Kapitola 10

103 5 0
                                    

Pohled Draca

,,Takže tohle si myslíš?" zeptala se nevěřícně Hope. Ten idiot Wasley jen kývnul na souhlas. ,,Fajn, jak chceš." odpověděla mu smutně Hope a utekla z Velké síně. Bolelo mě vidět ji takhle smutnou.

,,To si přehnal, ty kreténe." zařval jsem na Wasleyho. Všichni se na mě nevěřícně podívali.

,,Co je tobě do toho." prskl na mě.

Byl jsem na něho naštvanej. Neudržel jsem se a dal mu pěstí, že spadl na zem. No a pak jsme se do sebe pustili. Blaisi a Potter se nás od sebe dostali.

Měl jsem rozbitej ret a možná i monokl, ale to mě v tu chvíli nezajímalo. Jediné co mě zajímalo, byla Hope.

Asi po půl hodně jsem ji našel, jak vycházela z nějaké koupelny. Hned jsem jí doběhl.

,,Jsi v pohodě?" zeptal jsem se jí.

,,Merline, já se tě lekla. Co se ti proboha stalo?" řekla vyděšeně a zároveň starostlvě.

,,Ten blbec Wasley na tebe neměl být hnusnej." řekl jsem jí a ona se vděčně usmála.

,,Děkuju, ale to jsi neměl. Zvládla bych to. A sedni si sem." já ji poslechl a sedl si tam, kam ukázala. Hope mi ošetřila roseklej ret a sedla si vedle mě. Je úžasná.

,,Měl pravdu" začala najednou.

,,Kdo?" zeptal jsem se jí.

,,Ronald" odpověděla mi stručně.

,,Ale neměl a věřím že oni taky nejsou tak špatní, jak všichni říkají." řekl jsem jí a ona se usmála.

,,To nejsou, ale udělali spoustu špatných věcí. Víš, než jsem se narodila, můj táta byl špatný, ne tak zlý jako ty víš kdo, ale změnil se a jeho sourozenci také. Nechtěl se ke mě chovat tak, jak se jeho otec choval k němu. Ostatní se na ně stále dívají jako na hrozbu." 

,,Já vím" řekl jsem jí a ona se usmála. ,,Ty jsi ale hodná a pamatuj si to, přece to že jsi někoho .... ty víš co z tebe nedělá špatného člověka. Ještě ke všemu, když jsi jednou musela někoho zabít."

,,Jenže já řekla, že si to zasloužil a v ten moment jsem si to opravdu myslela." 

,,Co ti vlastně udělal? Jestli se můžu zeptat?" snad jsem to nepřehnal. Nechci pokazit to, ža ke mě má důvěru. Ona si jen povzdechla a začala:

,,Na začátku léta jsme spolu začali chodit. Asi jsem nebyla tak moc zamilovaná, jen jsem nejspíš chtěla zažít lásku, jako ve knize. Později jsem přišla na to, že si se mnou jen hrál a já byla strašně naštvaná. Pohádali jsme se v jednou sklepě v New Orleans a tam se to i stalo." dokončila svůj příběh Hope.

,,Měla jsi pravdu. Byl to hajzl." řekl jsem a ona se lehce zasmála. 

,,Děkuju" řekla. Za co mi děkuje.

,,Za co?" zeptal jsem se jí zmateně.

,,Že mě tak posloucháš, a taky za to, že jsi se kvůli mě popral." řekla mi a usmála se.

,,To nic nebylo, udělal bych to znova." ona se jen zasmála.


Pohled Hope

Draco mi hodně pomohl. Zase. Jeho pravé já se mi líbí. Hodně jsme se spolu smáli. Má tak nádherný úsměv. 

Potom jsme se dívali jeden druhému do očí. Já se v těch jeho bouřkově modrých úplně topila. Byli jsme od sebe tak tři centimetry. Draco tu vzdálenost mez námi prolomil a políbil mě.



UNWANTED LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat