Kapitola 16

89 3 0
                                    

Hayley viděla Hope, jak se ji Draco snaží probudit, jejího otce, jak bojuje s očarovaným Elijahem a svou nejlepší kamarádku Rebekah ležící se zlomeným vazem na studené podlaze.

Hayley věděla, že se musí zbavit té mrchy Alison, co ji drží pod krkem. Musí zachránit svou dceru. Věděla moc dobře že všichni jdou jen po Klausovi a Hope.

Klause vsichni nenávidí protože jim třeba zničil životy nebo zabil někohokoho milovali. A Hope chtěli zabit, protože si mysleli že bude jako její otec.

Všichni profesoři bojovali proti nepřátelům rodiny Mikaelson a madam Pomfreyová se starala o zraněné.

Draco držel Hope v náručí. Hermiona, Ron, Harry a Ginny ji budily. Netušili, že je pod kledbou a bude spat dokud bude žít ten, kdo ji zaklel.

,,Hope, probuď se. Prosim." Plakala Ginny a začala s ní otřást.

,,Slečna Mikaelsonová je pod kletbou. Bude spát do té doby, dokud bude žít ta čarodejka, která drží její matku pod krkem." Řekl svým strašidelným hlasem profesor Snape.

Najdou kdosi zaječel.

Millicent Bullstrodeová ze Zmijozelu se najednou zakousla do Nevillova krku a pila jeho krev. Harry ji svojí hůlkou odhodil a Snape ji dal sporýš. Nevillovi madam Pomfreyová zastavila krvácení.

Hayley to stále celé pozorovala. Rozhodla se. Zachrání Hope a sama se zabije.

Z posledních sil svojí upíří rychlostí proletěla oknem a svírala Alison.

,,Neeee" zakřičel Klaus. Bylo už pozdě. Hayley Marshall ležela v plamenech na nádvoří.





Hope ležela na ošetřovně. Vše co se stalo jeji matce viděla ve svém snu. Kolem její postele seděl Severus, profesor Brumbál, madam Pomfreyová, Draco, Harry, Ron, Hermiona, Ginny, Luna a Neville, který byl díky nějakému lektavaru zase v pohodě.

Hope se prudce zvedla a zavolala:,,Mami! Mami!"

,,Hope" promluvil opatrně Snape.

,,Co se stalo? Kde je?" zeptala se. Nikdo ji ale neodpověděl. Všichni se na ni smutně koukali. ,,Kde je moje máma?" Zakřičela a z lampičky vedle ní začaly létat jiskry, dokud úplně nezhasla.

,,Ona je....    Je pryč." Odpověděl ztěžka Severus.

,,Co? Ne! Ne! Ne!" Řekla zoufale Hope a začala plakat. Severus ji objal a ona mu plakala do ramene.

Hope zůstala sama na ošetřovně a přemýšlela jak tomu mohla zabránit.

Po chvilce se odhodlala jít na večeři.

Ve Velké Síni byl nepořádek a pár studentů seděli různě po místnosti.

Hope si přisedla ke Zlatému triu a Ginny. Všichni ji starostlivě pozorovali.

,,Jak je ti?" Zeptala se opatrně Hermiona.

,,Co myslíš?" Odpověděla ji protivně a bezmocně Hope. Pak bylo chvíli ticho, dokud se Hope nezeptala:,, Jak se sem vlastně dostali?"

Všichni se na sebe podívali a nakonec ji odpověděl Harry:,, Millicent Bullstrodeová byla proměněná v upírku. Pomohla Alison dostat se do hradu, aby tě mohla zabít a tvoje rodina tě přišla zachránit. Millicent ani nepošlou do Azkabanu."

Hope byla strašně naštvaná. A tak kouzlem vyrazila dveře z Velké Síně a vtrhla na chodbu kde byla většina studentů a všichni profesoři.

UNWANTED LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat