...ALTI...

233 35 61
                                    

Selaaaaaaam
geçmiş bayramınız tekrardan kutlu olsun.

Bölümü uzun yazmaya çalıştım umarım güzeldir.
Bu arada vogue yeni foto paylaştı.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Lisa'dan

Annemin baktığı yere baktığımda hiçkimse yoktu. Annemin omzuna elimi koydum.

"Anne iyi misin?"diye sordum. Ama hala dehşetle o yöne bakıyordu.

"Anne ANNE!" diye bağırınca kendine geldi. Ve konuştu.

"Canım kızım ben bir hava alim bunaldım sen kolyelere bak." dedi.

Ve kapıya doğru yöneldi. Arkasından kapıyı kapatıp gitti. Anlamıyorum annem çok farklı bakıyordu.

Biraz daha konuştuk. Annem gili baya özlemiştim. Babam da var ama üvey öz babamı 3 yaşındayken trafik kazasında kaybettim. Ama üvey babam hiç bana kötü davranmadı. O yüzden onuda çok seviyorum ama gelememiş.

Biraz daha oturdukdan sonra uyumak için yatakları yaptım. Sowon, teyzem ve küçük kuzenlerim sowon gilin evine gittiler.

Bizde annemle benim yatağıma sığarız diye birlikte uyumaya karar verdik.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Sabah erkenden kalktım ama yinede anneme yetişemem kalkıp kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu. Sen bir tanesin ya ...

Kahvaltı yaparken annem bana bakıyordu. Öyle bir şefkatle her zamanki gibi değildi. Neden böyle baktığını sorhulamadan üstümü giyindim.

 Neden böyle baktığını sorhulamadan üstümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Lisanın giyindiği)


Tam odadan çıkacakken annemin bana aldığı parfümlere baktım. Parfüm kullanmazdım ve sevmezdimde ama annem beni o kadar düşünüp almış. O yüzden sıkmak istedim.

MakyözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin