Pohled Hope
Ve Velké síni proběhlo zařazování prváků, což jsem moc nevnímala. Byla jsem zbraná do svých myšlenek. Všimla s toho Herm a Ginny a obě mě chytly za ruku. Ginny jsem to řekla taky, protože jsme i s Herm taková trojka.
,,Malfoy na něco u nás pořát čumí." řekl znechuceně Ron.
,,Ne na co, ale na koho." řekla Ginn a podívala se na mě.
,,Haha.... To asi těžko, Ginny." řekla jsem.
Brumbál nám představil novou učitelku OPČM. Taková růžová ropucha a ještě přerušila Brumbálův proslov falešným zakašláním a začala mluvit o nějakejch jejích blbostech, který jsem ani neposlouchala.
,,Ta nová učitelka OPČM byla u soudu a chtěla mě poslat do Azkabanu." řekl nám Harry, když jsme vycházeli z velké síně.
,,Už teď ji nemám ráda, ten její falešnej úsměv. Fuj. Strašně mě irituje." řekla Ginny a já jen přikývla.
,,Ty jsi ještě tady, Pottere. V Azkabanu už na tebe čeká cela s tvým jménem." řekl Malfoy a za ním stála ta jeho partička.
,,Necháš nás už konečně napokoji." zařval Harry a kdybych ho nechytla svou nadpřirozenou sílou, asi by Malfoyovi fláknul.
,,Nech toho, Harry. On za to nestojí." promluvila jsem v klidu. Malfoy a ta jeho patička se začali smát.
,,Už má i holka větší sílu než ty, Pottere." vysmál se Harrymu zase Malfoy. To už došla trpělivost i mě a myslí jsem ho odhodila na druhý konec chodby. Hned k němu přiběhla Pansy a pomáhala mu vstát. Pak se vrátili zpět k nám.
,,To jsi byla ty, ty..." začla na mě křičet Pansy. Malfoy zatím rozdýchával pád.
Jen jsem se zasmála. To jí naštvalo ještě víc. Napřáhla ruku a chtěla mi dát facku, ale než se její ruka dotkla mojí tváře, chytla jsem ji.
,,To už nikdy nedělej. Jestli o tu ruku teda nechceš přijít." řekla jsem jí klidným, ale i výhružným hlasem tak, aby mě slyšeli všichni. Na to radši odešli. Ještě jsem slyšela nějaký nadávky.
,,Víš že z tebe jde občas strach." řekl s obdivem Ron a ostatní přikývli.
,,Díky, ale teď už pojďme." poděkovala jsem a šli jsme na kolej.
Na pokoji jsem s Hermionou a Ginny. Herm to před začátkem roku zajistila.
,,Hope, tvoje hromada oblečení zabírá celou skříň. Musíš toho mít tolik." řekla se smíchem Hermiona.
,,Promiň, o prázdninách jsem trochu nakupovala. V mudlovských obchodech bylo letos trašně moc krásných věcí, který jsem nutně potřebovala." odpověděla jsem jí.
,,Trochu nakupovala. Tohle spíš vypadá že sis vzala všechno, co jsi viděla." přidala se i Ginny a já po ní hodila polštář.
No a tak jsme celý večer vybalovaly a smály se. Ginny někde sebrala flašku ohnivé whisky, a tak jsme i trochu popíjely, ale jen decentně.
Ráno jsem se probudila a holky už v pokoji nebyli. Podívala jsem se na hodinky a zjistila jsem, že už jsem měla být deset minut na lektvarech. Rychle sem si oblékla hábit a vlasy kouzlem navlnila.
Do učebny jsem doslova vtrhla.
,,Konečně se i slečna Mikaelsonová uráčila přijít na hodinu." řekl svým chladným hlasem Severus. ,,Jakou máte výmluvu vy?"
,,Omlouvám se. Zaspala jsem."
,,Sedněte si tady k panu Malfoyovi. Oba máte školní trest za pozdní příchod. Po hodině za mnou přijďte do kabinetu."
Achjo. Musím sedět s Malfoyem a ještě mám s tím blbcem trest. Úžasný začátek roku.
,,Jak je možný že Hope Mikaelsonová příjde pozdě na hodinu." začne Malfoy hned jak si sednu.
,,Co chceš." odsekla jsem.
,,Baví mě tě vytáčet."
,,Víš co. Prokaž laskavost nám oběma tím, že sklapneš." odmlčela sem se ,,Nebo chceš zase skončit na druhý straně místnost." řekla jsem a doufala že si ponechá svoje poznámky.
,,Páni, ty koušeš."
,,Nojo vlkodlaci koušou na to si přišel sám." řekla sem mu už dost podrážděně.
,,Pansy se z tebe třese ještě teď."
,,Chceš se k ní přidat?" na to mi neodpověděl a po zbytek hodiny byl zticha. Asi mu konečně došly argumenty.
Pohled Draca
Dost slušně mě setřela. Jaktože mi to u ní nevadí. Radši sem už nic neřekl, ještě by mě ztrapnila a zničila mojí autoritu.
Jak to, že sem si nikdy nevšiml jak je hezká. Bože co to melu vždyť je v partičce s zjizvencem Potterem, krvezrádcem Wasleym a mudlovskou šmejdkou.
Teď s ní budu mít trest. By mě zajímalo co nám Severus řekne. Vím že jí pomáhá, snad nebude chtít ať ji pomáhám já.
ČTEŠ
UNWANTED LOVE
FanfictionHope Mikaelson je jednou z nejkomplikovanějších bytostí. Vlkodlak, čarodějka a upír, tribrid. Je dcerou dvou velmi mocných hybridů. Co se stane, když Hope Mikaesonová nastoupí do Školy Čar a Kouzel v Brdavicích? Do jaké koleje ji Moudrý klobouk zař...