ÇEVİRİ BENİM
Ben orta derecede büyük bir şehirde beş katlı apartmanın en üst katında yaşıyor. Daireme bir vardır.
büyük ile oldukça geniş bir oturma odası ve yatak odası
5372248019 3b18125f47
sokak ve karşı binaya doğru Windows dışarı. Doğrudan karşısındaki maden, gizlilik nedeniyle gibi değil bu yüzden o binanın ön, küçük bir otopark vardır.
Gece kuşu olmak, ben geç benim laptop ile oturmak ister. Bazen karşısındaki bina pencereden dışarı bakmak, aydınlatılmış windows ve şaşkınlık eğer orada başkası arıyor nöbetinde yapıyor. Dün gece, keşke yapmasaydım.
Genellikle windows bakan benim laptop ile otur. Gece seyrek aydınlatılmış bir pencere karşısındaki bina ve içinde o, benim göz ucuyla içinde görmek son bir kaç çeşit hareket gördüm. Dün gece beni, merakımı var, bu yüzden koymak benim bilgisayar ve kontrol etmek için pencereye gittim. Kesinlikle yeterince sallayarak bir doktora ama sadece zar zor. Pencere loş ama kesinlikle hareket görebiliyordu. Ben bu konuda biraz düşündüm ve dürbün çifti almaya gittim. Bazı arama sonra buldum ve onları gözlerimi koyarak pencereye geri döndü.
Ben pencere bulunan ve içinde ne olduğunu daha iyi bir göz var. Tarafından bir mum yaktı bir kişi olduğu ortaya çıktı. İnsanın yüzünü gelemedi ama o sallıyordu. Bana, görünen o ki, sonra onu dürbün ile kilitli için bir saniyeliğine sallayarak durdu ve bana doğrulttu. Git benim omurga bir ürperti hissettim.
Bu korkunç bir lanet oldu.
Beni işaret ve sonra parmağıyla dönen bir hareket yaptı. Bana arkanı Sinyal verici anlayana kadar o tekrar tekrar bu yapmaya devam etti. İçgüdü dışında tepki gösterdi ve sanki arkamda pusuda için bir şey gerçekten beklemiyordun, hızlı bir şekilde döndü. Hiçbir şey vardı ama karanlık, tabii ki, ben kendi kendime güldü ve geri sadece boş, yavaş yavaş solmaya mum dışında bulmak için benim dürbün ile pencere açık.
Geri atladı ve Dürbünü gürültü beni daha buradan etkisi ile yere düştü. "Ne olacak?" Kendi kendime düşündüm, benim bilgisayar döndü gibi. Bana sakin olmamı müzik koymak ve biraz daha fazla zaman bakana dek etrafında surfed ve gerçekleşen ışık çıkmak oldu. Benim bilgisayar koymak ve benim tuvalete götürdü küçük bir koridor boyunca yaptı. Ben hiç ışık yoktu ama banyo yaklaşırken kapının altından bir titrek ışığı fark ettim.
Vücudum dondu. Banyo ışığı kapatmak mı unuttun olsa bile, bir ampul aydınlatma bu tür neden değil. Yavaşça kapıya doğru yürüdü, derin bir nefes aldı ve hafifçe kapıyı açtı. İçeri adım attı ve benim korku, lavabonun içinde oturan bir mum yansıtmayı karalanmış bir mesaj ortaya bulundu.
"ASLA ARKANI DÖNME"