Uzatmadan bölüme geçelim
İyi okumalar
💙💜『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Jungkook'dan
Nefes almaya çalışıyordum. İçimde anlamlandıramadığım bir mutluluk vardı. Aynı şekilde korku da.
Neden beni hatırlamamıştı. Aslında bunu bu kadar sorgulamamalıyım çünkü bende onu hatırlamamıştım.
Peki ya ablam neden pranpriyaya hiç söylemedi. A doğru lisa...
İyice sakinleştikten sonra balkondan odaya geri geldim. Kapıyı kapattığım an ablam bana döndü ve konuştu.
"İyi misin jungkook?"
Başımı evet anlamında aşağı yukarı salladım ve tekrar sandalyeye oturdum. Ablama döndüm meraklı yüz ifademle konuştum.
"Peki abla sen bunu neden pra- ... Lisaya neden söylemedin?"
Kafasını eğdi ve bir süre sonra kaldırdı. Bana baktı ve derin bir iç çekti.
"Bize annemiz gibi bakan lisanın annesiyle konuştum. Şimdi olaylar şöyle olmuş..."
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Lisa'dan
Alel acele birkaç kıyafet koydum çantama. Ve çantayı alıp hemen odadan çıktım.
Şuan o kadar hızlı hareket ediyordumki anlatamam.
Evin dış kapısını açtım ve çıktım. Kapıyı kilitledim ve arkama dönüp sowonun arabasına dopru ilerledim.
Arabaya bindiğim gibi son hız gaza bastı. Fazla hızlı sürüyordu. Ama sürmeliydi. Çok hızlı nefes alıyordum. Bir an önce taylanda gitmeliydim.
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Çok uzun süredir arabadaydık. Sowona dönmemke kpnuşması bir oldu.
"Az kaldı lisa mümkünse artık sorma telaş yapıyorum."
Başımı salladım görmiyeceğinden tamam dedim.
Hayır insan neslimiz her boku buldu, ama hiç biri lanet olası ışınlanmayı bulamadı.
Benim burada annem teyzem ve dayım söz konusu ne yapacam.
Ben bunları düşünürken merkeze girdik. Ve bir süre sonrada hastanenin önünde durduk. Araba daha tam durmadan atladım ve koştum.
Acilde isimleri söyledim katı öğrendiğim gibi çıktım. Odanın önüne geldiğimde kuzenlerim eniştem ve babam vardı. Handong hemen ablasına sarıldı.
Handong sowonun kız kardeşi. Bende en sevdiğim biricik kuzenim bambama...
Annem gilin binasında akşam tam uyuma saatlerinde gaz kaçağı olmuş yüksek miktarda allahtan yengemin uykusu hafif hemen annem gilin katına çıkmışlar.
Ama en çok etlenen yengem çünkü hamile.
Bambam çok korkuyo hem annesine hem babasına bir şey olacak diye.
Uzun ve stresli bekleyişten sonra doktor çıktı.
"Sakin olun hepsinin durumu iyi ama bağışıklıklarını geri kazanmaları için meyve sebze vitamin bol bol tüketsinler.
Biz kafamızı salladık. Ve doktorun gidişini izledik.
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Aradan 1 hafta geçmişti ve ben hala taylandaydım. Jisoo unnie çekimlere başlamış.
Annem gilin durumuda gayet iyi.
Sinb ve hıseok birbirleryle olabileceklerini düşünüyorlar. Bu yüzden şans verdiler. Sinb çok mutlu hıseokda aynen ama bundan en çok etkilenen jin. Eee adamın eline malzeme verdiler. Bir tae ile bir hoseok ile çok dalga geçiyo. Yoongi ile artık dalga geçme faslını atlatmış.
Yarın koreye dönüyoruz. Bu bir hafata baya eğlendim. Yani yanımda bambam var eğlenmemek ne mümkün.
Şimdide yatakta oturmuş, handongla konuluyoruz sevgilisini anlatıyo bana jaksondı sanırım.
"Aaa lisa unnie sana bunu vermem lazım."
Ben ona bakarken o odadan çıktı ve elinde bir hediye paketi ile geldi.
"Bu nedir?" diye sordum. Bana gülümsedi ve sarıldı. Ayrılınca yeniden konuştu.
"Doğum gününe daha 3 hafta var ama burda olamicaksın diye şimdiden heyemi verim dedim."
Ona gülümsedim ve bir daha sarıldım.
Ardından odaya bombalama şekilde bambam daldı.
"Al bakalım buda benim kuzen" dedi ve bir paket uzattı.
Paketi yatağa koyup onada sarıldım. Ardından paketleri açtım. Handong bana siyah çok güzel bir çanta almıştı. Hem sırt çantası hemde elde tutulabilen kulpları ve düğmeleri falan ise kremdi. Çok hoştu.
Bambamınki ise hwm boyunluk hemde fulardı. Bi dakika bu bu...
"Yaaa bu geçen yaz çok istediğim ama alamdığım fular."
"Tabi sen alamdın ama ben aldım. Bak gör kuzenini gör."
Hanfongla kıkırdadık. Çok gğzekdi sarıydı üstünde çiçek desenleri vardı.
Biz bunları konuşurken odanın kapısı pat diye açıldı. Sowon içeri girdi. Bambam hemen çok evkatli bir öğretmen gibi konuştu.
"Ama o öyle değil sowon böyle bir dahakine daha sert yapki tam kırılsın. Böyke olmaz."
Sowon bana döndü ve kulağındaki telefonu bana verdi. Arayana baktığımda chae olduğunu gördüm. Kulağıma götürdüm ve konuştum.
"Chae beni arasaydın ya az kaldı burada bir kapını katili oluyordun."
Ardından nefes nefese sesler geldi.
"Chae noldu iyi misin? O sesler ne?"
Bunu üzerine chaenin sesi duyuldu.
"L-li lisa irene ..."
nE!
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Hahaha kötü gülüş
Çok heyecanlı olacak öbür bölüm uuuuSöyliyecek birşey yok bu seferdeee
Seni etiketlicem
_DahliShu_ yeni arkadaşım.Umarım bölümler güzeldir. Hepinizi çok seviyorum
💙💜