...DÖRT...

290 37 37
                                    

Selamlar nasılız iyiyiz umarım.
Bu arada sowon etiketinde 1. Sıradayız. Lizkookda ise 25
Herkese çok teşekkür ediyorum.
İyi okumalar... 💙

Medya:dans çok hoş prodüktörü lisaymış. Büyük ihtimalle karogtafide lisaya ait ama tam bilmiyorum.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Sabah kalktım bugün jisoo unnienin çekimleri olmicak. Yine toplanıcakmışız sowona mesaj attım.

Me:
neredesin jisoo unniye
Gidicez.

Long leg:
Ben zaten jisoodayım.
Sende erken gel biraz.

Me:
Oh siz iyi anlaştınız.
Hiç demiyo benim canım birtanecik kuzenim ne yapıyor onuda çağırimmi diye ama yok illa ben mesaj atıcam

Long leg:
Boş yapma.
Gelim mi seni almaya.

Me:
Yok ben gelirim.
Tek başıma

Long leg:
Peki.
(Long leg çevrimdışı)

(Me çevrimdışı)

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Daha fazla uzatmadan birşeyler giyinip çıktım. Kahvaltı yapmamıştım gerekte duymadım.

 Kahvaltı yapmamıştım gerekte duymadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Lisanın giyindiği)

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Jisoo unnienin evine gelmiştim kapıyı çaldığımda hyungsik oppa açtı bana gülümsedi ikimizde sarılıp içeri geçtik. Hyungsik oppa benim için bir abi gibi.

İçeri geçtiğimizde bts üyeleride vardı. Hepsine selam verip oturdum. Tabi jungkooka da baktım ama o taeye bakıyodu. Arada birde jisoo unnieye.

Kimseden çıt çıkmıyo. Herkes sus pus oturmuş arada bir yoongi ve jennie konuşmaya çalışıyo. Barışmışlar belli iki kedicik işte tatlılar.

1 saat 24 dakikadır oturuyoruz. Bığtım bığtım. Ama konuşacak konuda yok en sonunda irene konuştu. Tutmayın gidip kızın alnından öpücem.

"Hyungsik siz jisoo ile bitlikte oynuyabilirmişsiniz diziyi."

Herkesin gözü hyungsik oppada bekliyoruz.

"Aslında öyle ama-"

"Siz bir dizide birlikte oynicaksınız yani" diye atladı tae.

MakyözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin