Bu benim pastamdır
Aaron her zamanki gibi hayatta en nefret ettiği yere gidiyordu.!!OKULA!!
Sınıfına girdi tam o sırada sınıf arkadaşı Joyden onu itti.
Aaron-Dikkat etsene!
Joyden-N'aparsın?
Aaron ayağa kalktı tam Joyden'a yumruk atacakken Joyden onun bileğini tutup çevirdi ve ardından onu yere çarptı.O sırada içeriye öğretmen girdi.
Öğretmen-Neler oluyor burda?!?!
Jessica-Hocam Aaron Joyden'a saldırdı Joyden'da onu dövdü.
Ö.men-İkiniz benimle geliyorsunuz.
Müdür-Eeee Aaron Joyden'a neden saldırdın?
Aaron-Bana çelme taktı.
Joyden-Külliyen yalan.
Ö.men-Yalan söyleme Aaron arkadaşların hiç bir sebep olmadan yaptığını söylüyor.
Müdür-Aaron,kitabın bana verdiği yetkiyle seni okuldan uzaklaştırıyorum.
Aaron-Hangi kitap?
Müdür-ANANIN yazdığı kitap!
Aaron sınıfa girer kitaplarını toplar ve evinin yolunu tutar.Birden bire içine bir his girer. Öldürme hissi.Aaron koşmaya başlar.Evine girer ve odasına çıkar. Sarı t-shirt ünün üstüne siyah ceket ve altınada kırmızı bir pantolon giyer.Mutfağa iner kalın bir et bıçağı alır ve geceyi beklemeye başlar. Saat 23.59 olur ve Aaron yola koyulur. İlk önce Jessica 'nın evine gider ve kapıyı çalıp yere bir not koyar ve kaçar.Jessica kapıyı açıp notu eline alır notta " koşmaya başlasan iyi olur " yazıyordu.Jess notun bir eşek şakası olduğunu düşünür ve kapıyı kapatır.Birden odasından gelen ses ile ilkilir ve elektirikler kesilir. Jess ağlamaya başlar. Birden kalbinde bir ağrı hisseder göğsüne baktığında kalın bir et bıçağı görür.
Aaron-Notu dikkate almalıydın.
Ardından Joyden'ın evine gider. Joyden bilgisayarga grand theft auto (gta(yanlışmı yazdım acaba)) oynamaktadır birden oyun kapanır ve ekranda bir msj vardır "koşmaya başlasan iyi olur".Joyden korkmaya başlar ve başına bir bıçak saplanır.
Aaron:Ben Aaron the chaser!