ÇEVİRİ BENİM
"Tabii ki, anne. Ben yatağa erken gidersiniz,"telefonu annene söyle ve sonra söylemek bye ve asmak yukarıya. Senin
İzle
Ailem uzakta, kendiniz için bütün gece yoktur. Senin boredness üstesinden gelmek için bilgisayara almak karar verin. Dizüstü bilgisayar ve Internet oturum açtıktan sonra burada ifade etmek ve onu evde beslenen hayvan için mews uzak birkaç metre halı senin kedi bırakır. Yakında YouTube izledikten sonra birkaç dakika için orada bir şey hissetmeye başlar. O silkmek ve geri your video bakmak. Saate bak, onun monoton "tik tak tik tak" sesi ile 9:45 diyor.
10 PM
Bir şey dışarı atlama ve kapmak sevmeme görünmek olamaz. "Bu saçmalık," Sen gerçek umut mırıldanıyorum. Oh, ne kadar yanlış olduğunu. Çok yanlış. TV'yi açın ve kanallardan flip iç geçiriyorum. Bilim kanalı izlemek karar, iyi bir şey oldu. Neredeyse hiç dikkat et, ama YouTube üzerinde gezip tozmak, cidden sıkıldım. Göz ucuyla, sen beyaz elbise ayakta gölgeler içinde küçük bir kızla kaçarkenbir. "Ne bok...?" Siz isteyin, aniden oldukça korkuttu. Kız bir anda yok yok gibi görünüyor. Yine, saat 10:38 bakın. "Tick tock..."
11 DE
Biraz aç ve yorgun hissediyorum, sen mutfağa git ve buzdolabı dışında bir dilim pizza almak ve mikrodalga koymak. Seni beklerken, sen kızı görmek daha, biraz daha yakın. O cansız, Beyaz gözlü ve simsiyah saçları vardı. O birkaç saniye sonra onu gördüğünü soluk. Mikrodalgada pizza kapma, sen odana koştu ve kapı kilitli. Korku sana omurga aşağı titreme gönderme aniden su bastı.
12 AM
Sakin ol yiyerek, ama boşuna çalıştı. Odasında TV açmak, yavaş yavaş sakin başlar. Sağlam bir oldu oda dışında..... .birden statik bump Televizyonunuzda ortaya çıktı. Beyaz gürültü arasında hafif "Kaçış yok..." duyabiliyorum tısladı. Birisi buraya gelir ve seni kurtarmak istiyorum...Ama kimse gelmiyor.Diğer kız daha. O kapıdan içeri patlamaları. , Ama şiddetle dehşet içinde çığlık, öldüresiye bıçakladı. Ölmeden önce dinlemeniz en son şey bu "Tick tock..."