ÇEVİRİ BENİM
Son iki veya üç yıl için şimdi, ben uzun yürüyüşlere ormanın içinden sadece benim evin, çoğunlukla ben sıkıldım ve hiçbir ilgisi yoktur almış (herhangi bir kasaba veya şehir uzakta küçük bir evde yaşayan çok yalnız alabilirsiniz). Bu yürüyüşleri ile herhangi bir gerçek sorunları yoktu; Şimdiye kadar beni gergin ya da rahatsız hissetmeye neden olacak bir şey yok. Tüm 2010 Kış boyunca değişti.
"Büyük dondurma 2010 yılı." sırasında bilinen yapıldı. Yaklaşık yarısı geçmiş onbir sabah benim camdan dışarı baktım ve Evimin arkasındaki bütün ormanı ile kar katmanlı. Çünkü ben fotoğrafçılığa zaman, dışarı çıkıp ormanda kış manzarası ve ağaçların üzerinden fotoğraf çekmek karar verdi.
Kar dışarı çıktım ve nerede genellikle bir yürüyüş için gibi ormana doğru yola koyuldum. Uzak cebinde sıkışmış küçük dijital fotoğraf makinesi vardı. Ben girdiğinde, orman güzelliği beni hayrete ve fotoğraf çekmeye başladı. Ancak, yaklaşık bir sonraki fotoğrafı çekmek için olduğu gibi kamera çalışmayı durdurdu.
Bu konuda pek düşünmedim ve sadece zaten yürümeye devam etmeye karar verdik. İşte o zaman içimde garip bir his başladı. Kuş sesleri kar düşen durdu, durdu ve kavurucu soğuk Rüzgar durma noktasına geldi. Korkunç bir his beni daha önce hiç hissetmediğim başgösteren yalnızlık oldu.
Ben yürürken, bir şey beni bu duygu kurtulmak umuduyla devam etti. Hoş bir ses olmadığı halde karga, bir ok gibi bile bir şey en azından yalnız değildim haberim olsun.
Bu yürüyüş devam etti, orada oldu aniden yüksek sesle çatlamak, o zaman bir şey çıplak ormanda yere çökmesini ses. Ben atladı ve arkama baktım, çok genç ağaçlardan birinin fark yan tarafında yalan söylüyordu. Gözlerimi düşünme orman, taranan biri — falan — korurdum. Hiçbir şey görmedin. Düşmesini mucip ağaç kederlendiren muhtemelen sadece biraz kar olduğunu ya da belki de toprak veya kökleri gevşek, sonuca gelmişti.
Yalnızlık duygusu tamamen beni terk etmişti. Yeni bir duygu olacağını kimse başka ormanda pek mümkün olsa bile bana, ben bunu takip edildiğini, bir duygu gelmişti. Ben, bu sefer çok daha hızlı yürümeye devam etti. Geri dönmek veya yürümeye devam bilmiyordum. Her şeyi arkamda olduğunu pek mümkün olurdu düşünce olarak devam edeceğini karar verdi.
Yürüdü vardı başka bir yüksek sesle. Çubuğa atmıştı ama çevremdeki sopa olduğunu düşünme, baktım. Sonra arkama baktım. Belki de bir kuştu, kendi kendime düşündüm. Tekrar ormana taranmış, bu zaman için uzun yaşam, umutsuzca gürültü kaynağı için arıyorum.
Sonra onu gördüm. Önümde çok uzun bu rakam sabit gözlerimi. Uzun bir "adam" yapıldı. Bir ağaç tarafından durdu ve bir ağacın gövdesine uzun, ince gövdesi yarısı kaplı. Gördüğüm kadarıyla her santimini kapsayan uzun, kalın, siyah bir pelerin vardı; deri veya diğer vücut özellikleri görünür. Bu tamamen hareketsiz, en ufak bir hareket etmiyor? Gözlerimi almayan, yavaş yavaş dışarı çıktı. Ama benim ayak aşağı kalın kar, o dönük darlığı. Görünmezlik kumaşın içine kesilmiş iki delik vardı. Gözleri görünür değildi. Biz birbirimiz için hakkında a dakika ve çekip gitmek karar vermeden önce baktı.
Ondan açmak istemedim, ne bakmak istemiyordu. Yürümeye devam etti. Fikrimi tam bir karmaşa vardı. Çünkü korkmuştum aptalca davranıyordum, bilmiyorum. Belki de garip bir şaka olarak beni korkutmaya çalışıyorum etrafında uzun bir adam bir pelerin içinde olduğunu düşündüm. Omzumun üzerinden değil taşındığını umuduyla baktı. Hala orada, hareketli değil, uzak yürürken bana bakan gözleri vardı.
Daha da var ve daha da uzağa, arkama baktım ve fark daha yakın. Daha hızlı ve daha hızlı yürümeye başladı, ama ben çalışmadı. Arkamda oradaydı, ama değildi görmek için baktı. Bir ağacın arkasına saklandığını, ama görünürde değildi. Geri açık bıraktığı için gitmeye karar verdi.
İlk kez ne uzun bir süre gibi görünüyordu, biraz sakin hissettim. Yalnız değildim, ama en azından takip değildi biliyordum biliyordum.
Düz-se bile mümkün olduğunca hızlı bir şekilde evime dönmek istedim çok sabit bir hızda geri yürüdü. Bu ormanın kenarına doğru yapılmış ve arkamda bir final göz attım. Umarım hiçbir şey görmek, ama yanılmışım. İşte yine oradaydı ve geri acele tüm korkularımı geldi. Birkaç yüz yarda uzaklıkta ve yaklaşıyor oldu. Görkemli kar ve ağaçlar geçmişte taşındı.
Çok korkmuş halde görmezden gelmeye çalıştım. Ben hızlı adımlarla ayrıldı. Kalbim deli gibi çarpıyordu, ve hızlı bir şekilde geri evime doğru koştu. Tekrar göz attım, sadece tekrar ormana, bana sürekli, onun kalın bakan gözleri onun yolunda yapmak görmek için siyah gözleri ont kilitli.