ÇEVİRİ BENİM
Alice cinayetleri, bugün bir tuhaf ve çözümlenemeyen anlaşmazlık Japonya'da kalır. 1999-2005'ten beş cinayetleri bir dizi yer aldı. Beş cinayetleri "katil her olay yerinde kalan kart Eğer" için değil tamamen farklı olabilir. "Alice" üzerinde kurbanın kanıyla yazılmış olan bir açık konumda her yerinde (öldürme öldürme çeşitli) bir kart bırakmazdım.
Çok az ipucu her suç mahallinde bulundu ve sonunda durumda soğuk gittim. Her cinayetin ayrıntıları aşağıdadır.Yamane Akio
Yamane Akio hiç bir şey daha fazla çeşitli barlar ve topluluk işlevlerine oynadı bir grupta çok az bilinen bir şarkıcı oldu. Arkadaşları hiç sesini sahneden inmek istiyorum iyi kalpli biri tanımladı. Onun ölümünden sonra kendi grubu, yeni bir şarkıcı bulmak için kalbe sahip değil parçalandı.
Akio dairesinden 11 Şubat 2001 tarihinde kaçırıldı. Onun grup arkadaşları, o günün erken saatlerinde onlarla uygulanan onu canlı görmek için son insanlardı. O gece kız arkadaşı onu ziyarete geldi ve evi boş bulmak için sürpriz oldu. Gün içinde kayıp raporu yayımlandı ve onun için bir arama başladı.
Güvenlik görüntülerini daire yan kapıdan girmek ve şişti garip bir büyük çöp torbası ile bırakarak kukuletalı bir rakam görülebilir. Bu garip görünüm asla sorumluydu ve hiç kimse garip kişi gördüm. Bu adam yaygın katil olduğuna inanılıyor ama yüzünü asla gösterildi ve bazı şüphe gibi görünüyor.
Sonraki hafta, "(nerede grup sık sık gerçekleştirilen vardı) Yoshida'nın" için gün açılış vardı ve dehşet verici bir manzara ile bir araya geldi bar sahibi. Bir masaya yığılmış Akio'nın cesedi bulundu. Ses tellerini boğazından sızdırdığını ve kafasından vurulmuştu. "Alice" kartını ve bir kral elmas olduğunu ve ellerinde harap Ses tellerini birlikte yapıştı bulundu.Kai Sakura
Bir genç kız, Kai Sakura onun onun önünde koca bir hayat vardı. O tatlı bir kız ve de onun sınıf arkadaşları ve yakınları tarafından sevilen. O bir moda tasarımcısı olmak için üniversiteye gitmek istedim ve ne zaman kaçırıldı liseden mezun olduktan bir hafta oldu.
Sakura'nın ailesi onu bulmaya çalışıyorum çılgınca gitti ve bütün kasaba kayıp kız için taranmış. Vücudu iki gün sonra gömülü sığ bir mezarda bulundu. Katil onu wanted - aksine, onun mezarını onun "Alice" oyun kartı, sinek kızı ile işaretlenmiş gelmedi. O sadık bir bantlanmış olmuştu ve mezarı üstüne yapışmış.
Sakura'nın vücut korkunç bir şekilde tahrip. Gözleri bedeninden oyma vardı, cildi canlı ve ağzı açık oyma vardı. O hala hayatta iken bir taç başına, büyük olasılıkla dikili. Hiç cinsel suçlar da, kaydedilmiş öncesi veya post-mortem.
Sakura'nın cesedi ile birlikte kısmı el yazınızla yazılmış bir nottu. Bazıları okunamaz birçok ayrık ifadeler içeriyor. "Ölüm bu çarpık bir rüya.", "O olacak sonsuza kadar kural." ve "Ha! Ha! Bu kalıp hangi are şanslı olanlar.", diğerleri arasında yazılmış çeşitli ifadeler vardı. El yazısı için bir eşleşme asla bulunamadı.Oshiro Hayato ve Hina
Bu iki son cinayetleri ve az korkunç edildi. Hayato ve Hina vardı kardeşleri ve çok yakın. Hina, ablası vardı ve çok inatçı. Küçük kardeşi Hayato, çok akıllı ve sevgili kız kardeşi aynı sınıfta olması için onu neden bir sınıf atladı. İkisi nadiren savaştı, çoğu kardeşler eğilimi gibi.
İki 4 Nisan 2005 yataklarında ölü bulundu. Ölüm nedeni bir iğne yapıldı. Çocuk yatak odası penceresi açıktı ve gizlice katil sessizce onları, uyanma olmadan iki öldürecek kadar sonra gizlice geri dışarı olduğunu sonucuna. Her çocuk yarı-in bu, ne zaman araya dışarı kelime "Alice" yazıldığından bir Ace of Hearts oyun kağıdı düzenledi
Onların halı üzerinde bir çok tozlu ayak izi bulundu, ancak yakından bakıldığında ciddi hasarı Yazdır tarafından imkansız yapıldı. Bu olay yerinde yaptı iskambil dışında bir kanıt tek parça oldu.
Bir yıl sonra annesi Hayato ve Hina keder dışında intihar. Bu gün hala hayatta olduğunu, babalarını, ailesi ölümü üzerine almak için kapsamlı tedavi sayesinde oluyor. Şu anda, o, ağır depresif ve son derece ilaçlı.Aftermath
Oshiro kardeşler ölümünden kısa bir süre sonra Suzuki Yuuto adında bir adam cinayetten tutuklandı. "Hatırlamıyorum" olduğunu iddia eden serseri zihinsel sorunları olan oydu, cinayet herhangi bir anda nerede olduğunu. Tüm en ezici, o Yamane Akio ait bir ceket giyen görüldü. Biraz kan kabında onun için pozitif çıktı. Kim bu noktada çağırıyordu, Yuuto, "şeytan siyah adam" yüzü ile onu ceket verdiği iddia etti.
Yuuto sonunda evsizler barınağı Kai evde beş mil Yuuto onların dosyalarında Sakura'nın öldürüldüğü gece için olduğunu iddia eden serbest. Beri onu nerede kaçırıldı ve fark edilmeden olmadan geri almak hiçbir yolu yoktu, Yuuto serbest bırakıldı.
Nisan 30, 2008, Yugami-P nicovideo için ilk şarkı yükledi olarak bilinen bir yapımcı Hitobashira Arısu (Alice in insan kurban kabaca tercüme) denir. Bu şarkı Alice cinayetleri kapalı dayalı olabilir inanılıyor. İnsanlar onun dünyaya lures ve sonra her "Alice" anlatmaya devam ediyor küçük bir rüya anlatıyor
Şarkı her öldürme ile birkaç paralellikler vardır:
(MEIKO tarafından seslendirilmiştir) ilk Alice olduğu Megumi'nın cesedinin bulunduğu ormanda tuzağa düşmüştü.
(KAITO tarafından seslendirilmiştir) ikinci Alice "bir deli tarafından vurulan." şarkıcı yapıldı.
(Hatsune Miku tarafından seslendirilmiştir) üçüncü Alice iyi sevilen, ülkenin kraliçesi oldu ve bir "bozuk rüya" tarafından devir alınmıştır
İleri (Kagamine Rin/Len tarafından seslendirilmiştir) Alice ikizler "Alice" olarak kabul edildi Bir "inatçı" abla ve "akıllı" küçük kardeşi olarak açıklanmıştır. Ayrıca nasıl onlar "henüz uyandırmak," var konuşuyor onları olası başvuru uykularında ölüyor. Ayrıca, takım elbise ile her cesedin kartları da değinilmiştir. Yugami-P emin bu şarkı Alice cinayetleri için herhangi bir ilişkisi yoktur, ancak yaygın olarak kabul edilir ifade etmiştir değil.* Bu sayfanın üst kısmında sağlanan video orijinal video değil unutulmamalıdır ve sadece onun altyazı için seçildi. Orijinal video sadece belirsiz her bölümü dile getiren vocaloids resimlerini gösteren çok ambigious oldu. Şarkı popülerlik nedeniyle bu birkaç 's video Promise ve bu onlardan bir örnektir. Orijinal video, o sizin NND hesabı olmadan burada görülebilir.