Pohled Hope
S Dracem jseme vyšli na chodbu. Okamžitě jsem se rozhlédla, jestli někde není paní Norissová nebo dokonce Flich.
,,Kam půjdeme?" Zeptala jsem se.
,,Co třeba ke mně?" Navrhl.
,,Tak jo" řekla jsem usmála se na něho.
Vzal mě za ruku, čekala jsem, že půjdeme do sklepení, ale on mě zase přitáhl k sobě a políbil mě.
Líbali jsem se tam jen chvilku, ale mě to připadalo jako celá věčnost. Dokud nás nevyrušil něčí hlas:,,Merline. Příště mě ušetřete toho pohledu." Byl to Severus Snape a vypadal celkem znechuceně.
Rychle jsme se od sebe odtáhli a Draco řekl:,, Ajéjé. Vypadá to, že jsme v průšvihu Mikaelsonová."
,,Nechte si ty poznámky pane Malfoy. Může mi vysvětlit co tady u Merlina děláte?!" Řekl podrážděně, znechuceně a možná malinko jako že to chápe. Asi mi už taky celkem přeskočilo.
,,Víte pane profesore, my jsme se-se-s Mikaelsonovou emmmm.... šli projít po hradě." Vykoktal Draco. Měla jsem co dělat abych nevyprskla smíchy.
,,V noci máte být každý ve své posteli a... Co je tady k smíchu Mikaelsonová" zeptal se Snape. Už jsem to nevydržela a začala se smát. Pak se ke mě přidal i Draco.
,,Běžte už" řekl a my jsme tedy odešli.,,To nedostaneme trest?" Zeptala jsem se.
,, Ne. A běžte než si to rozmyslím" řekl a my už jsme teda radši rychle odešli.
Za pár minut jsme s Dracem zastavili a oba propukli v záchvat smíchu.
,,Viděla jsi, jak se tvářil" pronesl Draco, když jsme se trochu uklidnili.
,,Taky sis toho všiml. Jako kdyby byl z nás otrávený, ale zároveň to nějak chápal. Bylo to zvláštní."
,,To bylo. A teď už pojď." Vyzval mě a šli jsme ruku v ruce do sklepení.
Draco řekl heslo, které bylo ,,čistá krev,, jak jinak že? Šli jsme do jeho pokoje, ve kterém je společně se Zabinim, Nottem a Crabbem s Goylem. Ta komnata byla, oproti těm nebelvírskym, straně tmavá a někdo by klidně řekl že děsivá, ale mě se líbila. Nikdy jsem nemusela barevné a prosvětlené místnosti, ale to jsem odbočila.
,,Tak jsme tady" řekl a sedl si na postel úplně v rohu.
Moje oči upoutala kytara, která byla opřená o jeho postel a vedle ní se válely noty.
,,Neřekl jsi mi že hraješ na kytaru." Řekl jsem.
,,Otec mi to zakázal. Nikomu to neříkej." Odpověděl mi smutně.
,,Zahraj mi něco prosím." Požádala jsem ho.
,,Ne" odsekl mi.
,,Prosím"
,,Ne" trval si na svém, ale to ja taky.
,,Ale notááák" nepřestávala jsem ho otravovat.
,,Fajn" řekl poraženě a vzal do ruky kytaru. ,,People say we shouldn't be together
Too young to know about forever
But I say they don't know what they're talk-talk-talkin' about (talk-talk-talkin' about)
'Cause this love is only getting stronger
So I don't wanna wait any longer
I just wanna tell the world that you're mine, girlOh, they don't know about the things we do
They don't know about the I love you's
But I bet you if they only knew (they don't know)
They would just be jealous of us
They don't know about the up all nights
They don't know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right (they don't know)
Baby, they don't know about, they don't know about us" zpíval a u toho hrál. Tu písničku jsem nikdy neslyšela, ale byla krásná.,,Ta je nádherná" vydechla jsem, když skončil.
,,Složil jsem ji pro tebe." Zamumlal. Asi si myslel že ho neuslyším.
,,Cože?" zeptala jsem se ho.
,,Že jsem ji složil pro tebe Hope." Řekl mi více nahlas a já cítila v podbřišku milión motýlku a po tvářích mi stekla slza dojetí.
,, Miluju tě!" řekla jsem. Nečekala jsem na to co mi na to řekne a políbila ho. No a pak se stalo něco, co bych už nerozebíral do detailu. A pak jsme usnuli v obětí.
ČTEŠ
UNWANTED LOVE
FanfictionHope Mikaelson je jednou z nejkomplikovanějších bytostí. Vlkodlak, čarodějka a upír, tribrid. Je dcerou dvou velmi mocných hybridů. Co se stane, když Hope Mikaesonová nastoupí do Školy Čar a Kouzel v Brdavicích? Do jaké koleje ji Moudrý klobouk zař...