...ON...

191 29 36
                                    

Hu hu nabersiniz neyse
Bölüme sevgi göseterirseniz. Çok sevinirim.

Bu arada yeni deneneden çıktım din ağzıma etti. Kafir gibi hissediyom kendimi aga.

Mat edeb fizik kimya full
Ablanıza alkış👏

Neyse bölüme geçek iyi okumalar
💜💙

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Lisa'dan

1 hafta geçti bugün jisoo unnieyi taburcu edeceklerdi. Bizde hazırlık yapıyorduk. Tae o kadar mutluyduki anlatamam.

Herkes buradaydı. Sowonu bekliyorduk serumu çıkarması için. Ben daha fazla beklememek adına sowonu çağırmaya gideceğimi söyleyip çıktım.

Hastane koridorlarında sowonu bulup odaya gitmesini söyledim. Tamam dedi.

Birlikte ilerlerken önümüze sehun çıktı. Burada bulunduğum 1 haftada her fırsatta karşılaşıyorduk.

Selam verdi. Bizde selam verdik. Ardından sowon konuştu.

"Ben gidip serumu çıkartim gelirsen sen."

Kafamı olmulu anlamda salladım. Ardından sehunla havadan sudan konuştuk.

Koridordaki sandalyelerin birine oturduk.

Bana sanki biraz fazla yakındı. Ama sorun etmedim çünkü o anlamda bakmayacak biri gibi. Tanudığım bir haftada ben öyle düşünüyorum yani.

Uzunca bir süre susmuştuk ama bu sessizliği bozan oydu.

"Lisa biliyormusun gözlerin küçükken çok dalga geçtiğim bir kızın gözlerine çok benziyor."

Ona baktım ama baktığımda zaten bana bakıyordu. Uzunca birbirimize baktık. Neden kendimi kötü hissediyorum anlam veremedim.

Sinbin sesiyle ikimizde o yöne baktık.

"Lisa biz çıkıyıruz. Bizimle geliceksin değilmi?" diye sordu.

Başımı olumlu anlamda salladım. Ve sandalyeden kaltım. Tan sehunun önünden geçicekken elimi tuttu ve ardından konuştu.

"Numaranı albilirmiyim lisa?"

Numaramı bir arkadaş olarak verdim ardından çaldırdım. Sonra veda ettim. Sinbke birlikte yürürken sinb bir anda durdu.

Ona baktığımda birşey söylemek istiyırda söyleyemiyor gibiydi. Elimi omzuna attım ve kpnuştum."sinb iyimisin birşeymi oldu?"

Gözlerini bana çevirdi ve konuştu."lisa sen olsan sevdiğin insana sevdiğini söylermisin? Ama önceden çok kavga etmişsin bunuda düşün."

Büyük ihtimalle kendisi yaşıyor. "Sinb ben olsam derdim. Çünkü sen o kadar kavgaya rağman onu sevmişsin bilmesi gerekir." dedim ve gülümseyip hastaneden çıktım.

Arkamdan ayak sesi geldi. Ve bir süre sonrada sinbin bedeni yanımda belirdi. Kolunu omzuma attı ve hastaneden çıkıp arabaya doğru ilerledik.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Jungkook'dan

Eve gelmiştik. Ve ben ablamla kalıcağım için odamı toparlıyordum.

Odayı topladıktan sonra ablamın birleye ihtiyacı varmı diye odasına gittim.

Üzeri yarı açık bir şekilde uyuyordu. Ona yaklaşıp masanın önündeki sandalyeyi yatağın yanına verdim.

Oturmadan önce üzerini tam örttüm. Ve sandalyeye oturup derin bir iç çektim.

Çok şükür ona bir şey olmadı. Ya olsaydı hayattaki tek varlığımıda kaybederdim.

Neredeyse yarım saat boyunca öylece oturdum. Tam kalkacekken sesini duydum.

"Jungkook sana çok önemli birşey demem lazım."

Ablama baktım ve tekrar oturdum. Meraklı yüz ifademle ona baktım. Sanırım benden onay bekliyordu kafamı olumlu anlamda aşğı yukarj salladım.

"Jungkook ben bunu daha uygun bir zamanda demeliydim ama bak dünyanın bin bir türlü hali var. O gün ölebil-"

"HAYIR! deme böyle şeyler."

"Peki ablacım. Sen hatırlarmısın bilmem ama küçükken hep yanında gezdiğin bir kız vardı. Hatta akşamları eve geldiğinde onu anlatırdın bana. Babam be annemin işleri yüzünden taylandda olduğumuz zamandan bahsediyorum. Hatırladın mı?"

PRANPRİYA

Kafamı evet anlamında salladım. Bunun üzerine devam etti.

"O kız şimdi ikimizinde tanıdığı lisa jungkook."

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Çok özür dilerim.
Bölüm çok geç ve kısa geldi.

Sebebi ise bir dizi izliyorum. 👌👌👌
Dizi perfecto

Dizinin adı "VİNCENZO" dizinin karakterlerini bir kurguma almayı planlıyorum.

Şiddetle tavdiye ederim.
Bu seferdeee çok sevdiğim bir kurgunun yasarını etiketliyorum.
JJUNGKOOK-_-

Sizleri seviyorum.💙💜

MakyözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin