Pohled Hope
Nastoupila jsem do vlaku a hledala volné kupé, ale nechtělo se mi, tak jsem si řekla že se posadím k někomu. Otevřela jsem první kupé, které mi přišlo pod ruku. V tom kupéčku seděl Harry s jedím z těch zrzavejch kluků.
,,Ahoj, Harry. Můžu si přisednout? zeptala jsem se.
,,Jasně" s úsměvem mi odpověděl. ,,Hope, tohle je Ron Wasley. Rone, Hope... "
,,Mikaelsnová" dopověděla jsem za Harryho. Ron se na mě díval trochu vyděšeně. Pak mi podal ruku a já ji přijla.
,,Takže ty jsi Hope Mikaelsnová, jako ta Hope Mikaelsonová. Dcera toho původního a té vlčice?" zeptal se se strachem v hlase.
,,Jo, to jsem já." řekla jsem mu.
,,Páni, Denní Věštec psal že nastupuješ taky tenhle rok do Bradavic, ale nikdo tomu nevěřil." řekl už klidným hlasem. Asi pochopil, že mu neublížím. A taky jsem absolutně netušila co je to Denní Věštec, ale odhadla jsem, že to bude nějakej časopis.
,,Co je to Denní Věštec?" zeptal se Harry.
,,To jsou noviny kouzelného světa." odpověděla mu nějaká holka sode dveří. Ta holka měla dlouhé, kudrnatá vlasy s ofinou,,Neviděli jste tu někde žábu? Jeden kluk, Neville, ji hledá?" všichni jsme zakroutili hlavou jako že ne. Až teď jsem si všimla že Ron má v ruce svoji hůlku. ,,Ty zkoušíš nějká kouzla. To se podívám." řekla posměštným hlasem.
,,Javor, buk, lynda blatan ať je tahle krysa zlatá,, zamával Ron hůlkou na krysou co měl na klíně. K jeho smůle se nic nestalo.
,,Víš určitě že je to zaklínadlo?" řekla. Ron jen přikyvl. ,,Zřejmě ale za moc nestojí viď. Já zatím zkoušela jen pár těch jednoduších, ale fungovaly mi." a posadila se na proti Harrymu. ,,Tak třeba: Okulus Repáro." Pronesla a Harrymu zpravila brýle.,,Tak je to lepší ne?" Pak se na chvlku odmlčela. ,,Jéminánku. Ty jsi Harry Potter. Grangerová Hermiona." představila se a koukl se na mě a Rona.
,,Hope Mikaelsonová. Ráda tě poznávám." řekla jsem
,,Taky mě moc těší." odpověděla mi s úsměvem. ,,A ty jsi..." koukla se na Rona.
,,Ron Wasley."
,,Těší mě." řekla bez zájmu Hermiona. ,,Měli byste se převléct do hábitů. Za chvíli jsme na místě. Uvidíme se u zařazování." Odešla a usmála se na nás.
Konečně vlak zastavil a všichni se cpali u východu. Venku nás čekal takový poloobr, ikdyž byl obrovský, tak vypadal přátelsky.
,,Prváci za mnou." zavolal na nás ten poloobr.
Nastoupili jsme všichni na loďky a pluli po řece. Před námi se objevil nádherný hrad, který ve tmě vypadal naprosto kouzelně.
Vevnitř nás ten poloobr, podle všeho se prý jmenuje Hagrid a je v Bradavicích šafářem, nás předal profecorce McGonagallové.
,,Až projdete těmito dveřmi, tak vás Moudrý klobouk zařadí do kolejí. Jmenují se Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Po celé studium tady v Bradavcích, bude kolej něco jako vaše rodina. Své koleji budete sbírat body. Za dobré chování body získáte a za každé porušní školního řádu o body příjdete. Na konci roku se body sečtou a kolej s nejvyšším počtem získá pohár." dořekla profesorka a na chvilku odešla.
Stála jsem poblíž Harryho a Rona když se za námi ozvalo:
,,Takže je to pravda, co se povídalo ve vlaku." řekl arogantním tónem kluk s platnově blonďatou hlavou. ,,Harry Potter dorazil do Bradavc. Tohle je Crabb a Goyl" a ukázal na dva docela tustý kluky ,, A já jsem Malfoy. Draco Malfoy." představil se a Ron se zasmál nad jeho jménem. ,,Moje jméno ti příjde vtipný? Na tvoje s ptát nemusím. Zrzek a obnošenej hábit. Ty jsi Wasley." řekl Ronovy dost hnusnym a pohrdavým tónem. ,,Brzy poznáš, které rodiny za to stojí. Já ti s tím pomůžu." teď už zase mluvil na Harryho a podal mu ruku.
Harry mu ruku nepodal a řekl mu: ,,Myslím že poznám sám, kdo za to stojí." Tak teď jsem se zasmála já.
,,Čemu se směješ? A kdo vůbec jsi?" prskl na mě.
,,Jsem Hope. Hope Mikaesonová." řekla jsem a už jsem nestihla říct něco dalšího, protože se už vrátila profesorka.
Šla jsem vedle Hermiony Velkou síní, kde byly čtyři dlouhé stoly podle kolejí.
,,Až přečtu vaše jména, posadíte se na stolčku a já vám dám na hlavu Modrý kobouk." na chvilku se odmlčela a začala. První byla Hermiona a byla zařazena do Nebelvíru. A hned po ní šel Ron taky do Nebelvíru. Další jsem neznala. Malfoy a ti jeho ocásky, nebo spíš ocasy, šly do Zmijozelu. Když přečetla Harryho jméno tak celá síň zmlka a s obdivem koukali na Harryho.
,, Slečna Hope Mikaesonová." opět celíá síň zmlka, ale na mě se nedívali s obdivem, ale spíš se strachem v očích. Snad jim někdy dokážu že nejsem jako otec, který taky není tak hrozný, jak si všichni myslí.
McGonagallová mi dala na hlavu klobouk a on:,, Hmm... zajímavé. Nejsi jen tak obyčejná čarodějka. Jsi jedna z nejmocněších na světě. Kam tě jen poslat, hodíš se uplně do všech kolejí." na chvilku se zamslel ,,už to mám" řekl najdnou a já byla stašně nervózní kam mě to pošle
,,Nebelvír"
ČTEŠ
UNWANTED LOVE
FanfictionHope Mikaelson je jednou z nejkomplikovanějších bytostí. Vlkodlak, čarodějka a upír, tribrid. Je dcerou dvou velmi mocných hybridů. Co se stane, když Hope Mikaesonová nastoupí do Školy Čar a Kouzel v Brdavicích? Do jaké koleje ji Moudrý klobouk zař...