...YİRMİ İKİ...

66 14 4
                                    

Selamlar kankiler kitap güzel gitmiyorsa belirtinki erken final yapabileyim tabi int yok hala olursa ilk fırsatta atıcam.

İyi okumalar arkiler

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Lisa'dan

"Al iç biraz." diye bana su uzatan jungkooka kaydı gözüm. Hem çok tatlıydı hem sertti hem seksiydi. Herkesin ideal tipi olacak birisydi. Ama ben onun kalbini sevmiştim.

Onu o kadar çok incelemiştim ki sorduğu soruyla kendime geldim.

"Lisa birşeymi oldu?" kafamı hayır anlamında salladım ama hala aynı şekilde bakıyordum.

Ayağa kalktım ve bakışlarımı çekmeden ona bir adım atarak aramızdaki mesafeyi kapattım. Bana endişeli ve meraklı gözlerle bakan jungkooka " teşekkür ederim yakışıklı kalbi temiz prens, hayatıma girdiğin için herşey için teşekkür ederim." dedim.

Ve uzanıp yanağına bir buse kondurdum. Geri çekildiğimde bana şok olmuş bir şekilde bakan bir adet jungkook vardı.

Şuanki hali o kadar tatlıydıki yanaklarını tutup sıkasım vardı. Ama içimdeki bu hissi bırakıp hızlı adımlarla chaenin yanına girtim ve jiminle aralarına girdim.

İkisininde koluna yapışmış bir şekilde yürüyorduk. Jimin ikide bir arkasına bakmasa bir sıkıntı yoktu.

Tayland sokaklarında yürüyorduk. Jimin sanki benim duymadığımı sanıp chaenin kulağına eğilip "hayır utanacaksa neden bmyle şeylet yapıp aramıza giriyo."

Ona öyle bir bakmış olmalıyımki. Öksürdü bakışlarını kaçırdı ve sesi aşırı az çıkarken"jungkookdan bahsediyordum a a üstünemi alındın lisa?"

U dönüşü ancak bu olabilirdi. Bambamın sesiyle hemen ona döndüm. Ve koşarak sarıldım.

"Kuzen insan bir 1 2 gün önceden haber verir. Sabah aramak nedir." dedi ve bana sarıldı sonra öbürleriylede selamlaştı. Ve annemlerin yanına gittik.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

"Bak işte bu fotoğraf daha güzel olmuş." dedi irene.

Sinb hemen kendini övmeye başladı.

"Çünkü ben çektim. Ben çektim diye bu kadar iyi olmuş."

Herkes bir tarafa dağılmış bir şekilde oturuyorduk. Buraların hepsini önceden görmüşüm gibi dejavu yaşıyordum fakat anılarım tam olarak haturlamıyordum.

Başımın ağrıdığını hissediyordum. Çünkü bütün gün hatırlamak için uğraştım ama bir kaç anı.

Uykumda iyice bastırmıştı. Yanımda kimin olfuğunu bilmiyordum ama bakma gereği duymadan başımı sola yaturdım. Ve gözlerim kapandı.

Bu hayatta uyku kadar iyi bir şey yok bence.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

"Ya ben yine gelicem zaten." dedim kaçıbcı kere tekrarlafığımı haturlamıyordum.

"Bak ..." annem artık kaç bininci destanıbı yazıyorsa saymadım.

Birşekilde vedalaşıp uçağa bindik 1 haftadır burdayız. Ve ben artık zihnimin yavaş yavaş yerine oturduğunu hissediyodum.

Nedense yine uyku bastırdı. Aslında nırmal bütün gece kızlar ve kuzenlerimle oturup konuşmuştuk aralıksız.

Kafam yavaş yavaş sağa doğru düştü. Kim olfuğuna bakmadım çünkü kokusu zaten tanıdıktı.

Kafamı iyice omzuna yasladım. Ve gözlerimi kapadım.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Birşey demicem

İnşallah iki üç bölüme final olucak

💙💜❤

MakyözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin