Pohled vypravěče
Hope se ráno probudila tak jako vždy. Jen s tím rozdílem, že nebyla v nebelvírské věži, ale ve sklepení a vedle ní spal její blonďák.
Roztáhla zelené závěsy a rozhodla se po pokoji. Nikdo kromě nich tam nebyl, a tak se přesunula do koupelny, kde provedla každodenní hygienu.
Asi není potřeba zmiňovat, že vlasy si zase navlnila a dala na stranu a že s makeupem si taky nedělala moc velkou hlavu.
Když se vrátila do pokoje, Draco byl ještě ve světě snů.
,,Draco. Vstávej." Zašeptala Hope a lehce s ním zatřásla. Nic. Spal dál, a tak to zkusila znova.
,,VSTÁVEJ! RYCHLE! VSTÁVEJ! JE TADY TVŮJ OTEC! VSTÁVEJ!" Vtrhl do pokoje Zabini a vyřvával, že ho museli slyšet až v Prasinkách.
,,Zabini! Co to děláš?" Zakřičela Hope, která se lekla jak něco, ale ne tolik jako Draco.
,,Ty vole co se sakra děje? Kde je můj otec?" Zeptal se zmateně a rozespalé Draco.
,,V klidu kámo. Ale tohle na tebe vždycky funguje. " Odpověděl Zabini a začal se válet po zemi a smát.
,, Seš debil Blaisi." Zavrčel podrážděně blonďatý Zmijozel
,, Noták Blondýne. Nebuď protivnej. Buďte rádi že jsem tady." Řekl Blaise. Draco pozvedl obočí nad tím oslovením a Hope si Zabiniho prohlížela odshora dolů.
,,To mám mít jako radost z toho, že jsi mě takhle probudil a ještě se tady tlemíš." Podotkl podrážděně Draco a tvářil se naštvaně.
,,Ale Dráčku tady po Smíšence je vyhlášeno pátrání, protože se večer nevrátila ke lvům." Vysvětlil a pořád se smál. Draco zabrblal něco v tom smyslu, že mu říkal už asi padesátkrát, aby mu neříkal Dráčku.
,,Smíšenka?! Jako vážně?" Zeptala se Hope se zmateným výrazem.
,,Jo Smíšenka. Jsi přece mix nevím čeho všeho." Odpověděl pobaveně Blaise.
,,Jsem tribrid. Ne Smíšenka." Opravila ho Hope.
,,Ale to máš fuk." Odbyl ji.
,,Vraťme se k tomu proč jsi tady Blaisi." Řekl Draco znuděným tónem hlasu.
,,Jo takže proč jsem tady? Zrzka s Lasičákem a Zjizvencem se včera opili jako prase a všichni jsem přespali v KP. Ráno přišla Hermelína a všechny nás probudila, protože tě hledala. Že prý jsi nebyla u vás. A pak taky říkala něco o tom že vás dva hledá i Minnie." Řekl a zazubil se.
,,Proč nás hledá? A proč už ji neříkáš Minerva?" Zeptal se čokoládového Zmijozela ten blonďatý.
,, Protože chci. A proč vás hledá fakt nevím." Odpověděl a pořát se usmíval jako sluníčko.
,,Fajn" odsekl Draco. Vzal za ruku Hope a šli že sklepení.
Zastavili se před Velkou Síni. Byla tam spousta dalších žáků z všech čtyř kolejí.
,,Asi se zase Umbridgeová něco zakazuje." Podotkla podrážděně Hope.
,,To asi... " Nedořekl Draco, protože mu skočila do řeči Ginny Wasleyová
,, Vánoční ples!" Zavolala na Hope.
,,Co?" Zeptala se ta na kterou zrzka zavolala.
,,Bude Vánoční ples" Vysvětlila Ginny a odvedla Hope k nástěnce kde byl plakát na kterém bylo napsáno:
ČTEŠ
UNWANTED LOVE
FanfictionHope Mikaelson je jednou z nejkomplikovanějších bytostí. Vlkodlak, čarodějka a upír, tribrid. Je dcerou dvou velmi mocných hybridů. Co se stane, když Hope Mikaesonová nastoupí do Školy Čar a Kouzel v Brdavicích? Do jaké koleje ji Moudrý klobouk zař...