ÇEVİRİ BENİM
Yüzü korkunç Tanrıdır.
Yapabileceğim hiçbir şey bunu değiştiremez. Ben sadece denemek her şey başarısız olur.O çarpılmış, çarpık bir yüz, burun doğrudan tongueless ağzını ve bir çift boş, uğursuz bir göz vardır.
Derisi soluk, saçı siyah ve dizlerinin üstüne.
Kollarını ve bacaklarını limply vücudundan asılı olan.
Küçük, çaresiz olmak konusunda bir şey yapamam midemi bulandırıyor.
İğrenç bir şey, ve artık ona bakmaya dayanamıyorum.
Pişmanlık hissi ile ben ayna ve baş uzakta benim çalışma odasına dön. Pala üzerine duvardaki çiviye astı. Elimi uzun bıçak ve banyoya geri dönelim.
Uzun zamandır bu yüzüne baktı. Hiçbir şey yapmadı bu acımasız, ruhsuz beden ama başkalarına zarar. Bu vücut daha fazla duramam. Artık bir süre önce onun kalbinden yandı hayat dayanmak deneyebilirsiniz.
Aynada bıçak sokmak gibi bir kez daha o sapığı cesedi ortaya çıkarmak için aynaya bakıp, bir kan karıncalanma çığlık dışarı çıkar.
Ayna bu şekilde kanar ve kaçmaya çalışırken yansıtmayı, kendi vücudu pijamasından. Ama bunu yapacağımı değil.
Şekil ayna görünümü dışında şimdi aynanın içine kapsayan kan düşer.
Bunu hak ediyor.
Onun dünya üzerinden bu Canımı yakamaz.
Onu göremiyorum aynadan zarar veremez; Sadece benim eylemleri yansıtabilir.
Benim hareketleri reddetti ve bana dikkatle bakarak lavaboda su yemekleri yapıyordu iken elini bıçakla kesilmiş.
Polis için kendi elimi keserek depresif ya da deli inanmışlardı. Ama o sapığı yansıması oldu.
O beni her gece benim televizyondan şimdi bir bezle kaplı odanın diğer tarafında takip için bir hak ediyor.
O lanet olası hak ediyor.
Ve o şimdi özgürüm.
Kim ücretsiz değil biliyorum.
Sen.