Çocuklar'a her şeyi anlatmamın üstünden iki gün geçmişti. Onlara olanları hazmetmeleri için süre vermek istemiştim. Ama onun yerine onlar iki gün içinde sık sık eve gelip beni görmek istemişlerdi.
Yıllar sonraymış gibi gelen bir zamanda , yeni dostlar edinmenin keyfine varmıştım. Kendimi hep soğuk, insanlıkta soyut biri olarak görüyordum. En azından uzun süredir. Ama Atina içimdeki , kaybolan yanlarımı bulmuş , onları ortaya çıkarmayı başarmıştı.
İki gündür akademiye gitmemiştim. Evde kendi kendime , biraz araştırma yapıp teyzemden tılsımlar hakkında bilgi almıştım. Söylediğine göre iki kitapta yok edilmiş . Ama yinede hatırladığı bir kaç şey varmış . Onları bana anlatmak için çok fırsatı olmamıştı. Ben müttefik toplamaya çalışırken , teyzemde annemi bulabilmek için çeşitli planlar ve projelerle uğraşmıştı.
Bu sabah çocukların , yoğun ısrarlarına dayanamayıp onlara bir özel ders ayarlamıştım. Teyzem , Lisa, Losa , Chris , Markus amca , Aysendar. Herkes onlara ayrı şeyler öğretmek için bir aradaydı. Tek elementte üstün olanlar bire bir . Çift elementte üstün olanlarsa , iki elementi aynı anda kontrol edebilmeyi öğrenecekti.
Aynı zamanda , Aysendar büyü ve iksir hazırlamayı bize öğretecekken, Markus amcada dövüşmeyi öğretmeyi teklif etmişti. Seve seve kabul etmiştim teklifini.
Evde ikizlerin kalması bana çok iyi gelmiş , azda olsa iyi hissetmemi sağlamıştı. İkizler çok kafa dengiydi. Onlara lakaplar belirlemiştim. Ateş ve buz . Ateş , sevimli ve cana yakın kişiliğiyle Demora'yken , Buz soğuk ve mantıklı kişiliğiyle Doratelyus'ydu.
Çocuklar teker teker gelip bahçeyi doldurduğunda, çalışma için hazır hale gelmiştik.
Söze başlayan kişi Chris'ti. "Evet çocuklar. Sizin isteğiniz üzerine savaş hazırlıklarınıza erken başlıyoruz. Şuan bulunduğunuz alan , Aysendar'ın büyüsüyle korunuyor. Kimse şuanda bizi göremez ve duyamaz . Ama sadece bu alan içinde unutmayın . "
Sözü teyzem devraldı. "Evet şimdi , hepiniz kendi guruplarınıza göre ayrılın. Aynı anda çalışacaksınız ,bu yüzden hepimizi dikkatle dinlemeye özen gösterin."
Çocuklar sırayla guruplara ayrılıyordu . Ben hepsini yönetebildiğimden , çift element gurubunda bekliyordum. Benimle beraber Claus ve Saira ' da buradaydı.
Hava gurubunda Gizay ve Atina beklerken, Su'da Gela , Demora ve Doratelyus vardı. Şaman'sa tek başına Toprak gurubunda bekliyordu.
Herkes dağıldığında, sırayla anlatımlar başladı.
"Evet çocuklar , Su kullanabilen arkadaşımız çok olduğundan önce ben başlayayım." Teyzem konuşmaya başladığında, herkes susmuş pür dikkat onu dinliyordu. Gela ise hayran olmuş gözlerle teyzemi izliyordu. "Hâlâ inanamıyorum. Gerçekten Prenses Ameliya'dan ders alıyoruz. " diye ikizlerle konuştuğunda, teyzemin fanatık bir fanı olduğunu anladım. Hoş , gözü olan her insan bunu fark ederdi.
İçimde bir yandan neşe duyuyorken , bir yanım endişeden kırılıyordu. Çocukların başarabileceğine emindim. Bana destek olmaları beni deli gibi sevindiriyordu. Claus'un yanımızda biri olunca gelen , anlamsız soğukluğu dışında herşey yolundaydı.
Ama içimde ki korku , her yerde , her an benimleydi.
"Evet arkadaşlar, Su gücü yoğun hislerden gelir . Hemen hemen her hise bağlı olarak ortaya çıkabilir. Fakat püf noktası her zaman hissettiğiniz şeyin yoğunluğudur. Su'yun tek bir kuralı vardır. Hissettiğiniz duygular gerçekten saf olmalıdır . Eğer gerçekten saf olarak bunu gerçekleştirirseniz. Güç tahmin edemeyeceğiniz kadar fazla olur. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka - Ateş
Ficção CientíficaTamamen yok olmuş bir krallığı küllerinden doğurmak için verilen uğraş . Ortadan kaldırılmış bir kraliçe . Annesinin yaşadığını on yedisinde öğrenmiş bir kız. Yeni bir dünyaya yolculuk. Varlıkla yokluğun arasında kalmış bir savaşta sihirle alınan...