Prolog

286 7 0
                                    

Jmenuju se Hope Andrea Mikaelsonová. Jsem hybrid tří tvorů. Upír, vlkodlak a čarodějka. Tribrit. Prý jsem jednou z nejsilnějších čarodějek, ale svoji moc se mi nedaří moc dobře ovládat. Mám i schopnost bezhůlkové magie, i tak raději zůstávám u hůlky. Mam celý život strach, že se neovládnu a někoho zabiju. A pak se budu muset při každém úplňku měnit na vlkodlaka.

Můj otec, Klaus Mikaelson je původní hybrid upíra a vlkodlaka. Ostatní si myslí že je zlý a nebezpečný, ale není to pravda. 

Matka je také hybrid upíra a vlkodlaka. Dříve byla jen vlkodlak, ale když jsem se narodila byla proměněná na hybrida a ted' je alfou smečky.

Většina upírů a vlkodlaků nenávidí mě, moje rodiče a otcovy nevlastní sourozence. Ptáte se proč nevlastní? Před tisíci lety, když ješte Mikaelsnovy byly jen mudly. Babička Esther podvedla svého manžela Mikaela s vlkodlakem Anselem. A tak vznikl otec a Mikael ho celý život nenáviděl.

Do jedenácti let jsem chodila do Salvatorovy Školy v Mystic Falls. Když mi přišel dopis z Bradavic, byla jsem dost překvapená, protože jsem američanka a Bradavice jsou ve Velké Británii. Myslela jsem, že přijetí odmítnu, ale v New Orleans a Mystic Falls, kde jsem vyrostla, už pro mě není bezpečno. A taky se povídalo že do Bradavic nastupuje  ten slavný Harry Potter.

UNWANTED LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat