Kapitola 22

76 3 0
                                    

Pohled Hope

S Ginny a Hermionou jsme se v naší komnatě připravovaly na párty. Doufám že to není nějakej podvod a oni se nám potom budou vysmívat, jak jsme jim na to skočili.

Se svým otfitem jsem si moc nelámala hlavu. Prostě jsem si vzala normální oblečení a samozřejmě výsoký podpatky. Vlasy i makeup jsem nechala, jak byli.

Ginny s Hermionou se s tím taky nějak netrápily

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ginny s Hermionou se s tím taky nějak netrápily. Hermiona si oblékla černé tričko a modré rifle a Ginny si vzala bílí tričko a černé kalhoty.

Ve společenské místnosti už na nás čekali Ron a Harry.

,, Myslíte že v Komnatě nejvyšší potřeby opravdu nějaká party je?" Zeptal se nejistě Harry.

,, Určitě si z nás udělali dobrý den." Poznamenal Ron.

,, Budeme doufat, že ne." Řekla Herm.

Když jsme tam přišli, party byla v plném proudu. Hned k nám přišla Pansy a bylo cítit, že už je trochu víc nalitá.

,,Takže jste dorazili. To je fajnéé. Už jsem myslela, že jste se na nás vykašlali. Pojďte tancovat." řekla a odtáhla Harryho a Rona někam doprostřed na pódium.

,,Pani" řekla Hermiona a s Ginny někam odešli tancovat.

Zůstala jsem sama, a tak jsem s do kelímnku nalina trochu ohnivá whisky s džusem a najednou to do sebe kopla. Pak jsem si nalila znovu, ale už jen whisky.

,,Nechám tě chvíli samotnou a už se mi opíjíš." Ozvalo se za mnou. Okamžitě jsem poznala že je to Draco.

,,Nojo jsme na párty." Řekla jsem a opřela se zády o stůl.

,,To je fakt" poznamenal Draco. Oběma nám do kelímku nalil whisky s džusem a přiťukli jsme si.

,,Tak tady je můj oblíbený pár." Zavolal na nás Blaise Zabini. Bylo poznat že už má taky něco vypnutý.

,,Ahoj Blaisi" řekla jsem.

,, Čauky Hope Mikaelsonová." Řekl opilým hlasem. ,,Už jsme si mysleli, že jste se na nás vykašlali."

,,To bychom neudělali." Řekla jsem bez zájmu.

,,Hele jdi si najít Pansy." Řekl mu Draco a on odešel.

,,To bylo ostrý." Poznamenala jsem.

,,S ním nechceš být, když se opije" řekl mi.

,,Proto jsi ho poslal za Pansy?" Zeptala jsem se pobaveně.

,,Jo, ale cestou k ní potká někoho dalšího, s kým by se mohl bavit." Řekl Draco.

,,Aha" odpověděla jsem stručně. Draco si mě přitáhl blíž k sobě a políbil mě.

Pak jsem si stoupla vedle něho a on mi dal ruku kolem ramen a já si dala hlavu na jeho rameno, jako tenkrát na Astronomické věži.

Nevím, jak dlouho jsme tam tak stali, ale pak začal hrát ploužak.

,,Pojď tančit." Vybídl mě Draco a začali jsme spolu v objetí tancovat do rytmu pomalé písničky Faded

You were the shadow to my light
Did you feel us
Another start
You fade away
Afraid our aim is out of sight
Wanna see us
Alive

Where are you now
Where are you now
Where are you now
Was it all in my fantasy
Where are you now
Were you only imaginary
Where are you now

Atlantis
Under the sea
Under the sea
Where are you now
Another dream
The monsters running wild inside of me

I'm faded
I'm faded
So lost
I'm faded


Tancovali jsme ještě na další asi tři písničky, které jsem neznala.

,, Nevyparime se?" Zeptal se najednou Draco.

,Můžeme" odpověděla jsem.

,,Tak pojď. Řekl mi. Vzal mě za ruku a šli jsme pryč z Komnaty nejvyšší potřeby.

UNWANTED LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat