4. Citrón.

1.2K 64 51
                                    

Klárka: ,,Na niečo som si spomenula. "

Povedala som a pozrela sa na Matyho zákerným pohľadom.

Vitaa: ,,Na co?"

Klárka: ,, Maty ešte nesplnil tu úlohu, že má zjesť citrón a Sam mu ho má olúpať. "

______________________________________

Ten název tý kapitoly👌 xdd mno už mě prostě docházej nápady xd

Ze začátku bych chtěla poprosit jednoho člověka. Ano mluvím tady k Terezounecek24 a opravdu moc tě prosím aby jsi tady nespamovala komentáře, protože už mě nebaví je všechny číst a odepisovat na ně. Snad to chápeš.

Sam opäť vybuchol smiechom.

Maty: ,,Eeeee..... vždyť to už nemusím plnit...."

Amy: ,,Ale ano musíš. Všichni chtějí vidět jak trpíš."

Maty: ,, Však možná ani nemáme žádný citrón."

Amy: ,,Ale máme a přestaň se vymlouvat."

Maty: ,,No jo tak dobře...."

Potom Amy otvorila dvere a išla pre ten citrón. Keď odišla nastalo ticho. Teda až na Sama ktorý sa stále trochu no možno trochu viac smial. Moje oči sa opäť na malú chvíľku stretli s Vitovíma. Keď prišla Amy držala v ruke celkom dosť veľký citrón. Sam sa škodoradostne smial a Amy sa škodoradostne pozerala na Matyho. ,,Možno sú si podobní viac než som si myslela."

Amy: ,,Tak. A teď ho sněs."

Maty: ,,První my ho Sam musí oloupat."

(Btw ten nápad, že ten citrón oloupe Sam dostala Terezounecek24 takže se nedivte xd)

Domíno: ,,No jo ale tak šup už."

Maty: ,,To říkej Samovi."

Amy ten citrón podala Samovi, Sam ho olúpal a potom ho podal Matymu.

Maty: ,,A co když jsem alergickej na citrón?"

Všichni: ,,Maty!!!"

Maty: ,,No jo tak dobrý furt."

Domínik: ,,Tak, ale dělej alespoň to budeš mít rychle za sebou."

Maty: ,,A to ho mám sníst celej? A najednou?"

Vitaa: ,,Jop."

Maty: ,,Ok."

Potom už sa Maty pchal (pro nechápající jako je třeba Terezounecek24 to ve slovenštině znamená cpal) citrónom, robil pri tom naozaj vtipné ksichty a Sam sa váľal od smiechu po zemi. Samozrejme sme sa k Samovi pre tentokrát pridali taky. Keď Maty zjedol zhruba polovicu toho obrieho citróna tak sa s otráveným tvárou spýtal.

Maty: ,,Nestačí to už?"

Dominik: ,,Ani náhodou."

Amy: ,,Řeklo se, že ho sníš celej."

Maty: ,,Ne už neee prosíiiim."

Vitaa: ,,Ale no taak to zvládneš."

Keď sa Maty zase začal pchať tým citrónom všetci sa opäť začali váľať po zemi.

Keď už Maty konečne ten citrón dojedol A naposledy urobil jeden z tých smiešnych ksychtů Sam sa snáď mohol smiechom zblázniť. Nakoniec Maty vyhlásil

Vitrisa or Dejrisa?Kde žijí příběhy. Začni objevovat