ÇEVİRİ BENİM
Andrew bir başlangıç ile uyandı, o ne olduğunu biliyordu ve kalbi battı, cam yıkıcı ses aşağıda onun sinirleri için de aynı şeyi. Bu gelmişti. Sonra hafta-in izlemek ve onu takip yaratık Sonunda içeri girmeye karar vermişti. Veranda kapılar tamamen cam, lastik, mükemmel giriş ile sağlanan.
Andrew orada yatakta, karanlığın içinde perdeler arasındaki ay sağlanan net ışığı az miktarda tarafından aydınlatılan sadece koydu. Dinledim, eğer görmek için gizlice her şey sessiz dua yaratık için dinledi. Onun en büyük korkusuyla cam ayakları altında korkunç çatlama doğruladı, nihayet evinin yolunda yapılan.
Bu ezici gerçekleşme ile şimdi sallayarak, Andrew, titanyum Beyzbol sopasını yakaladı ve aşağıda bu işi kökünden, gizlice olsa da, onu normal olarak gördüm uzaklara kaçardım umuduyla yüzleşmek için belirlenen karanlığa derin süzüldü mü. Andrew, dinleme Merdivenlerin dibinde durdu. İlk duyduğu tek şey cam altında yaratıklar ayak çatlama sonra ilk kez, Andrew yaratık, sanki onun boğazında balgam tarafından engellenmiş olan nefes duydum.. İğrenç yaratık hırladı ve tıklandığında, yavaş yavaş Andrew için yaklaşıyor.
Şimdi mutfaktan, nihayet yaratık cam kapalı. Şimdi, neredeyse sessizce yürüdü o baktı, özellikle ne kadar beceriksizce kaçtı göz önünde bulundurarak daha garip daha çevik. Andrew, ne yapmam gerektiğini anladım. Silahını daha sıkı kavradı ve... Dondu kaldı, yapamaz-e doğru taşımak. Saldırı için gerekli ama sadece yapamayacağını biliyordum. Dişlerinin, gözleri ve derisi. İnsan, ama tamamen değil. Yaratık şimdi oturma odasında ve Andrew hala silah olmasa bile çok dehşet içinde taşımak, henüz daha yakın ikinci tarafından kenar, bu yaratık terör Andrew için somutlaşma oldu.
Andrew sallayarak Merdivenlerin dibinde durdu. Hiç yaklaşıyor yaratık onun çarpık nefes neredeyse zifiri karanlık tarafından güçlendirilmiş mide bulandırıcı sesi duydum. Andrew neredeyse yaratıktı, öldürmek için bir şans vardı ve israf edecek değildi.Yaratık merdivenlere kapı adım attı, Andrew sadece sola saklanmıştı. O sonbahar kuvvet yaratık göğüs sopayla vurma salladı. Yaratık geri sendeleyerek, sonra durdu ve Andrew Andrews ruh haline bakarak küçük vahşi gözlerine baktı. Andrew yaratık derin bir korku şey şimdiye kadar yaşamış farklı hissettim. Yaratık, Andrew, tüm süreç içinde mide bulandırıcı deforme dişlerinin barikat gurgled hiss dışarı o zaman izin ver.
Yaratık onu sarma, gut, Andrew tekmeledi. Andrew ağrı, yapamaz-e doğru nefes almak yere düştü. Andrew sırtı yuvarlandı ve onun arkasındaki duvara scuffled. Hangi noktada ona doğru yürüdü ve Andrew sanki bu onu orada çaresiz yatan yargılama baktı duvara ulaşana kadar yaratık onu izledim. Kemiğe yapışma onun shin üzerinde damgalı yaratık. Andrews gözlerinden yoğun Andrew kusmuk döneceğini düşündüm ki ağrı akışı gözyaşı başladı.
Şimdi aciz, Andrew, gidecek ve mücadele yolu vardı. Yaratık onun ayak Andrews karnına yerleştirilen aşağı basarak, içine kadar kirli onun ayak tırnaklarını onun eti ripping. Yaratığın ayak ile şimdi tamamen içinde midesi Andrew kan öksürük başladı. Yüzü akış gözyaşları. Acıdan kendinden geçti ve daha sonra vefat etti. Yaratık ne kanlı cesedini şimdiye bitmişti görülüyordu. Yaratık yüzünü Andrews doğru indi ve ardından uzağa Andrews chin, çenesini sürecinde bir tarafı çıkartacak eti kanlı bir parça parçaladı. Yaratık gözyaşı ve yaratık mide her şeyi yiyip kadar Andrew'in cesedin içini devam etti. Yaratık sonra yaptı... Sakince. Sessizce. Bir saf ve derin nefretle kendi kalbinde. Yaratık, kırık veranda kapılardan içeri geldi aynı şekilde sol...