Kapitola 14

89 5 0
                                    

Pohled vypravěče

Hope vystoupila do krbu a odletaxovala zpět do Bradavic.

Ocitla se v kabinetu profesora Brumbála. Hned k ní přiběhla Hermiona a Ginny.

,,Tolik jsi nám chyběla Hope." Řekly obě naráz.

,,Taky jste mi chyběly." Odpověděla jim Hope.

,,A s námi se jako nepřivítaš." Řekl na oko uraženě Ron.

,,To víš že obejmu i vás." Řekla Hope a objala Rona, Harryho, Nevilla a nakonec Lunu.

,,Musíš nám povyprávět všechny detaily." Spustila Ginny hned jak vstoupily do jejich pokoje.

,,To si piš." Řekla Hope když vtom ji na okno zaklepala sova.

Hope okamžitě poznala čí sova je, vzala si od ní dopis.

Tak jsi se vrátila. Sejedeme se za 20 minut na Astronomické věži?

Z.P.

PS: Chyběla jsi mi.

Přečetla si pro sebe Hope.

,,Kdopak ti píše?" Zeptala se Hermiona ikdyž ji to bylo jasné.

,,Draco" odpověděla bezmyšlenkově. ,,Musíte mi pomoct." Řekla když jim podávala dopis a pak kosmetickou taštičku.

Hermiona a Ginny si dopis přečetly a začali Hope připravovat. Lehce ji nalíčili a natočili vlasy. Pak společně vybrali outfit.

,,Suší ti to

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Suší ti to." Řekla s úsměvem Hermiona.

,,Děkuju" poděkovala Hope.

,,Tak už jdi. Přece ho nenecháš čekat." Řekla Ginny.

,,Dobře. Tak já jdu."

,,Užij si to. A kdyby se nás někdo ptal, tak jsi unavená z cesty." Zavolala na ni Hermiona a Hope vyšla z jejich pokoje.



Když Hope dorazila na Astronomickou věž, Draco byl opřený o zábradlí a netrpělivě očekával Hope.

,,Tak jak bylo v New Orleans?" Zeptal se Draco, jakmile Hope došla až k němu.

,,Lépe už byt nemohlo." Řekla s úsměvem na tváři Hope.

,,To je super." Řekl Draco. ,,Sluší ti to."

,,Děkuju"

,,Vypadáš skoro jako....."

,,Mudla" odpověděla za něho Hope. ,,Hele,  vyrostla jsem mezi upíry,  kteří se jako mudlové chovají, ale jestli ti to vadí tak zase půjdu." Spustila na neho.

,,Ne, počkej Hope, to jsem říct nechtěl a mudlové mi nevadí, to spíš otci."

,,Promiň" špitla Hope.

,,V pohodě" odpověděl Draco a dal ji ruce kolem ramen.

Seděli spolu na staré, zaprášené bedně a Hope Dracovi výpravě o svatbě. Pak si povídali o všem možném.

Nakonec si Hope opřela hlavu o Dracovo rameno a usnula. Bylo to zhruba kolem půlnoci.

Draco ji vzal do náruče a odnesl do nebelvirské věže.

Když tam došel Buclatá Dáma na něho spustila: ,,Tebe dovnitř nepustím, i kdyby jsi znal heslo." Řekla protivným hlasem.

,,Noták, chci ji je odnést do jejího pokoje." Přemlouval ji Draco.

,,Nikdy" trvala na svém Buclatá Dáma.

,,Prosím. Hned odejdu." Prosil Draco, jenže Buclatá Dáma si stále trvala na svém.

Celou hádku slyšeli Harry a Ron, kteří seděli ve společenské místnosti a probírali famfrpal. A tak vyšli na chodbu.

,,Co tady děláš Malfoy?" Prsknul na Draca Ron.

,,Neřvi tady Wasley." Řekl s nezájmem Draco.

,,Co jsi ji udělal?" Zeptal se Harry Draca.

,,Nic jsem ji neudělal. Jen usla Pottere."

,,Tak ji probuďíme ne?" Zeptal se Ron a na to schytal káravý a vyčítavý pohled od Harryho a Draca. ,,Dobře,tak ne no."

Najednou se Hope pohnula a rozespalým hlasem řekla: ,,Draco. Kde to jsem."

,,Jsme před nebelvírskou společenskou místností." Odpověděl ji Draco mile.

,,Co se stalo?" Zeptala se Hope.

,,Usla, jsi a tak jsem tě chtěl odnes, ale ten váš obraz mě nechtěl pustit. A pak tě tady tvuj kamoš Wasley probudil." Vysvětlil Draco a Hope se postavila.

,,Jsi blbej Rone. Jdu spát. Dobrou. Díky Draco." Řekla a promnula si oči. Pak hned odešla do svého pokoje, kde okamžitě spadla do postele a usnula.

Dva nebelvíři a jeden zmijozel zatím zůstali na chodbě.

,,Vidíš, už mě má radši než tebe Wasley." Neodpustil si poznámku Draco.

,,Sni si dál Malfoy." Odpověděl znechuceně Ron.

,,Nechte toho." Řekl Harry. ,,Hele Malfoy, jestli si s ní jen hraješ, tak toho okamžitě nech."

,,Proč bych si s ní měl hrát." Řekl zmateně Draco.

,,Ty nevíš čeho je schopná, takže toho nech nebo to nedopadne dobře." Neprestával Harry. To Draca už trochu naštvalo.

,,Já si s ní nehraju. A vím co provedla. To si vážněmyslíte že mi to neřekla?"

,,Počkat. Ona ti to řekla." Řekl zmateně Ron. Draco jen přikývl. ,,Jestli to někomu řekneš, tak jsi zakončil."

,,Neřeknu to nikomu." Slíbil Draco.

,,Proč?" Zeptal se Harry opatrně.

,,Protože ji miluju." Vylítlo Dracovi. Hned litoval, a tak se sebral a rychle odešel.

,,Merline. Co se to s ním stalo." Divil se Harry.

,,Nemám tušení." Odpověděl Ron.



UNWANTED LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat