ÇEVİRİ BENİM
Sayın ilgili,
Gazete başlığı görünce güldüm.
Üç gençler başka bir cinayet masasında öldürdü.
Çocuklar bu gün salak ile avanak ne gidiş üstünde ve bu tür tüm seri cinayetleri ile elde edildi gibi görünüyordu. Onlar futbol sahası üzerinde gece yarısı başta gitmemeliydin. Makale altında baktı ve soluk alamadılar. Doğrusunu söylemek gerekirse doğru Ciğerlerim dışarı knocked nefes olduğunu hissettim. Bu makalede listelenen ad Davis Chancey yapıldı. Benim küçük kardeşim.
Cinayetler, bir kaç ay önce Temmuz ayında başladı. Canlı bir şekilde, haber hatırlıyorum gibi ışıl ışıl oldu. Sadece olaysız küçük kasabamız, ama bizim bütün devlet ve belki bazı diğer devletler. Bir genç kızın futbol maçı vardı ve sadece on üç, belki de on dört yaşında kızlar. Bir kız, biraz kısa boyluyum diye ve kesinlikle grup, en güzel top bir mücadele içine aldım. Ne zaman son derece normal ve yaygın, spor, ama bu işlerin cehennemi vardır.
Bir güzel ve güzel kız tombul kız onu üzerinde ayak varken topu çaldı yani. Bu tipler, meselesi olabilir veya spor veya (büyük olasılıkla) bodur ama ikisi kız öfkeli var. Pençe keskin tırnakları vardı ve onlar tereyağı ile güzel kız deri sıcak bıçak gibi rended. Bir yüz, kulak ağız her tarafında kesti. Orijinal hareket görmedim, ama ileri, sessizlik, sonra kalabalığın feryatlar spurting kan gouts düşünebiliriz.
Sonra daha da kötüsü için tombul kız, hangi, sırayla, kas ve sinir kanlı bir yüz buruşturma bölmek için onun yüzüne neden çığlık, yapım onu tekmeledi. O hiç şansı yoktu. Tüm fotoğraf ve adları haberlerde tevkif ama bazı fotoğraflar var ve oğlum da yüksek kaliteli olduğunu, bu yüzden maçta, arkadaşım Will, oldu. Seni görmek her damla kan, kılçıklı her tendon ve hepsinden kötüsü, gözleri üzerinde sanki hala hayattaydı ve şekerleme ile gözleri açık mı, görebiliyordu.