Kapitola 12

98 5 0
                                    

Pohled Draca

Hope odjela na pár dní domů a já nevím co se sebou. Od té doby, co jsem ji políbil, myslím jen na ni. Blais a Pansy se mě denně vyptávají a já už nevím, jak se mám vymlouvat. 

Seděl jsem ve zmijozelské společenské místnost a přemýšlel. Jak je možný, že mi na ni tak záleží, proč jsem ji políbil a udělal bych to zase a proč jsem tak mimo, když tu není. 

,,Jsi v pohodě kámo?" z mého přemýšlení mě vytrhl Blais.

,,Jo jasně." odpověděl jsem stručně, a doufal, že se mě už dál vyptávat nebude.

,,Tak a dost!" zvýšila hlas Pansy. ,,Už nám přestaň říkat, že jsi v pohodě, když vidíme, že nejsi." 

,,A co jako chcete slyšet" odpověděl jsem jí už trochu podrážděně

,,Pravdu" řekl Blais

,,Souvisí to nějak s tím že tu není Mikaesonová" zeptala se Pansy. To je v háji, co jim na to teď mám říct.

,,Ne" zalhal jsem ,,Jak tě to napadlo?"

,,Všimla jsem si jak se na ni díváš a nejde zapomenou, že jsi se kvůli ní popral s Wasleym." vysvětlila Pansy. Pansy je někdy otravná, ale jako kámoška je fajn a Blais taky.

,,No to jsem vám už snad vysvětloval ne."

,,Jo jasně" odpověděla mi bez zájmu Pans ,,hele Blaisi mě jsi pravdu"

,,Jo to jsem měl a ty jsi mi nevěřila" odpověděl jí Blais.

,,No jo, promiň" 

,,Teď se jako bavíme o čem?" jistě že vím o čem se bavíme, jen nechci aby si mysleli to, co si myslí.

,,Bavíme se o tom, milí Draco, že jsi se zamiloval do Hope Mikaesonové a nechceš si to přiznat."  odpověděla mi Pansy.

,,To není pravda" 

,,Ale je, jak říkala Pansy. Nechceš si to přiznat." 

,,Víte co, o tom se s vámi už nehodlám bavit." odpověděl jsem a odešel. Ještě jsem slyšel, jak si plácli a začali se o něčem bavit.


Šel jsem na Astronomickou věž a pokračoval v přemýšlení. Co když mají pravdu? Co když vážně miluju Hope Mikaesonovou? To by bylo dost v háji. 

Takhle jsem přemýšlel nějakou dobu, dokud jsem neuslyšel kroky.

,,Měla jsem pravdu že jo?" byla to Pansy

,,O čem to mluvíš?" 

,,Draco hraní na blbce ti nejde." odpověděla mi

,,No supr" odpověděl jsem rychle.

,,Co se ti na Hope líbí? zeptala se mě ,,Udělalo na tebe dojem to jak jsem ji chtěla dát facku a ona mi chytla ruku?"

,,Ne tohle ne. Víš jak mám ty hodiny se Snapem?" zeptal jsem se a ona jen přikývla. ,,Máme je spolu. Na první hodině jsem ji nabídl příměří a ona ho přijala. Vlastně ani nevím, proč jsem to udělal." řekl jsem a na chvíli se odmlčel. Pansy hltala každý moje slovo. "Ten večer jsem ji potkal tady na Astronomce a ona se mi svěřila s mnoha věcmi. Byl to fajn pocit, že mi věří na tolik, aby mi řekla to co mi řekla." 

,,Láska je složitá" řekla na to. 

,,Co tím myslíš?" 

,,Ale nic" odpověděla

,,No zní to jako bys o tom měla zkušenosti" řekl jsem jí

,,Víš já a Blais. Vůbec si mě nevšímá a vidí mě jen jako kamarádku." 

,,Myslím že tak to není" odpověděl jsem ji a v hlavě se zasmál, protože přesně tohle mi včera říkal Blais o Pansy.

,,Jak to myslíš?" zeptala se mě.

,,No na to už budeš muset přijít sama." řekl jsem a ona přikývla, jakože chápe co jsem ji řekl, ale nechápala nic.

Ještě chvilku tam Pansy byla, a pak odešla za Astorii a Daphne. 

Zase jsem si vzpomněl na Hope a v tu chvíli jsem si to přiznal. Miluju Hope Mikaelsonovou.


UNWANTED LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat