ភាគទី០១

7.1K 204 5
                                    


[ផ្ដើមរឿង]

«រើងៗ...រើងៗ» សំឡេងនាឡិកាបានរោទន៍ឡើងនៅលើតុជិតក្បាលគ្រែ

«អា៎! យើងស្អប់សំឡេងនេះខ្លាំងណាស់! សំឡេងដែលគួរអោយរំខានបំផុតក្នុងឆាកជីវិត» មនុស្សស្រីរាងតូច មាឌល្អិត រអ៊ូរួចក៏ងើបឡើងទៅបិតសំឡេងនាឡិកានោះ ហើយនាងក៏ចូលទៅបន្ទប់ទឹកដើម្បីងូតទឹកសម្អាតខ្លួន។

មនុស្សស្រីរាងតូចមាឌល្អិតអម្បាញ់មិញគេជានណា?ប្រាកដណាស់គេគឺ Jennie Kim មានអាយុ24ឆ្នាំ ជាកូនស្រីកណ្តាលនៃគ្រួសារសេដ្ឋីត្រកូល Kim ដែលជាក្រុមហ៊ុនម៉ូឌែលដ៏ល្បីល្បាញបំផុតនៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េនិងទ្វីបអាសុី JennieគឺជាCEOនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនប៉ារបស់នាងព្រោះតែសមត្ថិភាពនិងមានភាពជាមេដឹកនាំ ទើបលោក Kim Minsuk ដែលជាប៉ារបស់នាងហ៊ានអោយនាងគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនទាំងវ័យក្មេងបែបនេះ។ Jennie Kim មានមុខមាត់ដ៏ស្រស់ស្អាត មានថ្ពាល់ប៉ោងៗដូចនំប៉ាវ(ចឹងហើយទើបបងស្រីនិងប្អូនស្រីរបស់នាងចូលចិត្តហៅនាងថា Mandu Kim😹)ទម្រង់មុខឃ្យូតគួរអោយស្រឡាញ់ព្រមជាមួយនិងរាងដ៏តូចល្អិតរបស់នាងទើបធ្វើអោយJennieក្លាយជា Ideal type របស់បុរសគ្រប់រូប។ ស្ដាប់មើលទៅJennieពិតជាល្អឥតខ្ចោះណាស់មែនទេ?ប៉ុន្ដែដូចពាក្យចាស់និយាយអញ្ចឹងគ្មាននណាម្នាក់កើតមកល្អគ្រប់ដប់ទេ Jennieនាងមិនចូលចិត្តនិយាយច្រើន មិនសូវចេះញញឹម មិនចូលចិត្តនិយាយជាមួយមនុស្សដែលទើបនឹងស្គាល់ កាចនិងវាយឬកបន្ដិច (ចឹងៗអីដ៏បានជួបជាមួយLisaបានដឹង🌚)
នេះហើយជាអ្នកនាងគីម

មនុស្សស្រីរាងតូចមាឌល្អិតអម្បាញ់មិញគេជានណា?ប្រាកដណាស់គេគឺ Jennie Kim មានអាយុ24ឆ្នាំ ជាកូនស្រីកណ្តាលនៃគ្រួសារសេដ្ឋីត្រកូល Kim ដែលជាក្រុមហ៊ុនម៉ូឌែលដ៏ល្បីល្បាញបំផុតនៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េនិងទ្វីបអាសុី JennieគឺជាCEOនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនប៉ារបស់នាងព្រោះតែសមត្ថិភាព...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

តុអាហារ...

«ហើយនេះកូនJenនៅធ្វើអីក៏យូរម្ល៉េស?»លោកKimនិយាយចប់ Jennieក៏បានដើរចុះពីលើកាំជណ្ដើរដើរសម្ដៅមកកាន់តុអាហារ

ជេននី គីមCEOរបស់ខ្ញុំ (ចប់✔️)Where stories live. Discover now