...İKİ...

408 49 130
                                    

Eveeeeeeeet yine saçma bir bölüme hoşgelmişsiniz
💙

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Jungkook'dan

Konserden sonra çok denedim ama sonuç aynı çıldırıcam artık. Hyunglar dokunmadan yapmıştır sünger koymuştur desede ben pes etmicem.

Yarın akşam biricik noonamın(korede erkeklerin ablalarına seslendiği şekil) doğum günüydü. Hediye almaya çıkacaktık hem bizede hava olurdu. Hepimiz cenazeye gidicez biçimde siyah giyinmiştik.

 Hepimiz cenazeye gidicez biçimde siyah giyinmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hepsini bunlara benzer düşünelim)

Hoseok hyung"dağılalım ben namjoonla jin tae ile geri kalan üçlüde birlikte 7li dolaşsak şüphe çekeriz." dedi ve haklıydıda.
Eldivenlerimi taktım tam o sırada yoongi hyungun telefonu çaldı arayan jennieydi ben çok yakıştırıyorum.

........
-Bende iyiyim sen nasılsın aşkım.
........
-Hani jisoonun doğum günü var o yüzden çıkıp birşeyler alıcaz.
.......
-Tmm bende seni çok seviyorum mağazanın ismini söylerim görüşürüz.

Jin"şükür, yarını bekleyebilirdiniz bu ne sevda" yoongi hyungun offlamasını üfflemesini es geçerek çıktık umarım güzel bir ley bulabilirim.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Lisa'dan

Jisoo unnie bugün boş olduğunu söylediği için eve davet etti biraz oturacaktık. Jisoo unnie benim annem gibi onu kıramam. Ama hep işte görüşüyoruz kendisi çok yoğun.

Çae sowon ve ben yürümeye başladık. Jisoo unnienin evine elmiştik içeri girdik. İçeride kızlar oturuyordu hepsine selam verip bizde oturduk. Hepsiyle tanışmıştım ama hatırlamıyorum pek jisoo unnie hepsini tanıttı sinb irene jennie.

Sinbin dans kursu varmış arada bir gelirsin dedi ama benim en çok dikkatimi çeken jennienin fazla stresli olması bunu sowonda farketmiş olacakki benden önce davrandı "jennie sen iyimisin sabahtan beridir pek bir streslisin." jisoo tip tip jennieye bakıp konuştu "ne olcak salak işte" sinb ve sowon kıkırdadı ama ben merak etmiştim tam yine konuşacakken Çae bu sefer sordu "ben merak ettim şimdi noldu anlatsana tabi fazla özel değilse" bugünde yemin etmişler lisa konuşmasın diye. Jennie direk anlatmaya başladı.

"Bakın ben yoongi ile sevgiliyim ama bu son aralar bir tuhaf ve yoonginin sevgilisi sarışın diye bir sürü söylenti çıktı ve biliyorsunuz ben esmerim veeee yoongi sarışınla görmüşler diyorlar ben bugün konuştum dışarı çıkacaklarmış ve bende dahi aklımla plan kurdum" biraz nefes aldı. Bizde pürdikkat dinliyoruz merak etmiştim.

MakyözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin