...DOKUZ...

220 30 23
                                    

Selamınhellü nasıl mal mal yazdım bugün dershanede...

Evet ne yazıkki sinirlerim bozuldu

Evet ne yazıkki sinirlerim bozuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kendi telefonumda dahil)

O kadar izledim
ama her seferinde sildiler.
😡
Neyse iyi okumalar.
💙💜


『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Lisa'dan

1 hafta geçmişti. Yarımız hastanedeydik. Jungkook jisoonun yanından hiç ayrılmıyordu. Yemek dahi yemiyordu. Bu bir haftada neredeyse 2 kilo verdi bence.

Elimde kahvelerle hastaneye ilerliyordum. Hastanenin kafeteryası dışarıda olduğundan birazda hava almış oldum.

Yürürken gözüme iki çocuk çarptı. 4 yaşındalar herhalde.

Aşırı dikkatimi çekmişti. Onlara bakmak istedim.

Biri kız biri erkek, kızın elimde pamuk şeker vardı. Çok tatlıydılar...

Kız tam düşeceği sırada arkadaşı elinden tuttu. Ve başka yöne doğru gittiler. Sonra kız konuştu" oradan gitmeyelim ben korkuyorum."

Erkek kızın elini daha sıkı tutarak "merak etme ben yanındayım."

Bi dakika bu sözcükler...

Hemen yaslandığım yerden kalktım. Yine oluyordu sanki beynime buçak saplıyorlardı. Anlamıyorum niye dejavu yaşadım. Ama hiç dejavu gibi hissetmiyordu.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Jisoo unnienin odasının önündeydim kahveleri bırakıp bir lavaboya gitmeliydim.

İçeri girdiğimde yine üçlü ekip tek vardı. İrene, tae ve jungkook.

Hiç bir şey demeden kahveleri bıraktım ve çıktım.

Lavaboya gitrim ve fazla oyalanmadan yüzüme su vurup çıktım. Ben oldum olası hastane tuvaletlerini sevmem.

Jisoo unnienin odasına ilerlerken o kadar dalgındımki anlatamam. Niye içimde garip bir his var? neden bu kadar etkilendim? Bu dejavu muydu?...

Daha binlerce soru aklımı kurcalarken önüme bakmamın hatasıyla birisine çarptım. Tökezleyip yere düşmüştüm. Kafamı kaldıracağım sırada çarptığım kişi çömeldi ve bana elini uzattı.

Elini tutup ayağı kalktım ve ardından o konuştu." kusura bakmayın telefonda hastane bilgilerine bakmaktan önüme bakmıyordum. Çok canınız yandımı?"

O konuşurken onu inceledim. Doktora benziyordu. Benim bu kadar incelememi fark etmiş olacakki tekrar konuştu.

"Aa kendimi tanıtmadım. Ben doktor Oh Sehun bir psikoloğum."

Daha fazla kabalık olmasın diye bende kpnuştum." lisa lalisa manoban ama lisa deyin lütfen."

"Neden bu kadar dalgındınız kötü birşey değil umarım." dedi

Bana fazlamı yakın yoksa banamı öyle geliyor. Neyse mı uşmayı kısa kesmek adına konuştum. Ne kadar saçma ya...

"Hayır önemli birşey değil neyse ben gidim hoşçakalın."

Arkamı dönüp oradan uzaklaştım.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Odada oturmuştuk. Kimse konuşmuyordu arada bir tae ve jisoo el ele tutuşuyırlardı. Ama sonra geri çekiliyorlardı. Jungkookun üzüleceğini düşünüyorlar. Gerçekten duyarlılar.

Ben bunları düşünürken sowon geldi.

"Gençler serum değiştirilecek dışarıda beklerseniz çok iyi olur hem biraz havada alın."

Hepimiz kafamızı salladık ve çıktık. İrene tae ile kafede birşeyler yiyecekler. Bende jungkookla dışarı çıktım.

Yanyana yürüyorduk. O sıra pamukşeker arabası gördüm. Oldum olası severim pamukşekeri ama şu son zamanlarda bir türlü yiyemedim.

Yanıma baktım jungkook bana bakıyordu. Ay hayıııır ben pamukşekeeeeer diye seslimi dedim.

Neyse asıl işimi yapıp cepkerimi kurcaladım para olması için dua ederken. Çantam jisoo unnienin odasında kalmıştı.

Ama yok belliydi ama bir ümit ben hiç bir zaman parayı cebime koymam zaten.

Daha fazla durmayıp ilerlicektim jungkook konuştu.

"Sen bekle ben alıp gelirim." dedi.

Benim istemsizce hoşuma gitmişti. Ama bir sıkıntı vardı yine aynı his dejavu değil bu benziyo ama değil.

Başım acayip acıyordu nedwn bu kadar tanıdıktı. Ben bunu daha önce kimseyle yaşamadım. Hatırlamaya çalıştım ama yok hatta haturladıkça yine başım ağrıyo.

Jungkook yanıma gelip konuştu."lisa iyimisin ne oldu?"

O sorana kadar yanımda duran direğe tutunup zar zor ayakta durduğumu farketmemiştim. Doğruldum ve ona gülümsedim.

Bana hala korkuyla bakıyordu. Ama iyi olduğumu söyledim ve hastaneye doğru ilerledim. Oda arkamdan geldi ve yanımdaki yerini aldı.

Bu his herneyse artık ciddi anlamda rahatsız olmuştum, hemde çok...

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Kısa bir bölümdü.
Yanlışlarım fazla olabilir çünkü yazdığım gibi yayınlıyorum.

Bugün beynim beni terk etti.
Şimdi onu aramaya çıkıcam sjsksjs

Sizleri çok seviyorum.
💙💜

Bu bölüm seni etiketlemek istedim SudeBoz1907
Benim birtanecik Fbli arkadaşım...

MakyözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin