ÇEVİRİ BENİM
Yağmur karşı şimdi çamur, çamur kaplı zemin dövülerek. Onlardan bir daha polis kaçıyordu. Onlar onun izi sıcak ve Seth el fenerleri ile tres gülen görebiliyordu. Kalbindeki yumruk adrenalin duyabiliyordu çok yakındılar.
Eski bir fabrika katında, o belki orada onları kaybedebilirim. Seth, bir katil vardı. O zaman o küçük küçük hayvanlara işkence, ama insanlar taşındı on altı yaşına ulaştığında kullanın. Onlar daha hoş olduğunu söyledi. Bu şimdiye kadar bir yıl boyunca devam etti.
Seth neden öldürdün? Limbo, depresyon gibi duygusu onları dışarı ateş gibi smothered gibi mücadele vardı onun duygular hissettim.
Seth'in yeşil ve mor kulaklık geri aşağı yukarı çenesine isabet, boynunda, sırada o koştu. Her şeyden uzaklaşmak ve öldürme daha eğlenceli olmasına rağmen sadece... düşünmek için tek yol onun müzik severdi. Dubstep onun favorisiydi. Sevdiği Deadmau5 ve Skrillex, her ne kadar diğer yapılan özel karışımları dinlerdi.Fabrika kapısı Zincirli kapa, böylece birkaç kez vurdu, hangi işe yaramadı. "D-lanet olsun!" Onlar gitti ve o Aralık ile zincir altında iki büyük kapı arasında kaydırdı olarak o kapıları açık çekti o mırıldandı. Onun kazak, her zaman giydiği turuncu onun hoodie ilk tabaka-in dokuma sökük.
Seth bir süre önce ayakkabılarını kaybetmişti, ayakları çıplaktı. Onu yakaladı önce en az bir küçük yeşil duman çalışırken bir ağaçta bir yere sıkışıp kalmış olsaydın. Neredeyse hemen hemen tüm çalışmasını parçalanmış de siyah şort giyiyordu geçmiş ağaçlar ve saklamaya çalışıyor.
Nefesini bu fabrikada görebiliyordu, çok soğuk... ve tozlu. "Hn Nereye ı gitmek nereye gidebilirim? " Saçlarını yakaladı ve her türlü çalıştırmak için bir yer bulmak için dönüm panik yapmaya başladı. Her fabrikada çalışan büyük bir jeneratör, bunun, bu ve duvar arasında küçük bir boşluk o gizlemek olabilir.
Kapıyı tutan zincirler yüksek sesle Clank yapılmadı! olarak onlar özel cıvata keskisi ile parçalara kesilmiş. Seth zaten saklamış, sıkı bir uyum oldu ama hala saklayabilirsin. Er ya da geç o polislerden birini iz soğuk bittiğini söylediler duydum.
Onlar gittikten sonra bir saat, işte o zaman Seth sonunda dar alanı, iki tarafın üzerinde duvar ve jeneratör tarafından aşağı sabitlenmiş yalpalamaya başladı. Dışarıda gürleyen ve gökyüzünde yıldırım kesik. Ona güzel ama bir ses duydu * ZAP!!!* ve vücudu, her şeyi tamamen beyaz keskin bir acı dolu.
Ona ne oldu? Bina yıldırım çarptı gitti milyonlar volt Seth'in vücuda gönderme jeneratör, derisinde yanma ve beyni kızartma. Bazı o hak, aldı söyleyebilirim ama hala öldürmek istedim, o dünyaya tutundu ve gitmesine izin vermedi. Asla hayalet bir zinciri tarafından gerçekleştirildi.
Seth bir ruh olarak dünyayı gezerim lanetli, ama hala bir muayene oldum... ölene kadar şok olduğu üzerinden bir oluşturur. Hala fabrikada korkusu terk ediyor. Neden o kadar korkutan fabrika dışında adım ayak? O artık yok korku içinde olduğu için. Korkmuş o-cekti var olmak sürekli bir belirsizlik varsa ona, ne oldu ya da daha kötüsü... sadece hiçbir şey.