Pohled Hope
Po tom incidentu s Millicent jsme Harryho přesvědčili aby nás naučil se bránit. Harry byl chvíli proti, ale Umbridgeová je čím dál horší a horší, a tak jsme ho nakonec přesvědčili. Náš 'spolek' jsme pojmenovali ,,Brumbálova armáda" a zapsalo se už spoustu studentů.
Nevilla napadlo, že bychom mohli trénovat v Komnatě nejvyšší potřeby, a tak cvičíme tam.
Do Brumbálovy armády se zapsal i Draco. Ostatní z toho nebyli zrovna nadšení, ale přesvědčila jsem je že to Draco nikomu neřekne.
Šli jsme s Harrym, Ronem a Hermionou na večeři a bavili se o Brumbalově armádě a Hermiona říkala, že by se mělo zapsat mnohem více lidí.
Už jsme si skoro sedali ke stolu, když na nás zavolal nějaký hlas že Zmijozelu:,,Hej Pottere, Mikaelsonová - jo myslím vás - pojďte si sednout k nám." Byl to Blaise Zabini. Nejistě jsem se podívala na Harryho, a pak i na Rona a Hermionu. Jejich vyrazy byly dost zmatené. ,,Ach Merline. Nekoukejte se na sebe jak blbci a pojďte všichni sem!" Zavolal na nás znova Zabini. Draco seděl kousek od něho a hlavu měl opřenou o ruku a díval se na Zabiniho stylem jako už buď sakra zticha.
,,No co můžeme ztratit." Řekla jsem a vydala se k nim. Ostatní se vydali za mou.
Sedla jsem si mezi Draca a Parklinsonové a ona na mě hned zpustila:,, Je pravda, co se povídá?? Vážně jsi zachránila Millicent?"
,,Jo je to pravda." Řekla jsem.
,,Ale proč? Vždyť ti udělala takovou prasárnu." Zeptala se.
,,No trochu mě tížilo svědomí že jsem ji zabila, a tak jsem to šla napravit dokud to ještě šlo."
,,Jsi fakt tak skvělá jak se povídá."
,,Hah. Věř mi. Nejsem." Řekla jsem.
,,Ale jsi, vždyť každému pomáháš. Kde bychom byli, kdyby jsi nepomohla Potterovi s Quirellem nebo v Tajemné komnatě. To nebyla urážka na tebe Pottere." Pokračovala Parklinsonová.
,,Mluví z ní skromnost." Řekla Hermiona.
,,To teda" řekla Zabini a všichni ostatní přikývli.
,, Mohli by jste toho nechat! Díky." řekla jsem.
,,A jsi tak krásná" řekla Daphne Greengrassová. ,,Pamatuju si, jak tu byla tvoje matka na turnaji Tři kouzelníků. Všichni jsme se bavili o tom, jak byla krásná."
,,Krásná byla" řekla jsem a málem se rozbrečela. Draco si toho všiml a dal mi ruku kolem ramen a druhou chytil tu mojí.
,,Měli bychom uspořádat party na zlepšení mezi kolejních vztahů." Řekl Zabini.
,,Souhlasím" řekla jsem.
,,No já ne." Řekl Ron a chtěl odejít jenže jsem ho zastavila kouzlem.
,,Nebuď protivnej Zrzku. Chceme zlepšit vztahy mezi Zmijozelem a Nebelvírem." Řekl Zabini.
,,Co se vám stalo?" Zeptal se Harry.
,,Už nás prostě nebaví být pořát nepřátelé a teď když se Draco a Hope dali konečně dohromady, můžeme toho využít." Řekla Pansy.
,,To je nějaká bouda. Nazdar." Řekl Ron a znovu chtěl odejít, ale znovu jsem ho zastavila.
,,Rone, jestli je to podfuk, tak se jim to nevyplatí. Navíc poznám, když někdo lže." Řekla jsem Ronovi.
,,Fajn" řekl.
,,Tak jo dnes večer v Komnatě nejvyšší potřeby bude party. Všichni přijďte." Pozval nás Zabini.
Doufám že to všechno není nějakej podvod, ale věřím Dracovi a on věří jim.
Všichni ve Velké síni se na nás dost divně koukali a něco si špitali, obzvlášť když jsme se všichni rozesmáli.
,,Hej Zrzko - jo ty Wasleyová - pojď sem taky." Zavolala Pansy na Ginny, která právě přišla.
,,Co se tady děje?" Zeptala se Ginny.
,,Zlepšení mezi kolejních vztahů zrzko." Řekl Draco.
,,Ahaa" řekla zmatené Ginny a sedla si vedle Rona a Harryho.
,,Právě jsme pozvali ostatní lvi na dnešní mejdan. A ty jsi samozřejmě taky zvaná." Řekl jí Zabini.
Ginny vypadala stále zmateně a řekla:,,Já myslela že nás berete jako ostudu kouzelnického světa a odsuzujete mudlorozené kouzelníky."
,Milá Zrzko, kdybychom odsuzovali mudlorozený, tak bych teď neseděl vedle Hermelíny. Nejsme přeci naší rodiče." Odpověděl ji Blaise.
,,Tou Hermelínou jako myslíš mě?!" Zeptala se Hermiona.
,,Ano myším tím tebe, Hermelíno." Odpověděl ji provokativně Blaise Zabini.
,,Super" řekla ironicky Herm.
,,Víš Blaise má pro každého nějakou přezdívku a někdy jsou vážně debilní." Řekl Herm Draco.
,,To teda mám Dráčku." Provokoval Blaise a všichni se začali smát.
Bylo to vážně skvělý. Myslím že jsme se všichni hodně bavili, dokonce i Harry a Ron, kteří byli ze začátku dost protivní.
ČTEŠ
UNWANTED LOVE
FanfictionHope Mikaelson je jednou z nejkomplikovanějších bytostí. Vlkodlak, čarodějka a upír, tribrid. Je dcerou dvou velmi mocných hybridů. Co se stane, když Hope Mikaesonová nastoupí do Školy Čar a Kouzel v Brdavicích? Do jaké koleje ji Moudrý klobouk zař...