Hope se to odpoledne cítila skvěle. Moc se těšila na večer, až bude ples. Měla nádherné modré šaty, o kterých věděla jen Pansy. Hope se rozhodla, že všechny nechá v tom aby si mysleli, že má šaty z minulého roku, a že tam ani moc jít nechce. Opak byl pravdou. Od té doby, co jí Caroline poslala ty šaty se těšila mnohem víc.
Domluvila se s Dracem, že na ni počká v osm před Velkou síni. Někdy kolem sedmé se Hope začala dává dohromady. Umyla si vlasy, natočila je tak jako vždycky. Udělala si světle třpytivé líčení a navoněla se svým oblíbeným parfémem.
,,Ty vážně budeš mít ty šaty z loňska?" Zeptala se snad už možná po sté Ginny.
,,Možná" Odpověděla jednoduše Hope.
,,Jak jako možná? Neříkej mi že jsi si to zormyslela." Hope na to jen přikývla. Ginny začala skákat radosti. ,,To je paráda ukaž mi je!"
Hope vyndala že skříně šaty od Caroline. Ginny zalapala po dechu. ,,Pane Bože. Ty jsou dokonalý. Malfoyovi spadne brada až tě uvidí."
,,Dekuju" Řekla Hope.
,,Tak dělej obleč si je. Ať na tebe princátko nečeká." Zavelela Ginn.
Hope šla pozdě. Draco tam na ni už minimálně deset minut čekal. Ostatní studenti se už shromažďovali před Velkou síní, jen on tu byl sám.
,,Nebud nervózní. Ona přijde." Řekl Theo, který stál vedle něho po boku Daphné.
,,Já nejsem nervózní. Seš zase nejakej chytrej. " Odpověděl mu Draco. Theo s Daphné se jen zasmáli.
,,Páni" Vydechla Daphné a sťouchla do Draca.
Draco se podíval na schody a údivem zapomněl možná i dýchat.
Ze schodů scházela jeho Hope. Byla krásná a usmívala se jen na něho. Najednou se cítil tak výjimečně.
Hope došla až k němu a nabídl jí řámně.
,,Jsi krásná" Řekl jí.
,,Taky nevypadáš zle." Řekla Hope a zasmála se.
,,Miluji tě" Řekl Draco a políbil jí.
,,Taky tě miluju"
Když studenty pustily do Velké síně a pustili hudbu, Drack okamžitě požádal Hope o tanec.
Několik písniček tančili v tichosti a jen si hleděli do očí, dokud Hope nepromluvila:
,,To je zvláštní. Všichni se na nás dívají."
Draco se jen zasmál. A odpověděl jí:
,,Omyl princezno, všichni se dívají na tebe."
A byla to pravda, chlapci se na ni dívali s otevřenou pusou a děvčata většinou nenávistně a zavistivě.
Zbytek plesu si Hope náramně užila. Když hráli rychlé písničky, tak dělaly d Ginny, Herm, Pansy a Daphné blbosti a smaly se a když hráli pomalé písničky, tak tancovala s Dracem.
Někdy v půlce plesu odešla s Dracem na školní pozemky, kde si povídali o všem možném, smáli se a byly šťastní.
Nakonec další až na Astronomickou věž, kam doléhala hudba že zdola. Draco vzal Hope za ruku a začali tančit. Užívali si přítomnost toho druhého, aniž by tušili, jaké nebezpečí je budoucnu čeká, a co vše budou muset podstoupit, aby jejich láska přežila, a aby oni sami přežili.
Tady máte ještě obrázek, který jsem jen tak z nudy vytvořila. Snad se vám kapitola líbila. A také mi napište, jak se vám líbí nový obal knížky :)
ČTEŠ
UNWANTED LOVE
FanfictionHope Mikaelson je jednou z nejkomplikovanějších bytostí. Vlkodlak, čarodějka a upír, tribrid. Je dcerou dvou velmi mocných hybridů. Co se stane, když Hope Mikaesonová nastoupí do Školy Čar a Kouzel v Brdavicích? Do jaké koleje ji Moudrý klobouk zař...