Konečně sobota řekla si Hope pro sebe, když se probudila.
Ginny seděla u svého stolu a dodělávat si svůj každodenní makeup. Tedy korektor, řasenku a lesk na rty.
Hermiona ležela už nachystaná na posteli a četla si svou oblíbenou knížku.
Hope se odebrala do koupelny, kde udelala svoji každodenní hygienu.
V pokoji se oblékla do svého mudlovskeho oblečeni.
Poté si udělá stejný makeup jako Ginny, jen přidala tenkou linku kolem řas. Vlasy si navlinila kouzlem, tak jako vždycky.
,,Jak je možný, že ve všem vypadáš tak dokonale?" Zeptala se s obdivem Ginny.
,,Vždyť ty jsi taky krásná." Řekla upřímně Hope.
,,Vždyť se na mě podívej. Neumim se tak krásně oblékat." Řekla smutně Ginny.
,,Ginny, ty jsi krásná. Ale jestli chceš, tak ti můžu nějaké oblečení půjčit a po snídani můžeme jet do Prasinek. Co říkáš?" Navrhla Hope.
,,Hope, jsi skvělá kamarádka. Pojedeš s námi Hermiono?" Zeptala se Ginny.
,,Samozřejmě, uděláme z tebe nejkrásnější holku v Bradavicich." Řekla s úsměvem Herm.
,,Mám vás ráda." Řekla Ginny a všechny tři holky se objaly.
,,Tak a teď jdeme vybrat ten outfit." Řekla Hope.
Hope vybrala outfit, který krásně ladil k Ginniiným rudým vlasům.
Nakonec vybraly outfit i Hermioně, nalíčily ji a vlasy ji vyžehlily.
Ve Velké Síni na ně vsichni koukali a některé holky málem umřely závistí.
,,Páni, sluší vám to." Pochválil je Harry, který byl ještě stále mimo, kvůli tomu co řekl Draco.
,, Děkujeme" odpověděla za všechny Hope. ,,Za chvíli půjdeme do Prasinek na nákupy."
Tři nebelvírky se vrátily z nákupu akorat na oběd. Ginny a Hermiona si nakoupily skoro celý nový šatník a Hope jen par drobností.
Společně se posadily k nebelvirskému stolu a probíraly společné nakupování.
K Hope najednou přišel nějaký prvák z Havraspáru. Nic ji neřek jen ji podal malý lístečk a rychle odešel. Hope lísteček rozbalila a podle dokonale uhledného písma okamžitě poznala, kdo ji ho posílá.
Můžeme se za hodinu sejít před branami hradu? Budu na tebe čekat.
D.M.
,,Draco?" Zeptala se Hermiona. Hope jen přikývla. Dojedla oběd a ještě chvíli si s Ginny a Hermionou povídala.
Když došla na domluvené místo, Draco tam stál ve společenském hábitu a jednu ruku měl schovanou za zády.
,,Co se stalo?" Zeptala se zmateně Hope.
,,Nic se nestalo." Řekl Draco tajemně. ,,Chci ti něco říct." Pokračoval a podal Hope rudou růži.
,,Děkuju." Řekla Hope a usmála se jak nejlépe dovedla.
,,Nemáš za co. Pojďse mnou." Řekl a vydali se na školní pozemky.
Když došli k jedné lavičce, Hope se zeptala:,, Tak co se teda stalo?" Zeptala se netrpělivě Hope.
,,Řekl ti už někdy někdo že jsi strašně zvědavá." Řekl Draco ne jako urážku, spíše jako kompliment.
,,Hodně lidí." Usmála se Hope a Draco taky.
,,Hele, Chci ti to říct už nějakou dobu. A chápu jestli se se mnou potom přestaneš bavit." Řekl Draco chudák úplně ve stresu.
,,Draco, ať už mi rekneš cokoli, budu tu pro tebe." Řekla Hope a už se nemohla dočkat toho co ji chce Draco říct.
,,Děkuju" odpověděl Draco. Poté bylo chvíli ticho a Hope a Draco si navzájem hleděli do očí. Najednou vzal Draco Hope za ruku, zhluboka se nadechl a řekl:,, Miluju tě Hope."
Hope byla v ten moment nejšťastnější čarodějnice na světě. Netušila že všechno dobré brzy zkončí.
,,Taky tě miluju Draco." Řekla Hope a Draco ji políbil.
Na té lavičce spolu seděli asi dvě hodiny a jen si užívali přítomnost toho druhého.
Najednou oba uslyšeli obrovskou ránu, jako kdyby se rozbila všechna okna v Bradavicích.
,,Slyšel jsi to?" Zeptala se Hope.
,,Jo slyšel. Pojď." Odpověděl Draco. Vzal Hope za ruku a běželi do Velké síně, odkud ránu slyšeli.
Když byli ve Velké síni, viděli něco, co by radši neviděli.
Nějací studenti byli u vchodu a pozorovali, co se ve Velké Síni děje.
Bojoval tam Klaus Mikaelson se svým bratrem Elijahem, který byl evidentně pod vlivem nějakého silného kouzla. Rebekah, Marcel, Kol a Caroline leželi někde na zemi se zlomeným vazem.
Hayley Marshall byla u zdi a nejanějaká holka ji držela pod krkem. Hope si všimla ze jeji matka nemá svůj denní prsten. Chtěla neco udelat, ale najednou z ničeho nic se ji udělalo strašně špatně a omdlel Dracovi do náruče.
ČTEŠ
UNWANTED LOVE
FanfictionHope Mikaelson je jednou z nejkomplikovanějších bytostí. Vlkodlak, čarodějka a upír, tribrid. Je dcerou dvou velmi mocných hybridů. Co se stane, když Hope Mikaesonová nastoupí do Školy Čar a Kouzel v Brdavicích? Do jaké koleje ji Moudrý klobouk zař...