ÇEVİRİ BENİM
Angelica. Angel. İnsanlar onu düşündüğüm de buydu.
Angelica, çok tatlı bir kızdı. O her zaman samimi ve güzel yüzünde bir gülümseme vardı. Hayatı sevdi, o popüler ve çok iyi arkadaş vardı bir okula gitti.
Bir gün annesi onun sahip olduğu iş için borç altına girdi. Onun sahip olduğu her şeyi repossessed sonra yeni bir iş buldum ve aile nerede o işe yarayabilir başka bir şehre taşındı.
Angelica onu yeni okul sığacak şekilde vardı, ama bu onun eskisi gibi değildi. Çocuklar onu sevmedin, onlar ona zorbalık, onlar onu çamurun içine itti ve onun kasvetli hıçkırıklar güldü.
Zaman geçtikçe, Angelica hissettiğini asla önce - öfke ve nefret duygularını geliştirdi. Onu her gün gezi ve gülmek çocuklar öfkeli büyüdü. Futbol topları ve taş ona atmak kızlar nefret ediyordu.
Angelica ile somurtkan bir eve dönüyor sürekli baktığımda yüzünü, saçlarını bir karmaşa ve kirli kıyafetlerini annesi şüphe büyüdü. Angelica oturarak ve onunla konuşmaya, Angelica bozuldu ve gözyaşları sel önünde ona her şeyi anlattım. Annesi gerçekleştirilecek eylem gerekli karar ve Angelica seçen insanlar bir ay boyunca askıya alındı.
Ne zaman çocuklar iade onlar Angelica adlı kızgın olduğunu söylediğim için. Ağır bir kitap almak ve ağzına fırlat hardiest, çocuk en zor karar. Diğer çocuk katıldı, bir şey atma onlar için her zaman gülüyor. O zor kitap ve çocuklar kapmak, bir şey tarafından vuruldu gibi öğretmen sınıfa Angelica kanama keşfetmek için dışarı diğer çocuklara yardım sonra ve beyin sarsıntısı ile geri döndü. Angelica için 3 ay hastanede olduğunu ve tüm sınıf onlar için askıya alınmıştı.
Sınıf okula geri dönmedi.
Angelica fark zorbalık durdurmak asla. O kin ve öfke bitirmeye karar verdi. O gerçekten hastanede terk izin verildi önce her bir çocuk evleri ziyaret ettiği. Gece geç saatlerde kapılarını açık zorunlu.
Angelica ele alacağını yüzünde ifadesiz bir bakışla uyku çocuğun boynu koyun. Gerginlik ona ellerine büyüdükçe, zayıf gülüşü duymuş olabilir. Angelica onları kısık gibi çocuk ölmüştü.
Angelica Bugün Aslında hala yaşıyor. Hayır, o asla yaptığı yakalandı. Polis onu bir şüpheli olarak yönetti.
Birisi onların zaman acı güldü veya sağ gerekir?
Angelica bundan nefret eder. Bu onu kızdırıyor. Çok kızgın.