Kapitola 3

167 7 0
                                    

Pohled Hope

Už je to půl roku, co jsem v Bradavicích. Harry, když se dozvědel, kdo jsou moji rodiče a co se o nich říka, přestal se semnou bavit. Vlastně se s nikým nebavím. Asi nenám potřebu říkat někomu co jsem dělala a hrát po večerech deskovky. Jedině se občas bavím s holkama z pokoje, jenže Parvati s Levandulí jsou pořát jen spolu a Hermiona je bud' v knihovně nebo s Harrym a Ronem. Taky spolu chodí po večerce po hradě a mám pocit že po něčem jdou.

Ale zítra je štědrý den a většina studentů jede na Vánoce domů a mezi ně patřím i já. Už se moc těším do New Orleans. 


O půl roku později


Dnes je poslední školní den. Včera večer vyhrál Nebelvír školní pohár. Nertvalo dlouho než celá se celá škola dozvědela že profesor OPČM Quirell šel po kameni mudrců aby se ten jehož jméno nevyslovujeme vráil. Já jsem Harryho šmírovala, a když ho chtěl Quirell zabít, tak jsem mu pomohla. Jsem ráda že se semnou baví stejně, jako když jsme jeli ve vlaku. Aspoň z mě už nemá celá škola starch. Dost jsem se sblížla s Hermionou a ten vyperoxidovanej idiot Malfoy ji pořát nadáva do mudlovské šmejdky. Chudák Herm, divím se že to neřeší. Sice nejsme nějaký extra kámošky, ale i tak je fajn. Říkala jsem přece že nepotřebuju velkýho kamaráda a jsem radš sama.

Můj jedinej kámoš tady je Hagrid, taky to byl o od koho jsem zjstila dost věcí a přišla na to s tím kamenem. 




Celé léto jsem strávila v New Orleans. Po tom co se stalo s Harrym, o mě měli rodiče strach a prý mi sehnali někoho, kdo na mě bude dávat pozor. Je to nějakej tátuv starý známy. Fakt super, doufám že to nebude nějakej blb. Taky mě bude učit nitroobranu a bude mi pomáhat ovládat se, protože jsem se o prázdninách jaksi naštvala a omylem podpálila nějakej barák. 

Taky jsem si v New Orleans našla něco jako kámoše. Jmenuje se Landon a je to vlkodla, ještě ale nikoho nezabil, takže je vlastně mudla. 

Často jsem psala Ronovi, Hermioně a Harrymu, ale Harry mi z neznámého důvodu neodepisoval, myslela jsem že se ode mě stále drží dál, ale pak jsem zjistila, že neodepisuje i Ronovi a Hermioně. Nejspíš mu jeho mudlovští opatrovníci dopisy zabavují. 



Ve vlaku jsem seděla s Herm a Ronovou mladší sestrou Ginny. Harryho a Rona jsme nenašli, ale viděly jsme z okénka létající auto a z toho visel Harry a řídil Ron. S holkama jsme se na sebe překvapeně podívaly, ale dál jsme to neřešili. 

Ron a Harry nebyli ani na večeři, ale později ve společence nám řekli že byli u učitelů a Snape je chtěl vyhodit ze školy, jenže McGonagallová rozhodla že tu zůstanou. 



Ráno jsme měli první hodinu OPČM a měli jsme zrovna toho novýho učitele Lockharta. Všechny holky jsou z něho uplně paf.

Druhou hodinu jsme měli lektvary. Snape zase odebral Nebelvíru body a Zmijozelu přičetl. Klasika. Po hodině si mě Snape zavolal.



Když jsem přišla k němu do kabinetu, ani se na mě pořádně nepodíval a hned se mě zeptal:,, Víte, proč jsem Vás sem zavolal, slečno Mikaelsnová?"

,,Ne pane profesore."

,,Váš otec mě požádal, abych na Vás dohlížel. Budu Vás trénovat, abyste se uměla ovládat. Jako první začneme s bezhůlkovou magii, pak Vás naučím nitroobranu. Začneme zítra. To je vše, můžete jít." 

,,Děkuji, pane profesore. Nashldanou."

,,Ještě něco." znovu jsem se na něho podívala. ,,Snažte se do té dob nic nepodpálit." řekl sarkasticky. On si prostě musel rejpnou. Jen jsem přikývla a odešla. Na chodbě už na mě čekaly Harry, Ron a Hermiona.

,,Co ti chtěl?" zeptal se Ron

,,Bude mě hlídat a pomáhat mi s bezhůlkovou magii. Říkla jsem Vám že mi taťka někoho sehnal." 

,,Tak to je hustý, čekal jsem spíš někoho jako je Brumbál." vyjádřil se Harry.

,,Já taky, ale teď to nechci řešit. Co budeme o vyučování dělat? změnla jsem téma a vydali jsme se do Velké síně na oběd. 



UNWANTED LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat