Kapitola 7

120 6 0
                                    


Pohled Hope

Stála jsem před Severusovým kabinetem a čekala na Malfoye. Kde ten idiot je, za chvilku máme další hodinu se zmijozelem a já nechci přijít opět pozdě.

,,Jdeš pozdě."

,,My se domlouvali na čas." 

,,Ne, ale nechci přijít zase pozdě na hodinu."

,,Ty toho naděláš." řekl a zakulel očima.

Malfoy zaklepal a Snape nás pustil dále.

,,Po vyučování buďte v Komnatě nejvyšší potřeby." ani se na nás nepodíval a hned začal.

,,V kolik přesně?" zeptal se Malfoy

,,Ve tři." odpověděl mu Severus ,,A pane Malfoy, nezapomeňte si hůlku." takže budeme čarovat super.

Když jsme byli na chodbě a už sem chtěla odejít Draco se mě zeptal:,,Proč mi řekl, ať nezapomenu hůlku?"

,,Asi abys jí nezapomněl. Pravděpodobně budeme čarovat. Měj se." řekla jsem protivným hlasem a odešla na hodinu. Měli jsem OPČM a Harry dostal taky školní trest ale u tý růžový blbky co nás bude učit jen teorii. 



Po poslední hodině jsem se šla do pokoje převléct. Vzala jsem si bíločerné pruhovaná tričko a černý ryfle. Rychle jsem se vydala do Komnaty nejvyšší potřeby.

Do Komnaty jsem šla rychlým krokem. Když jsem přišla Malfoy už tam byl. Super.

,,Jsem tu dříve než ty. To je ale změna co." začal se mi vysmívat Draco.

,,Nojo. Největší úspěch života." odpověděla jsem protivně.

,,Proč jsi pořát tak jedovatá?" zeptal se mě.

,,Hádej." řekla jsem mu až moc hnusným hlasem. 

,,Hele,  asi to bude znít divně." na chvilku se odmlčel a podíval se mi do očí :,,Ale chci s tebou uzvřít mír." řekl a podal mi ruku.

,,Fajn." odpověděla jsem trochu ironicky, ale ruku mu stiskla.

,,Ty evidentně nemáš v povaze lidem odpouštět co?" řekl se smíchem. Proč se neusmívá častěji. Slušelo by mu to více než ta jeho kamenná maska.

,,Uvidíme." řekla jsem a usmála se taky.

,,Snaž se a dá ti šanci." řěkl za námi Severus. Ani jsem si nevšimla že už přišel taky. ,,Vidím že jste se usmířili. To je dobře."

,,Jo je." odpověděl Draco

,,Takže jaký je náš trest?" zeptala jsem se.¨

,,Žádný trest mít nebudete. Využil jsem toho že jste přišli pozdě." ježiši snad si nevymyslel nějakej šílenej plán. ,,Vaši rodiče mě požádali, abych vás vytrénoval jak fyzicky tak kouzly. Nemám čas trénovat vás zvlášť, tak budete cvičit spolu."

,,Proč?" zeptali jsme se naráz.

,,Vím že věříte Potterovi že se Pán Zla vrátil. Vaši rodiče mu věří taky a chtějí abyste byli v bezpečí. Až se Pán Zla dozví, čeho všeho jsi schopná Hope. Půjde po tobě.  A Draca bude chtít jako smrtijeda, protože je z čistokrevného rodu."

,,A taky protože otec žejo. A neposlali tě moji rodiče, ale jen matka." řekl Draco hned jak Severus dořekl poslední slovo.

,,Jo máš pravdu." odpověděl mu trochu soucitně Severus.

,,To si máma s tátou myslí že se nedokážu bránit. Kdyby na mě zaútočili smrtijedi, zlomila bych jim vaz dřiv, než by stihli říct Famfrpál."

,,Tak se předveď." řekl Severus a přde mnou se objevilo asi patnáct lidí v černém a s maskou na obličeji.

Pohled Draca

Hope se rozsvítili oči a rozběhla se proti nim. Mění se na vlkodlaka, takže musela někoho zabít. Tak už chápu proč je od včerejška tak mimo.

Všechny smrtijedy odzbrojila a svojí bezhůlkovou magií je zpoutala. Je fakt hustá a krásná. Merline, co to se mnou je! Byla to jen iluze, ale i v realu by to zvládla podobně.

Potom jsme bojovali proti sobě. Hope skoro vždycky vyhrála. Musím se sebou něco udělat, nemůže mě porazit holka.



UNWANTED LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat