Benim bir tanecik zeki okuyucularım aslında arkadaşlarım
Çünkü ben hepinizi kanka olarak görüyorum.Neyse bölüme geçelim
💙💜『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Lisa'dan
"L-li lisa irene hamile biz şoku atlatamadık."
nE!
Hemen sowona döndüm. Bana gözleri yerinden çıkacakmış gibi bakıyordu.
İnanamıyorum iyide evli değil nişanlı değil yani sevgilisi bile yok.
Bunları düşünürken arabaya kadar gelmiştim. Arabanın önünde annem gil sowonla konuşuyorlardı.
Hemen yanlarına gidip vedalaştım ve tekrar arbaya bindim.
Biner binmez sowon yine gazı kökledi. Aklımdaki soruları sormaya başladım.
"Nasıl hamile? çocuk kimden? kaç aylık? Cinsiyeti ne-"
"Lisa bir dur bende bilmiyorum. Bir gidelim öğrenecez."
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
"Sowon ne-"
"Az kaldı. Ay içim şişti bu ne ya"
Çok derin bir iç çekti. Bende karşılık verdim.
"Hiç sorma ya zaten bütün ömrüm bu yolda çürüdü amk."
Sowon gülerek bir bana birde yola baktı. Kafamı "ne var?" anlamında salladım ama Yine güldü. Ardındanda konuştu.
"Sen çok nadir küfür edersinde. Ya küfür benim kuzenimin ağzına ne kadarda yakışıyo ya" ardından yine bir kahkaha attı. Bende güldüm.
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Hastaneye varmıştık. İsmi verdik ve bizimkilere doğru ilerledik. Herkes bir yere dağılmış.
Chaenin yanına gittim. Benim geldiğimi görünce doğruldu tam ağzını açmıştıki. Tae araya girdi.
"Hamile hemde bil bakalım kimden lisa tahmin dahi edemezsin."
Ben ona döndüm pek bir neşeliydi. Bak şimdi merak ettim noldu ya kimden...
Ben ciddi ciddi düşünürken hoseok yoongi ve tae aynı anda söyledi.
" KİM SEOKJİİİİİİİİİİN"
Ardından da güldüler. Aaa tabi ya mutlulukları ellerine jinle ilgili malzeme geçti.
Hyungsik oppa ve jisoo unnie koridorun başında doktorla konuşuyorlardı. Yanımıza vardıklarında doktor geçip gitti. Jisoo unnie elini birbirine sürtüp beline attı be jine döndü.
"Eee hayırlı olsun bir oğlunuz olacak benim anlamadığım ne zaman yaptınız."
Herkes kıkırdarken sinb konuştu. "Jin şey acaba ben bir şey sorabilir miyim?"
Jin kafasını olumlu anlamda aşağı yukarı salladı. Bunuüzerine sinb konuştu.
"Hani siz sevgili değilsin evli hiç değilsiniz bu yüzden siz bu çocuğu isteyerek yapmadınız diye düşünüyorum. Acaba irene çocuğu aldırmasa irene ve çocuğa bakacakmısın?"
Lan kimse bunu düşenememişti. Hakket ya jin çocuğu istemezse o zaman ne yapacaklar.
O sırada bütün asaletiyle koridorun başında jungkook göründü. Nasıl yakışıklı olmuştu.
(Jungkookun giyindiği)
Bi dk yanındaki bir AVUKATMI? (!)
İrenenin odasına girdi. Uzun süre sonra çıktı ve jini çağırdı.
"Jin hyung girebilirsin. A tabi biri daha lazım. Öbürleride girebilirsiniz izlemek için."
Son söylediği şeyle biraz sırttı. Yaaa gülünce ne kadar tatlı oluyor. Neyse konu bu değil.
Hepimiz içeri girdik. Ardından avukat konuştu.
"Sen Bae irene (gerçek ismini kullanmadım ama gerçek soyismini kullandım) Kim seokjini eşin olarak kabul ediyor musun?"
Herkes 1 metre açık ağızla bakerken irenenin sesiyle ikinci şokuda yaşadık.
"Evet ediyorum."
"Sen Kim seokjin, Bae ireneyi eşin olarak kabul ediyor musun?"
"Evet."
"Yok artık bilidğin evleniyorlar." Cahenin söylediği şeyle herkes ona döndü.
Ve ardından telefonları çıkarıp video çekmeye başladılar. Avukat tınında olmayan bir şekilde devam etti. Bu yaşlı adam niye sanki buraya döverek oturtnuluz gibi suratı sirke satıyo. Bana bak adam sen bu işten maaş alıyon sanki bizmi alıyoz tipe bak.!
Tamam sakin ol lisa...
"Peki siz şahitler kabul ediyor musunuz?"
Çoğul kullanmıştı ama birtek jungkook başını sallamıştı. Herkes birbirine bakarak kimin olacağını anlamaya çalışıyorlardı.
Eni sonu hyungsik oppa derin bir iç çekerek evet dedi.
Avukat kağıdı imzalatıp aike cüzdanını ireneye verdi ve ardından konuştu.
"Bende baba verilen yetki ile sizi karı koca ilan ediyorum." dedi ve eşyalarını toplayıp kapıya yöneldi.
İrene ve seokjin birbirlerine gülümseyerek bakıyorlardı. Umarım hep mutlu olurlar.
Tam o sırada kapı sertçe açıldı. Avukat geriye doğru düştü.
"İRENEEEEEEEEE!!!"
Sanırım mutlu demek için erkendi...
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
İviiiiiit bölüm nasıldı?
Çok yakında jungkookun öğrenmesi dileğiyle
Eğer eklememi istediğiniz birşey varsa belirtmeyi unutmayın özeldende olabilir.
Yazdığım gibi yayınlayacağım için yanlışlarım olabilir
Sizleri seviyorum
Benim az ama öz okuyucularım...
💙💜