasné hneď tam budem. "
Řekla jsem otráveně a Sam potom odišiel preč. Nechcela som sa sťahovať a tak jsem bola tak trochu podráždená. Potom som sa zdvihla a išla dole na večeru. Po večeri som šla späť do môjej izby ale len čo som zavrela dvere, znova sa otvorili a do izby vošiel zase Sam.
Klárka: ,,To ťa ako rodičia neučili klopať?! A čo zase chceš? "
Povedala som otrávene, pretože som bola unavená a čiastočne som ešte stále bola nahnevaná na to že sme sa museli presťahovať.
Sam: ,,Prepáč. "
Potom si sadol vedľa mňa na posteľ a povedal.
Sam: ,,Zajtra sem prídu chlapci a budem s nimi natáčať video. Nechcela by si s nami? "
Klárka: ,,Tak jo. "
Potom z mojej izby odišiel a ja už sa potom len umyla a išla spať.
Keď som sa prebudila a naraňajkovala sa bolo už celkom dosť neskoro, pretože komu by sa chcelo vstávať keď sú prázdniny a navyše tá cesta v tom aute bola strašná. Aj keď som zaspala nepomohlo to a stále som bola unavená. Bolo niečo po jednej hodine a ja ležala na posteli v pyžame a čítala si knižku. V tom som počula zvonček, ja si spomenula že k nám majú dnes prísť chlapci a budú s nami natáčať video. Zavrela som knižku a rýchlosťou blesku som sa obliekla. Potom som si znovu ľahla na posteľ a začala čítať. Predsa len musím dočítať tú kapitolu. [Ten kdo čte rád knížky (myslím v reálu ne tady na wattu (i když to vlastně taky mno) tak to pochopí xd] Zrovna som dočítala poslednú stránku, keď v tom mi do izby vošiel Sam a oznámil mi že za chvíľku budeme točiť. Ja len prikývla a dočítala poslednú stránku. Potom som sa zdvihla a išla do Samova izby. Tam už na takomto mini gaučík sedeli MaTTem Dejzr a Vitaa.
Klárka: ,,Ahoj "
Všichni: ,,Ahoj."
Sam: ,,Tak ideme natáčať? "
Matyáš: ,,Jop."
Po natáčení
Celé natáčanie som bola tak trochu ticho. Ešte stále som myslela na môj starý domov, ale s ostatnými som sa dobre bavila a nakoniec som sa s nimi smiala rovnako ako oni. Takže to natáčanie bolo celkom fajn. Teraz už sme len sedeli na tom gaučík a rozprávali si. Potom som šla späť do mojej izby, ľahla si na posteľ a pozerala do stropu. ,,Ale ten Vitaa je celkom pekný." Pomyslela som si. ,,Ale na čo to myslím .... "
Taaak a máme tu konec první kapitolkyy❤️ doufám že se vám moje první kapitola líbila a pokud ano tak tam dejte tu ⭐ tam dole v rohu💕 a nějaký ten pěkný komentář taky potěší 💘 tohle je moje první fanfikce tak do komentářů můžete napsat i svůj upřímný názor 💓 tak se mějte hezky a papa💞
Btw 1040 slov!
ČTEŠ
Vitrisa or Dejrisa?
RomantikKlárka sestra Sama se stěhuje společně s rodinou do Česka. Její starý domov se jí opouštět vůbec nechce. Ale i tak musí. Jednou se však díky tomu sbíží s Vitou. Bude to jenom kamarádství, nebo i něco víc? Co na to řekne Dejzr, který je do Klarisy už...