19. Bölüm | Final

861 58 58
                                    

"Evet anne, sizi sürekli arayacağıma ve kendime dikkat edeceğime yemin ederim," diye söylendim. Bu cümleyi muhtemelen yüz yirmi ikinci kez tekrarlıyordum. Yarım saat içinde tatil için yola çıkmamız gerekiyordu ve Theo kapının önünde, arabasında beni bekliyordu. Ama annem bir türlü bırakmıyordu. O bana yüz yirmi ikinci kez sarılırken yardım için bağıran gözlerle babama baktım.

Güldü ve annemi üzerimden çekti. "Hayatım, o artık bir yetişkin. Üstelik yanında neredeyse on tane arkadaşı olacak. Biraz rahatla."

"Tanrıya şükür!" Babama da sarılarak veda ettim ve evden çıktım, ama benimle beraber onlar da çıkmıştı. Yürümeyi bırakıp arkama döndüm, onlar da durdu. Tekrar yürüdüm, tekrar peşime takıldılar. Dudaklarımı öfkeyle bastırarak arabanın kapısını açtım ve içeri geçtim, ama kapatamadan annem kapıyı yakalayıp içeri eğildi.

"Merhaba Theo."

Theo gergince gülümsedi. "Merhaba Bayan Geyer."

"Birbirinize dikkat edin, tamam mı?"

Usulca başını salladı. "Merak etmeyin. Ona gözüm gibi bakarım."

Ona bakarak gülümsediğimde annem aniden ciddileşti ve gözlerini devirerek geri çekildi. "Gittiğinizde beni arayın. İyi eğlenceler."

Arabayı çalıştırdığında derin bir nefes aldım. "Tanrım. Bir an için evden hiç çıkamayacağımı düşündüm."

"Senin için endişeleniyorlar sadece," dedi. "Bu güzel bir şey."

"Haklısın," diyebildim sadece, bu konunun üzerinde durmak istememiştim. Theo'nun ailesine ne olduğunu bilmiyorduk ve o da bahsetmiyordu. Kısa bir süre içinde Scott'ın evinin önünde durduğumuzda arabayı çekip aşağı indik. Scott ve Malia tartışıyor gibi görünüyorlardı, yanlarına yaklaştığımızda bunun sebebinin Malia'nın yanına gereksiz bir battaniye almak istemesi olduğunu öğrendik. Malia bir yere alışamadığında çakal olarak yaşadığı zamanlardan kalma bir alışkanlıkla o battaniyesinin üzerinde bir köşeye kıvrılıyordu ve anlaşılan Scott bunu orada yapmasını istemiyordu.

Malia'ya sakin olmasını söyleyeceğim sırada Scott "Tanrım, artık çakal değilsin, kendine gel!" diye çıkıştı ve Malia hırlayarak onun üzerine yürüdü. Bu ikisinin ilişkisi dünyanın en garip ilişkisiydi, ki ben Theo'yla birlikteydim. Bunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirdim. Scott, Malia'nın elindeki battaniyeyi kaptı ve bagaja atıp kapağı gürültüyle kapattı. "Mutlu musun şimdi?"

"Evet." Malia onu hızlıca öpüp arabaya bindi. Birkaç dakika içinde evin önünde iki araba daha durdu, biri Lydia'nın, diğeri Mason'ındı. Eşyalarımızla birlikte sıkışmamak için herkesin kendi arabasıyla gitmesi gerektiğine karar vermiştik. "Derek de gelecek sanıyordum?" diye sordum diğerleri de arabalarından inip yanımıza geldiğinde.

"Breaden'in bir işi çıkmış. Bize iki gün sonra katılacaklar," dedi Stiles. "Çıkıyor muyuz artık?"

"Isaac?" diye ekledim aceleyle.

Stiles abartılı bir tavırla gözlerini kocaman açtı. "O da Derek'le birlikte!" Scott'a döndü. "Betanın merak duygusu tatmin olduğuna göre, artık gidebilir miyiz Alfa kurt?"

Ben sessizce gülerken "Herkes tamam mı?" diye sordu Scott. "Unuttuğunuz bir şey falan yok, değil mi? Kimse geri dönmek zorunda kalmasın." Kısa bir sessizlik oldu, herkes muhtemelen sorduğu soruyu düşünüyordu. Kimseden cevap gelmeyince "Tamam o zaman," dedi. "Lydia ve Stiles önden gidecek, biz de onları takip edeceğiz."

Hevesle arabalarımıza dönerken yanımdan geçen Mason'ın kaldırdığı eline bir beşlik çaktım ve Theo'yla birlikte arabaya döndüm. Konuştuğumuz gibi Lydia'nın arabası en öndeydi, Scott onların arkasındaydı, biz üçüncü sıradaydık ve en arkadan Mason ve Corey geliyordu. Birkaç dakika geçtikten sonra gözlerimi kocaman açarak Theo'ya döndüm. "Benim çantamı aldık, değil mi?"

Sen Gittiğinde | ThiamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin