...ÜÇ...

329 40 125
                                    

Bildirimlerimi feda ediyorum sjsjksj
💙

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Lisa'dan

Jennie ve yoongi baya tartışmışlardı. Ve yoongi jennieye çocuk gibi davranma diye bağırmıştı. Jennie ile oturup konuştuk. Baya ağladı.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Jungkook

Kızları ayırmak düşündüğümden zordu. Jennienin gözü dönmüştü haklıydıda ama yoongi hyunga da söyleyebilirdi. Ama benim aklımdaki soru yanına getirdiği kız kimdi. Bana dokundu ve ben ne yazıkki eldivenime su döküldü diye çıkarttım kız kavgayı ayırırken düşüyordu bende refleks olark tuttum amayanlışlıkla elinden tuttum. Yani temas ettik ama ben kriz geçirmedim bunu huyunglara söylediğimde yoongi hyung bu akşam jennieye soracağını söyledi.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Hepimiz noonamın evindeyiz ve daha kimse gelmeden yardım ediyoruz. Bugün kendim olmak ve doğal davranmak istiyorum. En azından denemeliyim ablam için.

Her ne kadar belli etmesede beni böyle görünce çok üzülüyor. Ben anlıyorum. O benim hem annem hem babam hem de ablam küçükken abilik bile yapıyordu. Herkesin böyle bir abisi yada ablası olmalı.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Lisa'dan

Üst seçimindeydik ve ben kafayı üşütücem. Neredeyse 4.30 saattir jennienin evindeydik ben sinb oturmuşuz Çae ve jennienin kıyafet seçimlerine bakıyoruz. İrene ve sowon yardım amaçlı jisoo unniemin yanındalar.

"Bence kırmızı onu baştan çıkartır." dedi Çae ha birde jennie yoongiyi kimseye bırakmiyacağını söyleyip duruyor. Yoongiden bugün özür dilicek gerçekten çok aşık.

Çae ise kendine göre şeyler arıyor. Çaenin kıskanacağınız huyu birşey yaptığı zaman elalem ne der diye düşünmez insanlara göre hareket etmez. Helal olsun.

Sinb iki gündür ne zaman otursak telefonla uğraşıyor. Başını kaldırçmadan cevap veriyor. Yani düşününce tek kaldım diyorum.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Artık karar versinler kafamı duvarlara vurucam. Ben biraz daha burada durursam çıldıracam ve gideceğim yer jisoo unniemin doğum günü değil benim cenazem olacak.

Ay şükür vallahi şükür biraz daha kalsam ağlicaktım.hemen giyindik ve çıktık.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Ev baya kalabalıktı jisoo unnie gilde çok güzel olmuş.

Ev baya kalabalıktı jisoo unnie gilde çok güzel olmuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MakyözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin